Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
yaelle wat kut zeg!! is niet leuk zoveel pijn!!! en helemaal als het zo erg is als je niet eens kan sexen!!
@Akka: Ik kan vlekje (ja zo hebben vriendlief en ik onze baby genaamd voorlopig) niet op hyves zetten omdat wij geen scanner hebben. Mijn vader wel maar ja die weet nog van niets hahahaha. Ik vraag wel aan mijn vriendin, als zij er 1 heeft kan ik het volgende week vrijdag inscannen. Maar je ziet echt bijna niets hoor, zo pril.

@Yaelle: Ik vind het zo erg voor je dat je zo'n buikpijn hebt. Bezoek aan de gyn. lijkt me echt niet verkeerd. Ik had ook wel buikpijn, maar deed niet zo'n pijn als jij omschrijft.

Enne ik ben inderdaad wat meer gerust!
maris in mn boekje staat dat na een echo in de 6 - 8 e week met kloppend hartje kan op mis gaan nog maar 2% (en niet 20) is.

Raar he dat dat zo verschillend is. Heb je al op internet rondgesnuffeld of je iets kan vinden?
loesssie hoe is het bij jou afgelopen???? moet je nog een keer die hormonen krijgen??
yaelle voel je je weer wat beter?? en gister toch nog even gesext of was het echt niet te doen???

Brasa!
@FM: Chiara is een Italiaanse meisjesnaam, maar betekend ook Helder. Vind m wel leuk

En jaaaa, wij hebben al een naam, hadden we al 2 jaar zelfs! Jongensnaam konden we niet bedenken, dus blij blij blij met meisje in mijn buik.

@Xasi: mijn boek is echt super, er staat een maand omschrijving en verder heeeeeel veel info, tis echt een dikke pil waar ik steeds weer stukjes uit lees. Geen idee alleen of het ook bij jou te koop is. (week tot week staat in mijn agena, van dezelfde mevrouw ) Bezorgd Bol.com ook in paradijs?

Dat verhaal van je schoonmoeder, ik zou dat echt heel vervelend vinden! Gelukkig klink je heel nuchter. Wat vind je lief er allemaal van trouwens? 'Moeten' jullie nu ook niet trouwen? Is toch not done daar om samen te wonen?

En wat voor kruiden zijn dat? Zou ik echt niet drinken!

Ow en ja, mijn meisje laat zich behoorlijk voelen. In het begin twijfelde ik nog, leek me veel te vroeg. Maar voelde haar gewoon al heel snel en nu zijn het duidelijk schopjes, heel grappig.

Arme Yaelle Hoop echt dat dit snel voorbij is allemaal voor jou!

Heb je een bad? Kun je daar lekker in gaan liggen.
Loesssie zit nu in Kroatië te hopen dat ze niet ongesteld wordt. Als het goed is, hoeft ze volgens mij geen hormonen meer. Hoop dat de vakantie voor haar ook goed werkt!!

@Maris: ben toch wel benieuwd naar je vlekje hoor. (leuke werktitel )

Maar zonder scanner gaat dat niet opschieten nee. Weet je wat wij hadden gedaan? Foto gemaakt met digi camera en zo konden we Mini Akka op Internet zetten.

ZO, hebben jullie lekker geslapen?

Ik heb iets van 8 uur geslapen, maar nog steed moe...

Ciao!
Mogge,

@ ugg, het begon onzettend te regenen, dus we zijn halverwege de wedstrijd gestopt, met als gevolg dat we 2e zijn geworden.

@ NVDP, fijn dat je vakantie erg leuk was, alleen balen dat je meubels er iets anders uitzagen...

@ Maris, wat gaaf dat het hartje klopt!!!!! Dat geeft een goed gevoel he? Niets van aantrekken met die 20%. Bij mij hebben ze er helemaal niets overgezegd....??

@ Akka, ik zal er even een foto van maken en dan op hyves zetten, want ik heb de echo fotootjes alleen uitgeprint gekregen. Ze liggen nu bij mijn ouders, want mijn vader gaat ze lamineren zodat ze mooi blijven voor later.

@ Yaelle, balen dat je gisteren weer zo'n buikpijn had... hoe gaat het nu met je?

Ik ben vanmorgen aardig duf... pf... maar ja, niet zo gek.. zondag een toernooi gehad, gisteren weer zitten hangen op mijn werk en savonds trainen... ( dan lig ik ook niet voor 23:00uur in mijn bedje) Voor de training ben ik nog even gaan shoppen met mijn zus ( er was klantenavond ) dus heb wel eea "op de groei" gekocht.

Vandaag zal wel een "zeik" dag op mijn werk worden. Ik begin altijd om half 8 tot 4. Nu moet mijn collega eerder weg ( +/- 20 min) omdat ze het anders niet red om ergens om 6 uur te zijn. Zij werkt tot 5 uur. Heeft mijn baas tegen haar gezegd dat ik dan maar tot 5 uur hier moet gaan zitten... ( nou hij heeft niets tegen mij gezegd hierover, en wie belt er nu nog om die tijd, er belt de hele dag bijna geen kip, dus laat staan in die laatste 20 minuten...) Dus ik ben gewoon vroeg begonnen, ik vind het prima...

Fijne dag allemaal
@Mariska, fijn dat het hartje klopt! Om je ongerustheid misschien een beetje weg te nemen, draai het eens om. Er is 20% kans dat het mis gaat, maar dat betekent 80% kans dat het goed gaat!! Dat klinkt toch al heel anders!! Gewoon proberen het van de positieve kant te zien (zegt mevrouw de pessimist )

We zijn nu bijna tegelijk uitgerekend, leuk!!
Ik hoop ook zó voor Loessie dat het raak is! Beter als ze dan geen hormonen meer hoeft!

@Mumdy: Zo hee, wat een positieve instelling! hahahhahaha

Komt zeker door je zwangerschap

@Akka: Goede boeken tip! Ik heb het opgeschreven in mijn agenda!

Toch nog sex gehad gisteren, heel voorzichtig.... Apart hoor allemaal. Pijn is weer wat gezakt en wat meer continue.

Dit zal wel zo blijven tot mijn lnl.

Deze week nog een beetje 'pokon', dat helpt volgens Akka! :-)

@Jowellie: Lekkere communicatie op je werk, Tssss....

Toch wel handig als je er zelf ook van op de hoogte wordt gesteld dat er verwacht wordt dat je langer blijft!
@Xasi: Op internet heb ik ook iets gelezen van 1-3% kans op miskraam na het zien van een kloppend hartje. Mijn vriendin (ook vk) vond 20% ook erg pessimistisch. Ik las op internet ook dat veel miskramen rond 8-9 weken al mis waren bij 6 (rond het kloppen van het hartje) maar omdat de meeste dan nog geen echo hebben gehad weten ze dat niet.

Jij moet vandaag naar de HA he, wat gaat hij/zij doen?

@Mundy: En net wat jij zegt, nog heel veel kans dat het goed kan gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Akka: Dat kan ik idd ook wel proberen foto maken met digitale. Maar ik vraag me af of je dan nog wel wat ziet. Vlekje is echt heel klein en vlekkerig hoor hahaha. Maar wel ons vlekje!

Ik heb 9 uur geslapen en nog steeds moe en ik moet tot ongeveer 23 uur werken ivm een beursje na het werk. Hou ik echt nooit vol denk ik. Misschien vanmiddag maar even naar bed.

@Yaelle: Nog kunnen sexen of niet? Naa de gun./HA gaan hoor!!!!!

@Xasi: Wat een nare schoonmoeder hahaha. Mag ik misschien niet zeggen, maar ze komt niet bepaald aardig over. En wat wil zij dan dat jij allemaal voor je vriend doet?
@yaelle; balen dat je nog steeds last hebt! Helpen pijnstillers niet?

@xasi, ik ben ook wel benieuwd naar wat je voor je vriend moet doen van je schoonmoeder?
@Maris. Het gaat nu gewoon goed. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat dat niet zo zou zijn. Heb een beetje vertrouwen in het oeroude proces dat in je lijf plaatsvindt. Je wordt gewoon moeder. Klaar!

@Akka , ik vind Chiara en eigenlijk bijna alle namen die op een -a eindigen niet zo mooi, maar ik denk dat dat komt doordat ik opgegroeid ben in Drenthe en Groningen en die -a op het eind wordt daar echt heel lelijk uitgesproken. Dan wordt het al snel Kijaaraaaaaaa.

@All, echo was heel erg leuk gisteren. Mini-poes weigerde alleen mee te werken. Ze lag in zo'n krul dat haar armen gekruisd voor haar gezicht lagen en daarvoor nog haar knieën. Ik ben ook nogal lenig, heeft ze vast van mij . En ze was volgens de echo-mevrouw extreem beweeglijk. Dat belooft nog wat! We hebben d'r gezichtje maar af en toe kunnen zien en dan niet in z'n geheel.. maar het was heel bijzonder. Kon haar mondje goed zien en haar oortje, ze heeft echt mijn oren en volgens mij lijkt haar mondje op die van d'r vader. Echt heel bijzonder allemaal. Ik ben nu de foto's aan het uploaden, maar dat duurt nog wel even. Zet ze later wel op hyves.

Onze moeders waren ook mee en die hebben ook genoten. Echt een aanrader hoor! Man en ik overwegen stiekem om gewoon nóg zo'n echo te laten maken. Ik ben maar één keer zwanger (althans, voor mezelf).

Pff en nu even opdrogen. Ben helemaal natgeregend!
@Xasi, die schoonmoeder van jou is een lekkertje zeg Ben je klaar mee!
@nvdp: Klinkt echt super gaaf zo een echo!

@fm: Als het niet te houden is slik ik molletjes, maar om dat nu 3.5 per maand te slikken is teveel.....

Gister nog een leuk akkefietje.... ;-(

Gesprek met mijn baas over opleiding. Probeerde de boot een beetje af te houden. Mocht het deze maand raak zijn (er is altijd een kans!) dan ben ik hoog zwanger tijdens mijn examen. Niet echt ideaal.

Wil me dus pas over een aantal weken inschrijven.

Vroeg hij of ik soms zwanger was/wilde worden.....

Ahum, niet echt netjes natuurlijk......Maar ik werd knal rood maar ontkende. Die rode kop was al een bevestiging opzich natuurlijk! Wat een sof.......
Nou wat gemeen van je baas Yaelle om je zo voor het blok te zetten! Dat mag ie helemaal niet zo aan je vragen!

En xasi, je hebt idd een vreemde schoonmoeder. Maar je was enigzins voorbereid...

Maris: werk ze meid! Da's een lange dag!

@All: fijne dinsdag vandaag!
Back in business......

Dat was ff afkicken zeg vanmiddag! Poeh hey!

Ik hoop dat het voor een goed doel was en het forum nu inderdaad wat sneller is.....

@Ugg; Plezier! Ga je fijn vermaken! Mooie feestjes.....
@ Ugg, een hele fijne vakantie!

Geniet ervan!
Uggie; fijne vakantie! Lekker feesten.. Ik wil ook!!!! :-)

Yaelle; wat een directe vraag van je baas zeg! Kan me voorstellen dat je rood werd. Maar zou hij het erg vinden?
@Yaelle: Wat een vervelende situatie moet dat geweest zijn! Je baas mag dat idd niet vragen, maar ja wat kun je er aan doen? (Misschien was het wel een grapje?)

Ps. potje pokon is heeeeel goed

@Poes: mijn echte naam eindigt ook op een A en vond het niks.

Ga je ons de naam vertellen? Wordt het een Fryske naam?

3d echo is dus een aanrader? Het lijkt me echt heel bijzonder om al bepaalde trekken van jezelf te herkennen! Hoeveel moest je betalen trouwens?
@Maris en Jowelle: ben heeeeeel benieuwd naar jullie echo foto's!

Xasi hoe was het bij de HA?

En hoe is met je dushi, is ie heeeeeeeel blij? was erbij toen je de test deed?
@Bebje: nog seks gehad zonder condoom?
Ikke trouwens al bijna 4 weken (!!!) geen seks gehad.

Heb eerst ca. 3 weken rondgelopen met een schimmel, die is nu wel over volgens mij (geen jeuk meer) maar het doet nog steeds pijn!
@FM: hebben jullie nog vakanties in de planning? Of eerst huis kopen?
Akka; huis gaat nu zeker door. Maar ze gaan pas in het najaar beginnen met bouwen.

Over 6 wkn gaan we nog 2 wkn op vakantie naar portugal met mijn familie. Eigenlijk wilden we nog eind van de zomer samen een weekje weg, maar ik denk dat we die voorbij laten gaan en dat geld gaan sparen.

Jij nog op vakantie voordat mini er is? Balen trouwens van de seks... Hopelijk ben je snel hersteld en kun je een weekendje de achterstand inhalen..!

@ xasi; hoe was het bij de HA?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven