Man vreemdgegaan

07-01-2022 01:44 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé, ik kom er net achter dat mijn vriend, 25 jaar samen, is vreemd gegaan met z’n beste vriendin. Poeh…. Ze flikflooien al een jaar lang, zij is in een ingewikkelde scheiding en ik ben net helemaal uit m’n plaat gegaan in het vakantiepark waar we nu zitten. Blijkbaar gee gemeenschap, Wel andere zaken. Vriend toont berouw in een slachtofferrol en ik word daar heel erg boos van. We hebben twee kids en in merk dat ik zo boos ben nu, dat ik even niet weet wat ik nu wil in de toekomst…
Minootje26 schreef:
07-01-2022 16:34

Ik voel me zo’n domme eikel!!
Er is maar één domme eikel in dit verhaal en jij bent dat niet.
For whom the bell tolls
Die eikel is je partner.
Lorrelies schreef:
07-01-2022 16:16
Waarom extra drama maken?
Haar man daar heeft ze mee te dealen niet met deze dame en al helemaal niet met de ouders van deze dame
Dat mag ze helemaal zelf bepalen.
Minootje26 schreef:
07-01-2022 16:34
De dame in kwestie heeft het volgens mijn vriend ook aan haar ouders opgebiecht. Zij hebben haar gezegd direct het contact te verbreken en zo niet dan kan ze de deur uit met haar kids. Het zijn aardige mensen die ik ook een beetje ken. Ze zijn zich kapot geschrokken schijnt.

Ik had haar met oud en nieuw nog een lief berichtje gestuurd over dat 2022 haar jaar zou worden na alle nare dingen met de scheiding van het afgelopen jaar.
Ik voel me zo’n domme eikel!!
Ze hebben dus nog contact gehad?
Tutjebelletje schreef:
07-01-2022 16:49
Er is maar één domme eikel in dit verhaal en jij bent dat niet.
+1, al vind ik dat je man en zijn beste vriendin allebei eikels zijn.
Nanouk schreef:
07-01-2022 19:44
Ze hebben dus nog contact gehad?
Ja, ze belde hem vanmiddag op om dat te vertellen. Ik heb het gesprek gehoord.
Avelie schreef:
07-01-2022 18:19
Dat mag ze helemaal zelf bepalen.
Wat is dat nou weer voor een gek statement.
Ja je mag helemaal zelf bepalen of je je door je emoties laat leiden en daar ook andere mensen mee gaat lastig vallen, het is alleen een waardeloos advies
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Minootje26 schreef:
07-01-2022 20:01
Bijzonder dat hij haar opnam nadat dit is uitgekomen en respectloos dat zij belde.
Lorrelies schreef:
07-01-2022 20:31
Wat is dat nou weer voor een gek statement.
Ja je mag helemaal zelf bepalen of je je door je emoties laat leiden en daar ook andere mensen mee gaat lastig vallen, het is alleen een waardeloos advies
Het gaat erom dat TO deze vrouw en haar familie kent. Ze heeft alle recht om te doen wat haar goeddunkt.

Voor de verwerking lijkt het me goed om alles eruit te gooien, dat zou mijn prioriteit nummer 1 zijn.
Avelie schreef:
07-01-2022 22:30
Het gaat erom dat TO deze vrouw en haar familie kent. Ze heeft alle recht om te doen wat haar goeddunkt.

Voor de verwerking lijkt het me goed om alles eruit te gooien, dat zou mijn prioriteit nummer 1 zijn.
Als het jouw prioriteit is om de andere partij inclusief de ouders op te zoeken om te zeggen wat je er van vindt, als je partner is vreemd gegaan liggen je prioriteiten niet goed.

En recht? Staat er ergens in de wet beschreven dat je recht hebt op het lastig vallen van ouders en andere partij als je partner is vreemd gegaan?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Bijnasoms schreef:
07-01-2022 16:05
Ik zou toch even bij die dame langsgaan en zeggen wat ik ervan vind, met die ouders erbij.
Zeker niet, hou de eer aan jezelf. Zo maak je haar alleen maar belangrijker.
Minootje26 schreef:
Ze belde hem gewoon om even te vertellen dat ze dit aan haar ouders had verteld?! Ik zou ontploffen als ik jou was. Wat een lef dat ze gewoon nog even gaan bellen..... en dat je vriend hier naar wil luisteren?? En überhaupt de telefoon oppakt. Volgens mij ben jij veel te lief.
Mijn advies: breek met die kerel en begin nooit nog een relatie met een man. Want geloof me, ze zijn allemaal eender.
Ze hebben een jaar met elkaar lopen flikflooien.

Dan heb jij dus ook minstens een jaar om eender welke beslissing te nemen.

Ik zou bovendien écht niet geloven dat ze geen contact meer gaan hebben na vandaag als jullie al tijden zo close zijn.
Ze zullen hoogstens voorzichtiger worden dat ze niet nog een keer betrapt worden.
Berichten sneller wissen, alleen contact als ze aan 't werk zijn, een extra telefoon, ... Mogelijkheden zat.

Ik zou haar moeilijke scheiding ook maar met een korrel zout nemen.
Tuurlijk wordt een scheiding moeilijk als er eigenlijk al een extra persoon - jouw (ex-)partner - mee gemoeid is én dan nog kinderen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Mijn vakantie zou overigens wel over zijn en ik had instant mijn spullen ingepakt en was terug naar huis vertrokken.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
08-01-2022 04:15
Ze hebben een jaar met elkaar lopen flikflooien.

Dan heb jij dus ook minstens een jaar om eender welke beslissing te nemen.

Ik zou bovendien écht niet geloven dat ze geen contact meer gaan hebben na vandaag als jullie al tijden zo close zijn.
Ze zullen hoogstens voorzichtiger worden dat ze niet nog een keer betrapt worden.
Berichten sneller wissen, alleen contact als ze aan 't werk zijn, een extra telefoon, ... Mogelijkheden zat.
Idd, e-mail, sms, zijn telefoon bij jou altijd laten slingeren zodat hij open lijkt maar hij weet best dat op zijn phone toch niets te vinden is. Vaste routines, nooit te laat thuis.
Minootje26 schreef:
En daar gaat de belofte al om geen contact meer te hebben... Dat is info die jullie niet nodig hadden, heel respectloos van beide naar jou toe, zowel dat zij hem belt als dat hij de telefoon opneemt.
Tja, er was dus een telefoontje om de "zaak" af te ronden, so what ..

Fijn dat de dame zulke goede ouders heeft, ik denk dat die informatie wel helpt om er zeker van te zijn dat er een grote PUNT achter gezet is.

Sterkte Minootje :hug:
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Muselet schreef:
08-01-2022 08:50
Tja, er was dus een telefoontje om de "zaak" af te ronden, so what ..

Fijn dat de dame zulke goede ouders heeft, ik denk dat die informatie wel helpt om er zeker van te zijn dat er een grote PUNT achter gezet is.

Sterkte Minootje :hug:
Nee dat was om te doen lijken dat de zaak afgerond was. Zodat ze onder de radar verder kunnen.

Daarnaast heeft het vor TO en/of voor haar partner geen geen enkele meerwaarde om te weten dat zIj het het tegen haar ouders verteld heeft en hoe zij reageerden.

De man van TO besloot na een jaar vreemdgaan dat het klaar is en hij voor zijn vrouw wil gaan. Daar hoort per direct breken met deze vrouw dan ook bij.

TO is de reden van haar scheiding jouw man?
nanouk wijzigde dit bericht op 08-01-2022 10:26
30.73% gewijzigd
Attraverso schreef:
08-01-2022 08:22
En daar gaat de belofte al om geen contact meer te hebben... Dat is info die jullie niet nodig hadden, heel respectloos van beide naar jou toe, zowel dat zij hem belt als dat hij de telefoon opneemt.
Eens met dit. Als er echt stappen in jullie huwelijk gezet moeten gaan worden, of in ieder geval als jullie dat willen, dan is de geen-contact-belofte nu heel erg belangrijk. Waarom heeft hij haar dan nog niet geblokkeerd? Dat zou mijn vraag aan hem zijn. En als hij daar niet een héél goed antwoord op heeft, zou het alsnog ter plaatse mogen doen. Dat is wel het minste wat hij kan doen. Wil hij dat niet, dan zou ik de conclusie trekken dat hij niet bereid is om aan de relatie te werken.
Waarom heeft hij de telefoon opgenomen?
Wat Muselet zegt: “de punt is gezet”, wil je geloven en je partner wil je dat laten geloven.
Wat Nanouk zegt: “redenen om onder de radar verder te gaan”, is wat continue door je hoofd gaat spoken.

Is dit wat je wil en kunt in de toekomst omdat je al 25 jaar samen bent en omdat er kinderen in het spel zijn?
Dat is, in mijn optiek, de grote vraag die je voor jezelf moet kunnen beantwoorden, TO. En daar kan jij alleen (!) het juiste antwoord op vinden. Dat hoeft niet nu, je mag er de tijd voor nemen maar laat het ook niet eeuwig onder jullie relatie sudderen als een bom die elk moment kan ontploffen.

Sterkte!
Lorrelies schreef:
08-01-2022 03:39
Als het jouw prioriteit is om de andere partij inclusief de ouders op te zoeken om te zeggen wat je er van vindt, als je partner is vreemd gegaan liggen je prioriteiten niet goed.

En recht? Staat er ergens in de wet beschreven dat je recht hebt op het lastig vallen van ouders en andere partij als je partner is vreemd gegaan?
Uiteraard zou ik allereerst een gesprekje voeren met mijn partner, maar dat gesprek heeft TO al gehad. "De beste vriendin" zou de tweede zijn. Het zou een beetje vreemd zijn om dat uit de weg te gaan, terwijl je elkaar gewoon kent?
Snoesje83 schreef:
08-01-2022 04:00
Zeker niet, hou de eer aan jezelf. Zo maak je haar alleen maar belangrijker.
De eer aan jezelf houden kan prima terwijl je iemand aanspreekt op en confronteert met bepaald gedrag.
Speo schreef:
08-01-2022 04:09
Mijn advies: breek met die kerel en begin nooit nog een relatie met een man. Want geloof me, ze zijn allemaal eender.
Dit is onzin. Genoeg mensen doen dit niet.
Nanouk schreef:
08-01-2022 09:58
Nee dat was om te doen lijken dat de zaak afgerond was. Zodat ze onder de radar verder kunnen.

Daarnaast heeft het vor TO en/of voor haar partner geen geen enkele meerwaarde om te weten dat zIj het het tegen haar ouders verteld heeft en hoe zij reageerden.

De man van TO besloot na een jaar vreemdgaan dat het klaar is en hij voor zijn vrouw wil gaan. Daar hoort per direct breken met deze vrouw dan ook bij.

TO is de reden van haar scheiding jouw man?
Vanwaar deze verdenking? Je vult iets in, waarom ?
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven