Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

maandag 8 juni 2009 om 19:51
Goedenavond! Indi meldt zich
@Ingel: Wat super dat je date zo leuk was!!! Op naar date nummer 2!
@Olive; Wel een leuk weekend gehad dus? Hoe vind je het op Paiq?
Fotograferen werkt echt verslavend! Helemaal leuk! Hier kun je mijn foto's vinden, als jet het leuk vindt om ze te bekijken..
http://www.flickr.com/photos/indi2002/
@Pop: Wat spannend en leuk van dat huis! Hoop dat het iets wordt!
@PV: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
@Mozz: Dus de opening was leuk??? En nu al een bestelling? Die leuke vogels zeker!
@Vleer: Wat een gedoe met da epileren zeg
Hier alles ok...wel moe, dus ik doe zo even lekker een kort dutje..Daarna nog wat dingen nakijken..
@Ingel: Wat super dat je date zo leuk was!!! Op naar date nummer 2!
@Olive; Wel een leuk weekend gehad dus? Hoe vind je het op Paiq?
Fotograferen werkt echt verslavend! Helemaal leuk! Hier kun je mijn foto's vinden, als jet het leuk vindt om ze te bekijken..
http://www.flickr.com/photos/indi2002/
@Pop: Wat spannend en leuk van dat huis! Hoop dat het iets wordt!
@PV: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
@Mozz: Dus de opening was leuk??? En nu al een bestelling? Die leuke vogels zeker!
@Vleer: Wat een gedoe met da epileren zeg
Hier alles ok...wel moe, dus ik doe zo even lekker een kort dutje..Daarna nog wat dingen nakijken..
maandag 8 juni 2009 om 20:05
Pop: Lekker doen hoor naar die hypotheekshop ! Word er zelf helemaal happy van ,ga zo met je mee
Oh over die vriend van je die botenmeneer (dan weet je vast wel wie ik bedoel op RP) Ben er een beetje mee aan de klets geraakt(toch nieuwsgierig haha) En hij vertelde mij dat hij heel vaak bedrogen is door vrouwen ?
Vond dat nogal apart nav wat jij hier vertelde over hem.
Oh over die vriend van je die botenmeneer (dan weet je vast wel wie ik bedoel op RP) Ben er een beetje mee aan de klets geraakt(toch nieuwsgierig haha) En hij vertelde mij dat hij heel vaak bedrogen is door vrouwen ?
Vond dat nogal apart nav wat jij hier vertelde over hem.

maandag 8 juni 2009 om 20:38
maandag 8 juni 2009 om 21:21
Ssea ik woon in NH maar 30 min van DH vandaan!
Olive...Fijn dat je volleybalweekendje geslaagd was en zeker een thuis wedstrijd als het bij Duinrell was! Ook nog in het tikibad geweest? Wat lief dat je ouders je uitnodigde donderdag voor je verjaardag! Is soulmate inmiddels al papa?
Indi...We moeten snel foto's schieten samen! Lijkt me lachen meis! Ik kijk onwijs uit naar Indian Summer!
Pop.....Klinkt echt super gaaf dat huisje en 107.000 kan jij makkelijk betalen. Ik kon 160.000 kk. betalen toen ik het laatst had laten uitrekenen bij de Hypotheker. Jij zit toch al wat jaartjes meer in het onderwijs!
Olive...Fijn dat je volleybalweekendje geslaagd was en zeker een thuis wedstrijd als het bij Duinrell was! Ook nog in het tikibad geweest? Wat lief dat je ouders je uitnodigde donderdag voor je verjaardag! Is soulmate inmiddels al papa?
Indi...We moeten snel foto's schieten samen! Lijkt me lachen meis! Ik kijk onwijs uit naar Indian Summer!
Pop.....Klinkt echt super gaaf dat huisje en 107.000 kan jij makkelijk betalen. Ik kon 160.000 kk. betalen toen ik het laatst had laten uitrekenen bij de Hypotheker. Jij zit toch al wat jaartjes meer in het onderwijs!
maandag 8 juni 2009 om 21:24
Hi meiden,
Ik ben net thuis van het sporten. Amsterdam was heel gezellig, enorm gelachen!! Lekker beetje door de stad heen gelopen, op Leidseplein gezeten, de Wallen op. We wilden eerst nog naar een live peepshow maar toch maar besloten dat dat beter was van niet
Hoe was jullie weekend?
Ingel...je date was gezellig dus? En er komt date 2...dat is altijd een goed teken. Heeft ie je nog gesmst?
Mozz...wat gaaf dat je eerste expo zo geslaagd was!
Olive...heb je wel leuk weekend gehad verder of viel het heel erg tegen?
Indi...wat maak je mooie foto's!!!
Sea....en al leuke mannen gespot op Paiq?
Poppie...wat spannend van dat huis, huis kopen is altijd goede investering!!
WM...hoe was jouw dagje in Amsterdam, gezellig gehad?
Appeltie is nog geinfecteerd door de luiwammes-ziekte zeker? Lui wijf is het toch!!
Hoe gaat met mijn sister Xen?
MP...bijna jarig he? Ik zag het op hyves, zijn we gezellig even oud!!
En het is hier sowieso feestweek zag ik met al die jarigen!! Gezellig!!!
Ik ben net thuis van het sporten. Amsterdam was heel gezellig, enorm gelachen!! Lekker beetje door de stad heen gelopen, op Leidseplein gezeten, de Wallen op. We wilden eerst nog naar een live peepshow maar toch maar besloten dat dat beter was van niet
Hoe was jullie weekend?
Ingel...je date was gezellig dus? En er komt date 2...dat is altijd een goed teken. Heeft ie je nog gesmst?
Mozz...wat gaaf dat je eerste expo zo geslaagd was!
Olive...heb je wel leuk weekend gehad verder of viel het heel erg tegen?
Indi...wat maak je mooie foto's!!!
Sea....en al leuke mannen gespot op Paiq?
Poppie...wat spannend van dat huis, huis kopen is altijd goede investering!!
WM...hoe was jouw dagje in Amsterdam, gezellig gehad?
Appeltie is nog geinfecteerd door de luiwammes-ziekte zeker? Lui wijf is het toch!!

Hoe gaat met mijn sister Xen?
MP...bijna jarig he? Ik zag het op hyves, zijn we gezellig even oud!!

En het is hier sowieso feestweek zag ik met al die jarigen!! Gezellig!!!