kamperen bij zwangerschap 9-11 weken?

09-06-2009 08:53 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

Aanvankelijk was ons plan om in Zwitserland te gaan kamperen. Nu blijk dat ik zwanger ben zitten we toch te denken om een huisje te huren. Ik heb echter nu nog helemaal geen nare verschijnselen (op moeheid en pijnlijke borsten na).

Wat zouden jullie doen? Ervaringen?

gr., Ilske
Ik zie overigens nergens iets van een angel...
Ach soooo.....
quote:RosieRo schreef op 09 juni 2009 @ 11:34:

[...]

deze forummer heeft al een voorgeschiedenis onder een andere nick als een heel vervelend tiepje.

De dames die stekelig reageren hebben dus al een bepaald 'beeld' zeg maar.

Ik ken de voorgeschiedenis van deze forummer/dubbelnicker niet. Maar dan nog reageer ik stekelig. Ik heb nou eenmaal een bloedhekel aan mensen die van te voren al allemaal beren op de weg zien die er nog niet zijn (vrije quote: Ik heb nu nog geen problemen maar misschien wordt ik wel misselijk). Tja zeg..dan kan je helemaal nooit iets meer! En buiten dat geloof ik heilig in mijn statement 'Je bent zwanger.... je krijgt een kindje..je gaat niet dood'

Die zou elke forummer krijgen, onafhankelijk van dubbelnicken of niet.
quote:Lunax schreef op 09 juni 2009 @ 11:40:

[...]

Ik ken de voorgeschiedenis van deze forummer/dubbelnicker niet. Maar dan nog reageer ik stekelig. Ik heb nou eenmaal een bloedhekel aan mensen die van te voren al allemaal beren op de weg zien die er nog niet zijn (vrije quote: Ik heb nu nog geen problemen maar misschien wordt ik wel misselijk). Tja zeg..dan kan je helemaal nooit iets meer! En buiten dat geloof ik heilig in mijn statement 'Je bent zwanger.... je krijgt een kindje..je gaat niet dood'

Die zou elke forummer krijgen, onafhankelijk van dubbelnicken of niet.nou maar dat ben ik helemaal met je eens!
Lunax, iedereen weet dat zij een Angel is, daar is ze zelf heel open over. Ik vind dat je als Angel het goede voorbeeld mag geven en dus niet zulke kinderachtige berichten zou moeten plaatsen.

Ik krijg gewoon jeuk van dat met zijn allen lekker iemand met de grond gelijkmaken. Als er een begint doet de rest lekker mee. Gatverdegatver, stelletje kuddedieren.

En nu ben ik klaar met dit topic.
mahna mahna tuduuuudududu
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook gekampeerd toen ik 9 tot 11 weken zwanger was. Ging prima, al was ik wel misselijk.
Dan nog RosieRo, deze vraag is volgens mij geen reden tot zulke reacties. Ik kan me voorstellen dat er, zeker in deze tijd van het jaar, meer mensen met dezelfde vraag zitten. Het is jammer dat de afzeiktendens dan al in het begin van dit topic wordt gezet vanwege het verleden van TO.
Het gaat niet om het feit dat iedereen weet dat ze een Angel is Feesie. Het gaat erom dat ze onder haar eigen nick postte. En dus als prive persoon.

Maar daarmee heb je nog niet verklaard waarom je haar post zo beneden peil (of kinderachtig) vond.

Maar ik geloof dat je dat ook niet meer gaat doen aangezien je klaar bent met dit topic.
ik weet niet eens wie allemaal een angel is dus het is niet zo dat ik 'mee ga katten' als de moderator het ook doet.

yette, tja, ik snap jou wel maar ook zonder verleden had ik het een zeikvraag gevonden. Dan had ik wrsch gezegd 'kom op zeg, je bent niet ziek, gewoon lekker gaan en have fun'.
Ik lees heel veel mensen die schrijven, ik heb met 20 weken of 30 weken nog gekampeerd. Maar het gaat om 9-11 weken. Ik kon ook veel meer in de tweede helft van de zwangerschap dan in de eerste helft ondanks omvang buik etc. Omdat ik kotsmisselijk was. Het verschilt zo per persoon en per zwangerschap.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:fleurtje schreef op 09 juni 2009 @ 11:19:

[...]

Hoe kom je daar nou weer bij?gewoon op vergrootglas klikken en tellen. Of zie jij meer topics dan ik die ze geopend heeft?
Ik heb nu even de eerste twee pagina's van het topic gelezen. Daar kreeg TO echt alleen maar meningen van andere forummers. De 1 vond dat ze een punt had en de ander vond dat zich een beetje aanstelde omdat ze alleen maar zwanger was. Daarbij kreeg ze nog de tip om al haar vragen nav haar zwangerschap te bundelen.

Ik zie niet zozeer waar hier nu een zeiktendens is gezet in het begin van het topic? Mensen geven hun mening. En dat mag
quote:Feesie schreef op 09 juni 2009 @ 11:42:

Lunax, iedereen weet dat zij een Angel is, daar is ze zelf heel open over. Ik vind dat je als Angel het goede voorbeeld mag geven en dus niet zulke kinderachtige berichten zou moeten plaatsen.

Ik krijg gewoon jeuk van dat met zijn allen lekker iemand met de grond gelijkmaken. Als er een begint doet de rest lekker mee. Gatverdegatver, stelletje kuddedieren.

En nu ben ik klaar met dit topic.
Ik was tijdens beide zwangerschappen de tweede helft van de zwangerschappen doorgaans fitter dan de eerste helft. Tijdens de eerste helft voelde ik me alleen maar moe, moe en nog eens moe. 's Nachts er veel uit om te plassen. Voor mij zou een bungalow/huisje ook meer een uitkomst zijn geweest dan een tentje. Maar dat is voor iedereen heel anders. Je bent inderdaad zwanger en niet ziek, maar soms kunnen er wat ongemakken zijn en dan is het gewoon aanzien wat voor jou het beste is.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:RosieRo schreef op 09 juni 2009 @ 11:34:

[...]

deze forummer heeft al een voorgeschiedenis onder een andere nick als een heel vervelend tiepje.

De dames die stekelig reageren hebben dus al een bepaald 'beeld' zeg maar.Hoe weet je dat?
Welke zij is een Angel?

Even serieus op Ilske.

Lijkt me wel erg vermoeiend om te (berg?) wandelen in Zwitserland als je zwanger bent.

Ikzelf was tenminste behoorlijk moe de eerste 3 maanden.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:hanZie schreef op 09 juni 2009 @ 11:53:

[...]

Hoe weet je dat?omdat ik toen ook al met haar gepraat heb, in eerste instantie zeer welwillend trouwens.
quote:RosieRo schreef op 09 juni 2009 @ 11:55:

[...]

omdat ik toen ook al met haar gepraat heb, in eerste instantie zeer welwillend trouwens.Oke, maar hoe weet je zo zeker dat zij dezelfde is?
Dames,

Geen idee wat ik verkeerd heb gedaan. Dit is mijn eerste post hier.

Ik heb overigens geen mail ontvangen dat dit topic gesloten of verwijderd moet worden. Ik weet niet wie TO heeft gemaild hierover.

Wat mij betreft hoeft het niet dicht. Maar een beetje vriendelijker mag ook wel.

TO, gefeliciteerd met je zwangerschap!

En van mij mag je zo veel topics openen als je wil. Maar dan moet je er wel tegen kunnen dat mensen niet altijd reageren zoals je zou wensen.

Los van dat, raad ik iedereen boven de 25 niet aan om te kamperen. Dat over een camping lopen met een wc-rol en slapen op de grond is meer iets voor den jeugd.
quote:hanZie schreef op 09 juni 2009 @ 11:04:

Zo gauw een angel lullig heeft gereageerd is dat een soort toestemming voor anderen om lullig te reageren?! Ze heeft 1 topic geopend die te maken heeft met zwangerschap. Dit is een forum en dan mogen er topics geopend worden. Snap nu wel waar 'zeikwijven' vandaan komt.

Paar maanden geleden dacht je daar nog anders over, zie hieronder:

quote:hanZie schreef op 11 maart 2009 @ 14:44:

Er is meer op de wereld dan zwanger wortden en topics daarover openen. Irritant
Stay with me, let\'s just breathe.
Ze heeft zelf ergens een keer aangegeven dat haar eerste nick niet meer werkte en ze dus een nieuwe nick had, maar dat ze nog steeds dezelfde persoon was (overigens dus even ter haar verdediging, ze is dus niet bewust aan het dubbelnicken).
Wat een wijvengezeik hier zeg.

Who cares of er iemand heeft gereageerd die ook Angel is. Ik heb geen flauw idee wie er Angel is of niet, interesseert me ook geen reet.

TO vraagt in haar OP om ervaringen en meningen, die krijgt ze. Een deel van die meningen bestaat uit "niet zeiken je bent enkel zwanger en niet ziek".

Vervolgens schiet er een troep Moeder Theresa's met weke hartjes in actie omdat het allemaal niet zo "aardig" is, boehoe en huilie huilie. Schei toch uit zeg, aardig was de juffrouw op de kleuterschool. Er wordt gevraagd om een mening, die wordt gegeven. Gewoon normaal, geen enkel punt. Maar blijkbaar moet een mening verpakt worden in wollige maatschappelijk werk terminologie voordat het de goedkeuring van een aantal tere zieltjes kan verkrijgen.

Als de gevraagde ervaringen worden weergegeven van forummers die met dikke toeter zijn gaan kamperen wordt dat weggezet als "kenau praat" en zijn ze te vergelijken met dat Xena (oid) mokkel en lopen te schermen hoe stoer ze wel niet zijn. Hoe flauw! TO vraagt toch om ervaringen? Dat ZIJN ervaringen.

Begrijp het gejammer over afzeiken niet bepaald. Wat doe je dan op een forum als je dergelijke zaken al afzeiken vindt??
Amen!
Mips, ik bedoel niet reacties als dat je niet ziek bent als je zwanger bent. Daar kan ik me volledig bij aansluiten. Ik kampeer al 20 jaar wild, zonder wc en stromend water, ook als ik zwanger ben of zuigelingen mee heb. En dat gaat prima.

Ik doel op opmerkingen als "Kunnen we de komende maanden bij elke vraag een nieuw topic verwachten? Misschien moet je een "Vragen van Ilske-topic" openen." en even verderop: "Check haar vergrootglas, en vooral de data van topics openen. Wordt nog gezellig hoor, de komende maanden."

Die hebben niks met het onderwerp te maken en zijn in mijn ogen alleen bedoeld om anderen te interesseren voor het object van de eigen frustratie.
Precies, Mips. Ik zet mijn kampeerverhaal hier niet neer om dat ik zo nodig mijn Xena-gehalte moet aantonen. Gaat inderdaad om een ervaring. Een positieve nog wel. Maar blijkbaar is het de bedoeling dat we tent en luchtbed in de hoek van de rauwmelkse kazen duwen en instemmend knikken dat je als zwangere vrouw inderdaad het best in Center Parcs-achtige accommodaties kunt verblijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven