Man vreemdgegaan
vrijdag 7 januari 2022 om 01:44
Hé, ik kom er net achter dat mijn vriend, 25 jaar samen, is vreemd gegaan met z’n beste vriendin. Poeh…. Ze flikflooien al een jaar lang, zij is in een ingewikkelde scheiding en ik ben net helemaal uit m’n plaat gegaan in het vakantiepark waar we nu zitten. Blijkbaar gee gemeenschap, Wel andere zaken. Vriend toont berouw in een slachtofferrol en ik word daar heel erg boos van. We hebben twee kids en in merk dat ik zo boos ben nu, dat ik even niet weet wat ik nu wil in de toekomst…
zaterdag 8 januari 2022 om 11:51
Ik denk dat monogamie nuttig was voor de pil en de DNA testen, dan weet je redelijk zeker dat Jantje de vader van Pietje is.
Er wordt zo zwaar getild aan die monogamie, is he nou zooooo erg als er een keer een slippetje gemaakt wordt?
( en nee ik ben nooit vreemdgegaan wegens gebrek aan een leuke kandidaat )
Er wordt zo zwaar getild aan die monogamie, is he nou zooooo erg als er een keer een slippetje gemaakt wordt?
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
zaterdag 8 januari 2022 om 11:54
Je blijft jezelf herhalen. Prima. Wat denk je dat TO gaat bereiken met dat gesprek?
Je kunt met mij in discussie blijven gaan. Ik vind het opzoeken van de andere partij met de ouders erbij zoals geopperd werd een stom advies.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
zaterdag 8 januari 2022 om 12:00
Ik zit het me voor te stellen, een boze mevrouw bij mijn ouders aan de deur, als ikvreemd ga?
Of dat hier aangebeld wordt: dinddong, uw dochter gaat vreemd.
Dat wordt lachen!
zaterdag 8 januari 2022 om 12:01
https://www.youtube.com/watch?v=Q9gnSvzQ02Y
Niet dat ik niet helemaal mee eens ben maar het nuanceert een beetje
Niet dat ik niet helemaal mee eens ben maar het nuanceert een beetje
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
zaterdag 8 januari 2022 om 12:27
Ze woont bij haar ouders. Ik zou naar haar toe gaan, maar in dit geval is dat bij haar ouders.
zaterdag 8 januari 2022 om 12:39
Je gaat een jaar vreemd met je beste vriend. Vervolgens komt het uit en laat die vriend weten dat hij met zijn vrouw verder wil. Vervolgens ga je hem bellen dat je je ouders ingelicht hebt, waarom? Het heeft voor TO en of haar partner totaal geen meerwaarde.
TO mocht mee luisteren, waarom? Waarom belde ze? Waarom nam haar briend na dit alles op?
Ik kan me maar 1 ding bedenken.
zaterdag 8 januari 2022 om 12:41
Mensen mogen zelf weten waar ze zich fijn bij voelen binnen een intieme relatie. Veel mensen spreken samen af dat seks iets exclusiefs is voor binnen de relatie.Muselet schreef: ↑08-01-2022 11:51Ik denk dat monogamie nuttig was voor de pil en de DNA testen, dan weet je redelijk zeker dat Jantje de vader van Pietje is.
Wil je af van die afspraak dan kun je daar ten allen tijden over praten. Wellicht is het nodig de relatie te verbreken als je toch iets anders wil. Iemand een jaar lang voorliegen, bedriegen en stiekem lopen doen is inderdaad zoooooo erg, omdat je daarmee het vertrouwen van de ander beschaamd.
Vertrouwen is voor de meeste mensen waar de relatie op is gefundeerd. Als dat wegvalt dan kun je wat mij betreft niet meer spreken van een relatie.
zaterdag 8 januari 2022 om 12:53
Ik denk dat als het een slippertje was dat ook een stuk minder erg was. Als je je beiden goed voelt bij het hebben van sex met anderen is dat ook oke.maar iemand een jaar lang voorliegen in welke vorm dan ook zorgt ervoor dat het vertrouwen weg is en wat mij betreft onherstelbaar zou zijn. Maar dat heeft niet te maken met het vreemdgaan opzich.Muselet schreef: ↑08-01-2022 11:51Ik denk dat monogamie nuttig was voor de pil en de DNA testen, dan weet je redelijk zeker dat Jantje de vader van Pietje is.
zaterdag 8 januari 2022 om 13:02
voor jou misschien niet, voor een ander wel en dat is allebei prima. Zorg er alleen voor dat je een partner hebt die daar hetzelfde over denkt.Muselet schreef: ↑08-01-2022 11:51Ik denk dat monogamie nuttig was voor de pil en de DNA testen, dan weet je redelijk zeker dat Jantje de vader van Pietje is.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 8 januari 2022 om 13:24
Heb jij nog zin om hier aan te werken?
Wat jij schrijft, lijkt heel erg op wat mij 2 jaar geleden overkwam.
Mijn ex had mij ook tijdenlang bedrogen. Dit kwam net als bij jou toevallig uit doordat hij stond te smsen. Eerst beweerde hij voor mij te willen gaan. Na een dag belde zijn "zoolmeet" hem op om te zeggen dat haar hart gebroken was.
Achteraf gezien vind ik dit het allerergste. Dat zij belde en hij opnam zonder schaamte in mijn bijzijn.
En... uiteindelijk rende hij toch naar haar toe
En ik ben blij dat de keuze voor mij gemaakt is. Toen niet natuurlijk. Het heeft mij veel verdriet gekost en soms nog. Maar wat moet je met zo iemand?
Wat jij schrijft, lijkt heel erg op wat mij 2 jaar geleden overkwam.
Mijn ex had mij ook tijdenlang bedrogen. Dit kwam net als bij jou toevallig uit doordat hij stond te smsen. Eerst beweerde hij voor mij te willen gaan. Na een dag belde zijn "zoolmeet" hem op om te zeggen dat haar hart gebroken was.
Achteraf gezien vind ik dit het allerergste. Dat zij belde en hij opnam zonder schaamte in mijn bijzijn.
En... uiteindelijk rende hij toch naar haar toe
En ik ben blij dat de keuze voor mij gemaakt is. Toen niet natuurlijk. Het heeft mij veel verdriet gekost en soms nog. Maar wat moet je met zo iemand?
zaterdag 8 januari 2022 om 13:29
Eerlijk gezegd vind ik dit heel vreemd. Waarom is het belangrijk dat zij het ,als volwassen vrouw, ook aan haar ouders heeft verteld en je partner opbelt dat ze het eerlijk heeft opgebiecht en hoezo moest jouw man daarvan op de hoogte worden gesteld, wat voor meerwaarde heeft dat voor jullie/ jou?Nanouk schreef: ↑08-01-2022 12:39Je gaat een jaar vreemd met je beste vriend. Vervolgens komt het uit en laat die vriend weten dat hij met zijn vrouw verder wil. Vervolgens ga je hem bellen dat je je ouders ingelicht hebt, waarom? Het heeft voor TO en of haar partner totaal geen meerwaarde.
TO mocht mee luisteren, waarom? Waarom belde ze? Waarom nam haar briend na dit alles op?
Ik kan me maar 1 ding bedenken.
TO, waarom ga je niet langs bij die "vriendin" om te vragen wat er nou precies gebeurd is want er rammelt een beetje te veel aan hun verhaal, het voelt alsof er een afspraak is gemaakt tussen die twee om iets te verbergen (want waarom dat telefoontje?) en heel eerlijk, een jaartje alleen maar knuffelen? Ik zou moeite hebben om dat te geloven. Wat een gezeik en wat een teleurstelling voor je, ik leef met je mee.

zaterdag 8 januari 2022 om 13:45
zaterdag 8 januari 2022 om 13:47
Mijn dochter ook. Ik zou je echt niet serieus nemen als je met die boodschap op de stoep zou staan
En mijn dochter vragen of h
Ze het aantal mafketels in haar omgeving niet eens moest uitdunnen
zaterdag 8 januari 2022 om 14:12
Maar ik kom toch niet voor jou? Of moet iedereen eerst langs jou met een goed verhaal om bij je dochter te komen?
Ik neem aan dat TO naar haar toe kan gaan, zonder bestookt te worden door haar ouders.Deze vrouw is volwassen, geen klein meisje meer. Zij mag best geconfronteerd worden met haar daden. Ze heeft immers zelf een jaar lang de boel lopen bedonderen, terwijl ze "beste vriendin'' speelde.
Ik hoop dat je met mafketels de man van TO en zijn beste vriendin bedoelt? TO valt niks te verwijten?
zaterdag 8 januari 2022 om 14:14
En als je wel voor mij komt, omdat ik het met je man gedaan heb. Doe ik ook niet open.Avelie schreef: ↑08-01-2022 14:12Maar ik kom toch niet voor jou? Of moet iedereen eerst langs jou met een goed verhaal om bij je dochter te komen?
Ik neem aan dat TO naar haar toe kan gaan, zonder bestookt te worden door haar ouders.Deze vrouw is volwassen, geen klein meisje meer. Zij mag best geconfronteerd worden met haar daden. Ze heeft immers zelf een jaar lang de boel lopen bedonderen, terwijl ze "beste vriendin'' speelde.
Ik hoop dat je met mafketels de man van TO en zijn beste vriendin bedoelt? TO valt niks te verwijten?
zaterdag 8 januari 2022 om 14:46
Als je elkaar kent, dan kom je elkaar vroeg of laat toch weer tegen. Wat ga je dan doen, je voor eeuwig verstoppen voor de consequenties van je eigen lage gedrag? Je snapt toch dat dit soort dingen altijd terugkomen?
Ik vind het maar vreemd dat als iemand je iets aandoet dat je de ander daarmee niet zou mogen confronteren. Als jij me een klap in mijn gezicht geeft, dan kun je ook een reactie verwachten, dat geldt voor vreemdgaan net zo goed.
zaterdag 8 januari 2022 om 15:04
Ik denk dat je er meer mee bereikt door de eer aan jezelf te houden, je rug te rechten, borst vooruit en kin omhoog. Iemamd die me dit aan zou doen, daar zou mijn woorden niet eens meer aan vuil willen maken.Avelie schreef: ↑08-01-2022 14:46Als je elkaar kent, dan kom je elkaar vroeg of laat toch weer tegen. Wat ga je dan doen, je voor eeuwig verstoppen voor de consequenties van je eigen lage gedrag? Je snapt toch dat dit soort dingen altijd terugkomen?
Ik vind het maar vreemd dat als iemand je iets aandoet dat je de ander daarmee niet zou mogen confronteren. Als jij me een klap in mijn gezicht geeft, dan kun je ook een reactie verwachten, dat geldt voor vreemdgaan net zo goed.
Als je daarna die persoon ooit weer tegenkomt is het voor haar vervelender/ongemakkelijker dan voor jou.
Dan ga je daar verhaal halen en zegt en knikt ze naar wat jij wil horen en dan???
In het slechtste geval hebben ze al lang afgesproken achter je rug verder te gaan en zit je daar met je "goede gedrag".
zaterdag 8 januari 2022 om 15:11
Dat snap ik maar in dit geval zou het mij niet uitmaken wat jij er eventueel van zou vinden in de rol van ouders of dochter. Trouwens, als die ouders inderdaad het vreselijk vinden wat hun dochter heeft gedaan dan nodigen ze TO uit om binnen te komen om met hun dochter te spreken.
Ik zou, als ik TO zou zijn, het naadje van de kous willen weten, haar man kan een jaar lang liegen en verzwijgen en dat zou voor mij een reden zijn om er achter te komen of er meer verzwegen wordt.
zaterdag 8 januari 2022 om 15:11
Heb je zo’n hysterische vrouw aan de deur….Avelie schreef: ↑08-01-2022 14:46Als je elkaar kent, dan kom je elkaar vroeg of laat toch weer tegen. Wat ga je dan doen, je voor eeuwig verstoppen voor de consequenties van je eigen lage gedrag? Je snapt toch dat dit soort dingen altijd terugkomen?
Echt helpend, goed advies
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
zaterdag 8 januari 2022 om 15:17
DitDoggystijl schreef: ↑07-01-2022 05:35Geen seks zou ik niet geloven, dat wordt waarschijnlijk gezegd om het minder erg te laten lijken.
Dat zeggen ze allemaal.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 8 januari 2022 om 15:21
Waarom nou weer hysterisch? Wat een seksistische opmerking. Ik zou zo iemand willen spreken, recht in de ogen willen kijken. That's all.
Het zou me niks uitmaken wat iemands moeder daarvan denkt.
zaterdag 8 januari 2022 om 15:22
Als ik met jouw man verder zou gaan, vinden we na verloop van tijd wel een modusAvelie schreef: ↑08-01-2022 14:46Als je elkaar kent, dan kom je elkaar vroeg of laat toch weer tegen. Wat ga je dan doen, je voor eeuwig verstoppen voor de consequenties van je eigen lage gedrag? Je snapt toch dat dit soort dingen altijd terugkomen?
Maar ik zou gillende keukenwijven op de stoep laten staan
Iemand slaan = geweld, bij wet verboden
Vreemdgaan is niet verboden
Zoek het probleem IN je relatie, niet in de omstanders
Als jouw man graag vreemd wil gaan, dan vindt hij iemand. De buurvrouw, een collega etc. De vrouw is inwisselbaar. Je probleem ligt bij je vent