kamperen bij zwangerschap 9-11 weken?

09-06-2009 08:53 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

Aanvankelijk was ons plan om in Zwitserland te gaan kamperen. Nu blijk dat ik zwanger ben zitten we toch te denken om een huisje te huren. Ik heb echter nu nog helemaal geen nare verschijnselen (op moeheid en pijnlijke borsten na).

Wat zouden jullie doen? Ervaringen?

gr., Ilske
Tja, niet lullig bedoeld, maar op de zaken vooruit lopen heeft dus niet altijd zin.

Ilske, veel sterkte.
quote:fleurtje schreef op 10 augustus 2009 @ 09:15:

Tja, niet lullig bedoeld, maar op de zaken vooruit lopen heeft dus niet altijd zin.

Tss, kon je het niet laten om dat toch even gezegd te hebben?
Ik ben 8 weken zwanger en heb afgelopen weekend gekampeerd. Om meerdere redenen was het geen succes. Ik had het zo ongelofelijk koud! Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik daar geen last van gehad, maar nu heb ik het echt vaak koud. En nu ik zwanger ben krijg ik veel sneller last van mijn allergieen en astma. Ik heb de hele nacht wakker gelegen omdat ik het benauwd had (domme ik was mijn puffer vergeten...). 's Ochtends was ik ook niet echt gezellig omdat ik zo misselijk was.

Maar als je hier allemaal geen last van hebt zou ik zeggen: gewoon doen .
Pardon Fleurtje?? Lekker zuur... Sorry ik ben gewoon naar Zwitserland op vakantie geweest. Godzijdank hadden we een huisje geboekt want de tripjes ´s nachts naar het toilet kwamen vaak voor....

ik ben dol blij dat ik niet ben gaan kamperen, want was zo vaak misselijk en moe... De missed abortion was 1,5 week na mijn trip naar Zwitserland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven