2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Jammie!!!!
hmmm dat wou ik ook net zeggen rossia
*kwijl kwijl* en gaat weer aan het werk.
Meiden, pagina 100 alweer . We kunnen wel vast gaan stemmen wie het volgende topic mag gaan bijhouden!
Shit, stuwing aan rechts...... maar dan mag ik vanavond ukje weer heel even aanleggen
wauw.. 100 pagina's!!! Ik zeg: TAART-moment (heb al mijn boterhammen al op en heb zo'n trek.... aaarrrrgggghhhhh)
Dat klinkt knus Ellein, nog even genieten van gezellig samen-zijn!
Ik wil ook taart! Kan iemand dat even komen brengen misschien ?
Ik heb ook echt lekkere trek!!!!!! Dus kom maar op met de taart! Wie heeft er mamadag vandaag? Die kan toch even een rondje doen?
Ach meiden, ik wil zo graag meeschrijven, maar tegen de tijd dat ik heb bijgelezen duizelt het alweer voor mijn ogen... voel me echt een beetje een wandelend lijk de afgelopen dagen (hopelijk zie ik er niet zo uit ) Ik heb wel gewoon gewerkt vandaag, maar zou het liefst lekker in mijn bed gaan liggen. Steeds een misselijk gevoel, heel moe en krijg geen hap door mijn keel...ik lijk wel weer zwanger. Ik zou bijna een test doen, als ik niet ook heftig ongsteld was geworden zaterdag. Ik kruip dus maar even lekker mijn bedje in nu mini ook aan het tukken is.

Rossia, ik schrok wel even van jouw berichtje zeg! Hopelijk blijkt morgen bij de echo dat seabert gewoon nog vrolijk rondzwemt in je buik!! Knap trouwens dat je er zo rustig onder bent!

Meiden, hopelijk vanavond of anders morgen meer, nu ga ik eens even een power-nap doen.
ik wil naar huis!!

man ik word bedolven onder het werk en mijn collega is ziek...
Ai ai ai.. OGG, dat klinkt niet prettig meid! Ik hoop dat je je snel beter voelt, sterkte!

En Teddy, dat klinkt ook helemaal niet leuk! Rustig aan hoor en niet overwerken hè?

Nog 45 min.. Rossia en Ellein, ben bang dat we die taart helaas op onze buik kunnen schrijven.
Of zou Jobje al kunnen autorijden?
OGG, heel veel beterschap. Klinkt niet gezellig!!

Teddy, wat balen. Je wordt dus gewoon verplicht gesteld nu hard te werken. ! Net wat Missc zegt. Op tijd naar huis hoor.

Missc, volgens mij heeft alleen Jobman een auto en zou Jobje met de fiets moeten komen. Lijkt me niet geheel prettig in haar staat van dienst !
nou meiden ik ga ook wel op tijd weg hoor. moet mini voor half 6 ophalen, dus jammer de bammer voor boss-man!
Goed zo Teddy, morgen weer een dag..
Ik ga ook afronden en naar huis.

Fijne avond alvast!
Ha meiden!

Alleen even een zwaai vanaf hier. Ben moe... heb mini om 14.45 uur opgehaald van het KDV, was allemaal prima gegaan, alleen had ze al 2 van de 3 bakjes met 30 cc voor nood opgemaakt.... en toen ik thuis kwam was het voeden voeden voeden tot 19.30 uur. Een regeldagje dus! Ik was al stiekem mezelf aan het feliciteren dat de regeldag van 3 maanden ongemerkt voorbij ging, maar niet dus. Nu ligt ze uitgeteld te pitten en ik lig voor pampus op de bank. Hopelijk blijft het hier bij! Straks lekker Musical Awards op tv kijken. Morgen nog een kort dagje werken en dan fijn weer vrij! Hopelijk morgen dus wel puf en tijd om hier uitgebreider te reageren, en op de mail.

Liefs!

(ps: Rossia, goed dat je morgen voor de echo mag. Ik denk aan jullie! Hoe laat mag je? Om je vraag te beantwoorden: ik heb allemaal Michigan-verwen-producten voor mijn verjaardag gevraagd En dit weekend de eerste Rituals producten al gekregen, heerlijk!)

(nog een ps: ben trouwens op internet een superleuke site met speelgoed tegen gekomen. Althans: lelijke site, maar met enorm leuk speelgoed. Zie www.kidsokee.nl Aanrader wat mij betreft!)

En nu ga ik even suffen.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......
Rossia wat goed dat je morgen voor een echo kan! Spannend spannend!!! Zal voor je duimen.

Ik vind die Gooise Meiden ook geweldig om te zien trouwens!

Updat van mij op de mail over gisteravond. Was echt een super super super avond!!! Schoolreis van vandaag was wel ff zwaaaaaar, maar geslaagd, nu gestrekt op de ban en vroeg naar bed!
Michigan jij ook welterusten!
sufze michigan! ik kijk ook heerlijk de musical awards.

hopelijk duren die regeldagen niet te lang!

ik ga je mail lezen mamadeb
rossia succes zometeen!!!

tot later iedereen en goedemorgen
Goedemorgen!

Rossia succes, mini en ik duimen voor jou seabert en Rossiaman!

Mini en ik gaan naar mijn werk, bespreken wat ik allemaal ga doen de komende weken.
Goedemorgen meiden!

Rossia, veel succes én plezier straks. Hoop op een mooie echo voor je en Rossiaman!

Michigan, klinkt goed, die heerlijke spullen lekker voor jezelf! Werd t regeldagje ook nog een regelnachtje, of kon je ongestoord tv kijken en slapen?

mamadeb, zal je mail effe lezen.. Lekker weer bijgekomen van t schoolreisje?

Mimpje, veel plezier even op je werk.. lekker pronken, of niet dan?

Teddy, goedemorgen! Voor jou weer zo'n buffeldagje als gister?
Michigan, heb je lekker gesuft gisteravond? Lekker naar de musicals awards gekeken? Terechte winnaars in jouw ogen? Had mijn twijfels over William Spaaij. Dat is waarschijnlijk persoonlijk, want vindt hem gewoon niet zo leuk.

Mamadeb, wat een meesterlijke foto's en wat een knaller. Je hebt het vast heel gezellig gehad.

Teddy, werk ze vandaag!

Mimpje, heel veel succes. Ik hoop dat je leuke dingen mag gaan doen.

Missc, krampvrij geslapen vannacht??

Oke, hier zijn de zenuwen weer aanwezig. Vindt het zooooo spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven