Mode & Beauty alle pijlers

Hoe rok combineren

21-12-2021 15:21 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze rok gekocht maar ik weet niet zo goed hoe ik deze kan combineren want ik heb nog niet eerder zo’n rok gehad. Ik kom niet verder dan een zwart bloesje, een zwarte trui of een zwart t shirt. Wel altijd in de rok doen zodat je taille zichtbaar is. Heeft iemand tips?

https://www.zalando.nl/mango-maxirok-b ... v-q11.html
Elke kleur truitje kan hierop.
Zou wit ook hierop kunnen? Ik heb veel witte bloesjes en shirtjes.
Ja in de zomer
ik geef mn bek ook maar een douw
Zou er juist een effen kleurtje op doen.
ExodusRedux schreef:
21-12-2021 15:27
Zou wit ook hierop kunnen? Ik heb veel witte bloesjes en shirtjes.
Zwart met wit geeft snel een horeca-uitstraling. Ik zou een leuk strak vallend gekleurd truitje doen.
Idd, juist geen zwart of wit, dat geeft de horeca of refo look. Ik zou zelf gaan voor knalrood, maar kobaltblauw kan ook, of felgroen. Maar als pastelkleuren je beter staan is dat ook een optie. Ik zou wel kiezen voor één kleur erboven. Evt. wel met een werkje (in een trui, ribbel, kabel dat werk), maar geen heel drukke top.

Wel opletten dat de kleur van de top voldoende contrasteert met het wit van de rok (of is het creme? dan goed kijken wat wel/ niet matcht).
Zo'n fijne zwart-witprint vind ik leuk combineren met pastelkleuren.

Maar eigenlijk kan qua kleur bijna alles, ik zou alleen geen bijna-wit of net-geen-zwart doen.

Het lijkt me een vrij dunne, soepele stof, dus meer voor lente en zomer.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
En dan vooral andere schoenen dan die afgrijselijke die het model aanheeft.
OT: zachtgeel pastel strak truitje
Ik vind dit model rokken heerlijk, heb er een stuk of vier, maar vind dit wel een heftig patroon. Ik zou ‘m waarschijnlijk ook met een zwart(e) trui/shirt/blouse dragen en dan deels of geheel ingestopt, maar ergens schreeuwt dit ook wel Mondriaan en vraagt het om primaire kleur(en) erbij. ;-D
Voor nu in de winter zou ik bordeauxrood doen, donkergroen, felblauw. In de lente/zomer meer pastelkleuren zoals lichtroze, paars, geel, mint, lichtblauw. Eigenlijk elke kleur kan wel, maar ik zou juist niet voor zwart of wit gaan. Kleur is mooier :)
Mooi maar neem absoluut andere schoenen dan het model!
Daar kan een een effen strak truitje in elke kleur op...
Pastelkleuren staan mij niet door mijn donker haar en lichtbruine huidskleur. Ik zie er Spaans uit. Rood en blauw staan mij goed dus dat kan ik er ook bovenop doen.

Wat voor schoenen zou ik eronder kunnen dragen? In de lente lage enkellaarsjes en in de zomer sandalen met hak?
Ik combineer dit soort rokken in plissé met korte wijde truien. Die hoeven niet perse in de rokband.
Ik heb een rok met een zwart/wit zigzag patroon. Elke effen kleur, die ik heb, er wel op gedragen.

Mij rok is korter (op de knie) en daar draag ik enkellaarsjes onder, zwart of cognac.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Effen knalkleur trui die gebreid is.
Knalrood of kobaltblauw of grasgroen vind ik er wel leuk bij eigenlijk.
kort wijd truitje
of (als je dat hebben kunt) juist heel strak
ExodusRedux schreef:
21-12-2021 16:25
Pastelkleuren staan mij niet door mijn donker haar en lichtbruine huidskleur. Ik zie er Spaans uit. Rood en blauw staan mij goed dus dat kan ik er ook bovenop doen.

Wat voor schoenen zou ik eronder kunnen dragen? In de lente lage enkellaarsjes en in de zomer sandalen met hak?
iig een goeie hak, platte schoenen, wordt erg gereformeerd

een lange laars, waar de rok overheen valt is ook erg mooi
waarschijnlijk mooier dan een enkellaarsje, dat kan wat lomp worden
Grasgroen shirt met een zwart kort jasje.
kan met elke effen kleur.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zwart en wit kan allebei prima. Leuk kort truitje bv.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oversized zwarte trui met wijde boord en een riempje nonchalant rond de middel en de trui een beetje laten 'blousen'.

Eronder zwarte laklaarzen met een smalle lange hak.

En grote oorbellen.
Kan met elke effen kleur, met een zwart jasje ( bikermodel ) er overheen, het leukst is als die kleur dan terugkomt in de accesoires zoals horloge, oorbellen schoenen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven