Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 8 juni 2009 om 21:34
WM 'k wist niet dat je ook zo dichtbij woont! Nice...
Soulmate wordt pas eind oktober papa...
Erykah: Het weekendje was wel gezellig hoor, maar die meiden kosten me een hoop energie. Echt... dat geouwehoer over elkaar achter elkaars rug om... werd er echt moe van.
Mooi dat Amsterdam leuk was!! Geen peepshow... maar dat hoort er toch bij
Soulmate wordt pas eind oktober papa...
Erykah: Het weekendje was wel gezellig hoor, maar die meiden kosten me een hoop energie. Echt... dat geouwehoer over elkaar achter elkaars rug om... werd er echt moe van.
Mooi dat Amsterdam leuk was!! Geen peepshow... maar dat hoort er toch bij
maandag 8 juni 2009 om 21:42
Erykah, deze vriendschappen zijn inderdaad gewoon verwaterd. Ik ben een hele andere kant op gegroeid dan die meiden, en dat lijken ze toch niet helemaal te accepteren.
Moet alleen zeggen dat ik er niet veel verdriet om heb ofzo. zo gaat het gewoon...
Whahaha... owww... ja dan is het overslaan van die peepshow wel handig hahahaha
Moet alleen zeggen dat ik er niet veel verdriet om heb ofzo. zo gaat het gewoon...
Whahaha... owww... ja dan is het overslaan van die peepshow wel handig hahahaha
maandag 8 juni 2009 om 21:44
maandag 8 juni 2009 om 21:46
Ja mijn avondje Amsterdam was erg gezellig. Ik was op het Rambrandt! Vriendin heeft er zelfs een date aan overgehouden. Vanavond kwam hij haar kant op....ben benieuwd
Leuk dat jouw avondje ook zo gezellig was! En lekker actief gesport!
Ik heb ook wel zin in een 2de meeting! Ik ga het volgen op de group! Ben alleen wel in juli 3 weken op vakantie. Dus ergens augustus
Yup Olive....17e ben ik zelfs in Scheveningen! Avondje Ciske!
Leuk dat jouw avondje ook zo gezellig was! En lekker actief gesport!
Ik heb ook wel zin in een 2de meeting! Ik ga het volgen op de group! Ben alleen wel in juli 3 weken op vakantie. Dus ergens augustus
Yup Olive....17e ben ik zelfs in Scheveningen! Avondje Ciske!
maandag 8 juni 2009 om 21:53
Spannend Pop, misschien huisje kopen. Klinkt wel voordelig zeg, als ik in mijn stad een gerenoveerd huisje kon krijgen voor dat bedrag... zucht! Is hier niet te doen helaas. Word wel nieuwsgierig van die hypotheek verhalen of ik als freelancer uberhaupt iets zou kunnen krijgen. Ben wel al heel wat jaartjes bezig.. dus wie weet zou het inmiddels wel wat worden... hm!
Mooie foto's Indi! Goed oog heb je ervoor! Meer, ik wil meer zien
Erykah goed ingehouden qua peepshow / vriend
En WM dus ook al in A'dam uit... ik moet er toch ook eens heen om uit te gaan! Kom er nu alleen maar voor werk eigenlijk, en ik woon zo dichtbij!
Olive, paiq leuk dus? Ik vond het zelf altijd heerlijke avondvulling. Al die aandacht van soms echt best wel leuke mannen! Ik ken er trouwens eentje die nu ook op paiq zit, ben dan nieuwsgierig of jullie hem niet toevallig in je lijstje hebben... Zou wel grappig zijn zeg!
Ik wil ook cappuccino, maar mijn melk is op!
Mooie foto's Indi! Goed oog heb je ervoor! Meer, ik wil meer zien

Erykah goed ingehouden qua peepshow / vriend
En WM dus ook al in A'dam uit... ik moet er toch ook eens heen om uit te gaan! Kom er nu alleen maar voor werk eigenlijk, en ik woon zo dichtbij!
Olive, paiq leuk dus? Ik vond het zelf altijd heerlijke avondvulling. Al die aandacht van soms echt best wel leuke mannen! Ik ken er trouwens eentje die nu ook op paiq zit, ben dan nieuwsgierig of jullie hem niet toevallig in je lijstje hebben... Zou wel grappig zijn zeg!
Ik wil ook cappuccino, maar mijn melk is op!