Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lugubere lamp

Peas on earth!
Hersenschudding weet ik niet, ben wel misselijk.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik vroeg het omdat je zei dat je beter niet kon slapen. Heb je ook last van licht?
Peas on earth!
INad goed nieuws zeg! Dat ook weer rond, goed gedaan.

Au au Vish!

Mijn bijdrage tot zover
Nee niet echt. Had al even gegoogled op hersenschudding maar dat klinkt toch wat heftiger. Ben niet weg geweest en reageer nier vreemder dan anders haha

Vriendin zei dat overigens, met hersenschudding niet meteen gaan slapen.
Klopt, en met hersenschudding iedere paar uur even wakker zijn (uit mijn hoofd om de twee uur wakkermaken).
Peas on earth!
Oh daar is mijn nieuwe vloerkleedje ook nog.

Inad wat goed allemaal, en iEr gewoon die Tokkie op laten tiefen.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 juni 2009 @ 20:30:

Klopt, en met hersenschudding iedere paar uur even wakker zijn (uit mijn hoofd om de twee uur wakkermaken).Ja en vragen beantwoorden lees ik net. Dus stellen jullie me even wat vragen om de twee uur dan?
Vis, wat voor dag is het vandaag?

En:

Hoeveel vingers steek ik op?

Ik zeg rustig aan doen en een dikke neut nemen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ben ook benieuwd naar schoolavonturen. Zie daar echt nog wel beetje tegenop. Wel fijn dat het in elk geval bij 1 school blijft, was al bang dat ze na een paar maanden zou moeten verkassen. Zelf billen vegen na poepen gaat trouwens steeds beter. Nog een paar maanden om te oefen, we oefenen nu ook met zelf jas aan (kon ze al) en zelf dichtdoen (ging tot nu toe redelijk met rits en bij knoopjas nog minder) en dat soort dingen.
Ik heb dus écht een keer een hersenschudding gehad. Op zeilvakantie in Griekenland (twee jaar geleden), nadat ik (van leuke schipper ) een elleboogstoot had gekregen . Die maakt mij wakker 's nachts en zei: 'wat voor dag is het vandaag', waarna ik boos mompelde: 'laamemetrustjoh'. Hij is blijven porren in m'n zij tot ik zei: 'ikweetheuswelwelkedaghetismaarikwilutniezegguhwantikwilslapuh'
Peas on earth!
Erwt Ik kan me dat nog zo goed herinneren, hele schipper verhaal. Toch wel fijn dat dat niets werd van Xan leuker dan schipper, en minder ' agressief'
Ai Vish! Klinkt niet heel fijn. Als understatemant, zeg maar. Maar hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar?!

Ben je ny nog steeds over de vraag van Inad aan het nadenken? Dan weet ik namelijk vrij zeker dat het niet goed met je gaat...

Vacature is alweer van de baan (Whaha, wát een woordspeling, nou, nou, ja, ja, phoehee) 0,5 fte bleek in de praktijk toch 24-28 uur te zijn...

Met Tony gaat het prima! De eerst 2 weken waren heel zwaar, voor hem én voor mij maar nu gaat het goed. Gaat 's morgens fluitend naar school en heeft het heel erg naar zijn zin. Ben echt heel gelukkig met deze schoolkeuze.

Leuk, intake komende vrijdag, Inad. Staat al vast dat Chica naar deze school gaat of laat je dat nog van vrijdag afhangen? Wat voor soort school is het? Ze mag meteen na de grote vakantie beginnen, denk ik?

Star, hoe gaat het met eczeem van Ceetje? Hebt de vaseline lanette?
Loretta is De Mol. Punt.
Uhhhhhhhhhhhhhhhh. Het is de dag dat ik niks ging doen. Ik reageer morgen op de rest als ik niet in een coma zak.

Hoe ik het voor elkaar kreeg: Ik zat op stoel, Nemo klimt erbij en de hele zitting vliegt achterover/zijwaarts zo met den bek op den plavuisjes.

Daarna ging ik even liggen op de bank, kwam Neempie bij me staan, aait over mijn hoofd en zegt: Ach lieverdje, wat ben je toch schattig! En geeft me een heel zacht kusje op neus. Zooo lief. Maar nu slapen want typen gaat wel maar lezen njet.
Nemo is lief! En Vish krijgt nog een knuffel!

Geef je Nemo even opdracht je over twee uurtjes wakker te maken?

Inad, jaaa jij kende schipperverhaal nog . Hij was wel leuk hoor, maar Xan is leuker én deelt geen elleboogstoten uit

Kess, wat goed dat Tony 't zo goed naar z'n zin heeft!

Jammer van baan, ook wel stom, want als 24-28 uur 0,5 fte is, is een fulltimebaan dus 48-56 uur
Peas on earth!
Ik wil ook een kus op mijn neus van Nemo! Hij is zo lief!!

Koffie zit wel op mijn beeldscherm door "zo met den bek op den plavuisjes". Bedankt!

Lekker slapen en morgen gezond weer op!
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, fijn dat het nu zo goed gaat en dat jullie blij zijn met de keuze

Ik zet morgen wel even een linkje naar de school in NS.

Ja, ik laat het nog van vrijdag afhangen, maar in die wijk vind ik het bij verre de leukste school. Ook veel navraag gedaan bij o.a. mijn moeder (die er in de buurt werkte, tot aan pensioen) en bij goede vriendin die onderwijsdeskundige is en aan kdv ouders. Ik hoop dat vrijdag indrukken goed zijn. Anders zijn er ook wel andere opties nog.

Vish, oef. Moet toch niet zomaar kunnen? Of is het al hele oude stoel? Nu nieuwe retro oranje stoel kopen dan maar

Even op de bank lijkt me goed inderdaad

Nemo erg schattig

Wij gaan nu aan de zelfgefreubelde applecrumble en aan Planet Earth
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 juni 2009 @ 21:35:

Ik heb dus écht een keer een hersenschudding gehad. Op zeilvakantie in Griekenland (twee jaar geleden), nadat ik (van leuke schipper ) een elleboogstoot had gekregen . Die maakt mij wakker 's nachts en zei: 'wat voor dag is het vandaag', waarna ik boos mompelde: 'laamemetrustjoh'. Hij is blijven porren in m'n zij tot ik zei: 'ikweetheuswelwelkedaghetismaarikwilutniezegguhwantikwilslapuh' Zo reageer ik altijd als iemand me wakker maakt.

Vish, hoest nou?

Grrrr oog is kut. Vanaf eergisteren. Dokter kon er gisteren weinig over zeggen. Vrijdag oogartsafspraak, maar mocht dokter bellen als oog erger werd vandaag. Oog is erger, maar stomme assistente wilde me afpoeieren. Ik mag nu om 12.00 uur terugbellen om te horen of ik eerder naar oogarts mag.
Peas on earth!
Dat is dan vast wel meegevallen dat het 'maar' twee weken duurde toch Kess? Ik lees wel eens verhalen hier over het eerste half jaar enzo. Zie er net als Inad best een beetje tegenop ook.

Ja, Vaseline Lanette ja. Takkezooi. Het werkt wel, maar het smeert niet

Hoe is het met je bakkes deze morgen Vish?

Jammer van baan Kess. Komt vast wel weer iets op je pad. Ik heb me net bij zes uitzendbureau's ingeschreven.

Zit sinds maandag met knallende pijn in mijn kop thuis en ben ook weer hartstikke misselijk, dus vanmorgen even naar HA geweest. Bloeddruk is goed, dus daar komt het niet door. Vermoed toch door spanningen op het werk en daar heb ik gewoon zat van nu.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 juni 2009 @ 11:58:

Vish, hoest nou?

Grrrr oog is kut. Vanaf eergisteren. Dokter kon er gisteren weinig over zeggen. Vrijdag oogartsafspraak, maar mocht dokter bellen als oog erger werd vandaag. Oog is erger, maar stomme assistente wilde me afpoeieren. Ik mag nu om 12.00 uur terugbellen om te horen of ik eerder naar oogarts mag.Brrrr, ik vind oogdingen altijd zo naar
Ik ook en vind het nu ook echt niet leuk meer. Duurt nu al zo lang en het is nu echt erg. Kan niet eens naar buiten kijken, want prikt heel erg, tis heel rood (ik krijg zelf al tranen in m'n ogen als ik naar m'n eigen oog kijk, zo eng lijkt het) en doet zeer. Oh, 't is 12 uur, ik ga even bellen....

*bereidt zich mentaal voor op assistente*
Peas on earth!
En?
Noujaaaaaaaaaaaa... nu het antwoordapparaat dat de huisartsenpraktijk van 12.00-14.00 uur dicht is...

Ik denk dat ze 't verkeerd gezegd heeft, want vorige keer moest ik ook na 14.00 uur bellen. Grrrr...
Peas on earth!
Stom he... Ga vandaag niet naar werk in ieder geval. Heb even naar werk gebeld en daar snapten ze 't (verklaarden me eergisteren en gisteren al voor gek dat ik onderweg was met auto ). Om 14.00 uur meteen maar evne bellen. Denk dat ze zich wel echt vergist heeft (nu ik erover nadenk), want in de tijd dat praktijk dicht is, overleggen ze dit soort dingen altijd met huisarts. Maar oh wee als ze niet een afspraak voor me regelt!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven