kamperen bij zwangerschap 9-11 weken?

09-06-2009 08:53 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

Aanvankelijk was ons plan om in Zwitserland te gaan kamperen. Nu blijk dat ik zwanger ben zitten we toch te denken om een huisje te huren. Ik heb echter nu nog helemaal geen nare verschijnselen (op moeheid en pijnlijke borsten na).

Wat zouden jullie doen? Ervaringen?

gr., Ilske
Hoezo niet? Je bent niet ziek, je bent zwanger!

Gefeliciteerd trouwens daarmee.
Waarom zou je in een huisje gaan? Met 11 weken zwanger ben je nog hartstikke mobiel hoor!
Stay with me, let\'s just breathe.
Als je nergens last van hebt, zie ik echt niet in waarom je niet in een tentje zou kunnen slapen. Wat voor engs kan er gebeuren in een tent wat niet in een huisje kan gebeuren?
Je bent zwanger, niet ziek. Met 9-11 weken kan je makkelijk gaan kamperen, als het goed is heb je dan pas een beginnend buikje, dus zelfs daar heb je nog geen last van.

Kunnen we de komende maanden bij elke vraag een nieuw topic verwachten? Misschien moet je een "Vragen van Ilske-topic" openen.
Als je geen klachten hebt zou ik het bij die termijn gewoon doen. Later als je echt een dikke buik hebt, lijkt kamperen me niet handig gezien het in en uit de tent / slaapzak kruipen. Je bent dan gewoon minder mobiel.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet van je vakantie.
The time is now
--
anoniem_81698 wijzigde dit bericht op 09-06-2009 09:02
Reden: Aardig blijven...
% gewijzigd
Stay with me, let\'s just breathe.
quote:Sarah Scott schreef op 09 juni 2009 @ 08:55:

Kunnen we de komende maanden bij elke vraag een nieuw topic verwachten? Misschien moet je een "Vragen van Ilske-topic" openen.Goed geslapen Saar?
The time is now
Hoe lang ben je nu zwanger? Ik zou lekker last-minute kijken wat te doen. Het kan natuurlijk maar zo zijn dat je nog misselijk wordt. Ik had toch met 9-11 weken echt niet op vakantie willen zijn. Kotsen in een emmer thuis gaat nog. Kotsen in een tentje waarin je geen kant op kan?! Ik moet er niet aan denken.. Maar goed, niet iedereen wordt misselijk dus een advies is noga lastig te geven.

Gefeliciteerd!
Ik zou liever in een huisje zitten dan in een tent als ik de hele dag liep te kotsen en misselijk was. Maar als je geen last hebt van misselijkheid kan je prima in een tent slapen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja hartstikke goed Banba, dochterlief heeft weer eens doorgeslapen, thanx for asking

Check haar vergrootglas, en vooral de data van topics openen. Wordt nog gezellig hoor, de komende maanden.

Sorry Ilske, nothing personal.
Thanks Banda, Mariss, Zoe!

Wat grappig dat jullie allemaal zo eensgezind zijn..

ik vrees dat ik nog heel misselijk en moe wordt, veel moet plassen etc. dan lijkt me 's nachts over de camping hobbelen niet zo heel relaxed! Maar kennelijk staan jullie daar anders in en dat is goed om te horen!!
Mal,
Eerst maar es afwachten of het allemaal goed gaat, dan pas cancellen of nadenken wat je gaat doen.

En idd: je bent niet ziek of gehandicapt ofzo hoor.
quote:Sarah Scott schreef op 09 juni 2009 @ 09:00:

Check haar vergrootglas, en vooral de data van topics openen. Wordt nog gezellig hoor, de komende maanden.

Sorry Ilske, nothing personal.Ik vind het een behoorlijk kinderachtige reactie. Dat jij de eerste maanden prima doorgekomen bent zegt natuurlijk niets over hoe Ilske die maanden door gaat komen. Hele dag lekker liggen kotsen in een tent, daar zit je op te wachten....
Ik sliep nog in een tentje met 7 maanden zwangerschap. Ik moet zeggen dat gaf zo nu en dan problemen. Inderdaad het in en uit de tent komen, maar voor de rest ging het prima! Lekker gaan kamperen.
's Nachts over de camping hobbelen omdat je moet piesen lijkt me nooit relaxed, zwanger of niet.
quote:Suze2 schreef op 09 juni 2009 @ 09:04:

[...]

Ik vind het een behoorlijk kinderachtige reactie. Dat jij de eerste maanden prima doorgekomen bent zegt natuurlijk niets over hoe Ilske die maanden door gaat komen. Hele dag lekker liggen kotsen in een tent, daar zit je op te wachten....SS is iig niet topic-openend die maanden doorgekomen, en dat is waar SS volgens mij op doelt.
nou, wisselende berichten dus... lastig lastig! ik denk dat we gewoon proberen nog een huisje te boeken, lukt dit niet dan kamperen. mocht ik de dagen ervoor toch ineens ziek zwak en misselijk worden dan kunnen we het alsnog herzien..
quote:Suze2 schreef op 09 juni 2009 @ 09:04:

[...]

Ik vind het een behoorlijk kinderachtige reactie. Dat jij de eerste maanden prima doorgekomen bent zegt natuurlijk niets over hoe Ilske die maanden door gaat komen. Hele dag lekker liggen kotsen in een tent, daar zit je op te wachten....

Dacht niet dat jij wist hoe ik mijn zwangerschappen door ben gekomen, maar FYI: mijn tweede zwangerschap ben ik 9 maanden beroerd geweest.

EN als je goed had gelezen refereerde ik naar het aantal topics dat ze de afgelopen weken alleen al heeft geopend, niet naar hoe ze zich voelt.
Is dit Ilske haar zoveelste topic dan? Ik ga even naar het vergrootglas...
Maak je niet zo druk. Hoeveel weken zwanger ben je nu?
quote:fleurtje schreef op 09 juni 2009 @ 09:06:

[...]

SS is iig niet topic-openend die maanden doorgekomen, en dat is waar SS volgens mij op doelt.Juistem Maar goed, ik ben weer weg hier, voordat ik me nog meer ga ergeren
ik wacht met spanning op het volgende ils topic...

suze, ilske heeft een dubbele nick, als je ook op ils zoekt vind je nog meer vermakelijks.
SS, ik begrijp dat veel topics openen irritant is (toegegeven: 78 berichten en 10 geopende topics is aan de ruime kant ) maar ik snap niet precies waarom een, in mijn ogen, best zinnige vraag zo afgestraft moet worden.

Maar goed, laten we er maar over op houden. We hebben duidelijk een andere invalshoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven