Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
dinsdag 9 juni 2009 om 22:38
quote:MichielR schreef op 09 juni 2009 @ 17:23:
De snelheid kan op het moment nog wat tegenvallen. Bij de migratie van flaironline (die op hetzelfde platform draait) is iets misgegaan en alle data moet opnieuw in het systeem worden geplaatst. Dat is een flinke klus voor de servers, en dus is het nog altijd wat traag.
Hopelijk is het morgen allemaal weer leuk Dit is de reden van de traagheid. Ik zeg; weg met Flaironline
De snelheid kan op het moment nog wat tegenvallen. Bij de migratie van flaironline (die op hetzelfde platform draait) is iets misgegaan en alle data moet opnieuw in het systeem worden geplaatst. Dat is een flinke klus voor de servers, en dus is het nog altijd wat traag.
Hopelijk is het morgen allemaal weer leuk Dit is de reden van de traagheid. Ik zeg; weg met Flaironline
woensdag 10 juni 2009 om 09:06
Hmm, @Gizz, de Nivea Happy Time-toepassing staat niet meer in de rechterkolom, dus ik vind 't gek dat je die melding krijgt. Zie jij 'm nog steeds? Wil je dan je cache opschonen en als dat niet helpt: mij laten weten waar je 'm ziet?
@Allemaal, ik ben erg benieuwd of het vanochtend wel sneller gaat...
grtjs, Naomi
@Allemaal, ik ben erg benieuwd of het vanochtend wel sneller gaat...
grtjs, Naomi
woensdag 10 juni 2009 om 10:32
woensdag 10 juni 2009 om 10:42
Oh en wat nieuw is, is dat ik nu helemaal geen keuzemenu meer boven mijn tekstvenster heb en dat als ik quote, ik onder mijn bericht het volledig uitgeklapte smileys-menu krijg. Ik weet eigenlijk niet of ik dan wel dat keuzemenu er boven krijg, dat kan ik nog wel even controleren... En ook dan geen keuzemenu.
woensdag 10 juni 2009 om 11:54
woensdag 10 juni 2009 om 12:50
Hier geen last van traagheid en merk ook niet dat het sinds vanochtend sneller is geworden. Waar ik wel vandaag weer heel veel last van heb is dat ik uit topics wordt gegooid. Eerder was het af en toe en dan meestal als ik de laatste bladzijde wilde openen. Nu is het bij de laatste bladzijde, bij andere bladzijdes en ook als ik de eerste bladzijde wil openen (en dus op de titel klik). Wordt er niet goed van!
woensdag 10 juni 2009 om 12:55
Ok, dus sommige mensen merken geen verschil, bij anderen gaat het (afkloppen) sneller, en er zijn mensen die sinds de werkzaamheden van gisteren telkens van 't forum gegooid worden. Wat dat laatste probleem betreft: Djoels, gebruik jij ook I.E.? Zo ja: begrijp ik goed dat dit een ander probleem is dan de beruchte 'bewerking afgebroken'? Poohbear, krijg jij 'bewerking afgebroken' of een andere foutmelding? Tijdelijk Firefox, Google Chrome of Safari gebruiken kan een tussenoplossing zijn en veel irritaties voorkomen (ik noem 't nog maar even). Ik geef jullie bevindingen weer door aan techniek.
grtjs, Naomi
grtjs, Naomi