Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ladies, zin om even ongenuanceerd commentaar op piemols te leveren? Klik hier , verzin een naam en kies 'piemelkeuring'.
Alle reacties Link kopieren
vulde gewoon mijn msnadres in, en nou zie ik al mijn msnvriendjes overal op de livedinges pagina... kende dat helemaal niet...

Dus jullie hebben ook je 'gewone' msn adres gebruikt?
Hai girlzzzz!

PV van harte!!!! ga nog ff zoeken naar gepast plaatje!

Ben emotioneel ff te moe om op iedereen te reageren, sorry! Kreeg zon ontzettend lief smsje van vriendin in Gr.land als bedankje voor mn kadootjes, kreeg acuut huilbui en toen maar van me afgeschreven als inleiding voor de psych. Dus zit er beetje doorheen nu. Roseetje helpt nu wel en hier even afleiding.

Mozz: wow dat je nu al iets verkocht hebt! goed hoor! Hoe lang duurt de expo nog?

En gave foto's Indi en WM!

Sissie: joh je had naar casa rosso moeten gaan, werd zelfs mn GG niet geil van, dus dat zegt heel wat :-)
quote:misspoez schreef op 08 juni 2009 @ 22:11:

Ladies, zin om even ongenuanceerd commentaar op piemols te leveren? Klik hier , verzin een naam en kies 'piemelkeuring'.

Moeten we topic van Appeltje misschien weer uppen?
voor jou, Xen!!!
Xen...dat is altijd moeilijk, wel lief maar moeilijk! Je navelstreng zit nog steeds verbonden met Griekenland! Dat blijkt maar weer!

Dank je voor compliment!
Xen...dikke knuffel voor jou! Geniet maar lekker van je roseetje nu.

Nou we stonden wel in de rij bij Rosso maar dat duurde zo ontzettend lang dat we maar zijn doorgelopen
KNUFF Xen, maar heel goed dat je het van je af hebt geschreven! Heeft dat een beetje opgelucht?
Sterkte Xenia.
Xen! Zoals WM al zei: je zit nog verbonden met daar he... was je nou al naar de psych geweest, of is al het opschrijven meer ter voorbereiding?

Expo duurt tot 28 juni :-)
Thanks lieffies, terwijl het helemaal niet zo goed gaat daar, wel toeristen, maar die gaan niet uit. Dus niet veel werk, weinig geld, sjaggie bazen. Maar dat ze vertelde dat ze moest huilen toen ze mijn pakje kreeg, dan zie ik t helemaal voor mij en dan mis ik haar en alles daar zo heel erg...

Hey Olive ben jij nu i in de group? dan lijk je op je avatar :-)
15e is mn 1e sessie en het opschrijven was meer voor mijzelf, maar neem t wel mee mocht ze daar prijs op stellen. Helpt wel hoor, ff janken, typen en zuipen :-)
Hey Xen, ik lijk idd op mijn avatar... Die avatar is gemaakt op een South Park poppetjes site

Dus heb mezef (en veel collega's) gemaakt in een loos uurtje op werk, hihihi

Jeetje Xen... Ik ken jouw Griekenland verhaal niet, maar het moet wel heel speciaal voor je zijn.
Xen, tis vast al eerder gevraagd... maar waarom ga je niet meer terug daarheen?

Opschrijven is altijd goed... ordent de boel een beetje, en wie weet heb je er idd wat aan bij de psych.
Xen...wat heb je je vriendin gegeven? Wat ben je toch lief en warm mens...wil ik gewoon graag tegen je zeggen dus heb ik bij deze gedaan :-)
Olive wat grappig van je avatar!

Hoe heet die site....ga ik dat ook keer met mijn collegas doen voor in het personeelsblad :-)
Xen, wat goped van je dat je je alvast zo goed voorbereid op de psych. Het klinkt alsof je er echt klaar voor bent! Hopelijk werpt het dan ook veel vruchten af!

Over de meeting: ik ga niet mee, net als de vorige keer: ik hecht iets teveel aan mn privacy (daarom ben ik ook geen vriendjes op hyves met jullie).
Erykah: http://www.sp-studio.de/

Het is echt té grappig!
quote:Olive01 schreef op 08 juni 2009 @ 22:37:

Erykah: http://www.sp-studio.de/

Het is echt té grappig!Hahahahha echt leuk dit!
Tsss. ik loop weer te kloten met die group zeg, moet nog ff wennen aan heel dat windowslive gebeuren

Mijn kat ligt nu samen met de laptop op schoot te spinnen... rrrrr!
Ik heb bijna 6 jaar in Griekenland gewoond, Olive, ben sinds september 2007 weer terug in Nederland. Teruggekomen met mn hoofd, niet met mn hart. Maar gevoelsmatig gaat het steeds beter hoor, heimwee slijt, maar soms - zoals nu - steekt t de kop weer op.

Durf t nog niet aan om terug te gaan Mozz, wil niet weer terug naar af, voel me gewoon nog niet sterk genoeg.

Erykah: had voor mn 3 beste vriendinnen een tasje met kleine kadootjes meegegeven en handgeschreven brief.

Haha, Olive, helemaal een top-avatar dan!
Ik ga lekker slapen!! Welterusten allemaal!!
Xen, hoop dat je hoofd en je hart wat meer bij elkaar komen over een tijdje. Of dat nou hier of ooit nog daar is.

Wat onwijs lief van zo'n tasje met kadootjes en brief!

Truste Indi!
Sweet dreams Indi!
Indi slaap lekker!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven