Vraag

08-01-2022 13:54 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello,

Wat vinden jullie. Als een familielid date met een goede vriend van ander familielid, waardoor je uiteindelijk evt. elkaars schoonfamilie kan worden?
RikM schreef:
08-01-2022 15:31
Als een vriend van de familie trouwt met je broer of zus dan wordt het wel schoonfamilie natuurlijk.

Het zou helpen als TO even vermeldt wie wat is. Het is toch anoniem, dus wat maakt het uit.

TO ( zeg Anne) is degene die date met de beste vriend ( zeg Ben) van een familielid ( zeg Cees) .

Zolang die beste vriend Ben, die Anne date niet gewoon de broer/of zus is van Cees het familielid van TO, zie ik dat schoonfamiliegebeuren niet hoor. ;-)

En dan is hele omslachtige manier van zeggen dat ze binnen de familie date.
FemiTrut schreef:
08-01-2022 15:34
TO ( zeg Anne) is degene die date met de beste vriend ( zeg Ben) van een familielid ( zeg Cees) .

Zolang die beste vriend Ben, die Anne date niet gewoon de broer/of zus is van Cees het familielid van TO, zie ik dat schoonfamiliegebeuren niet hoor. ;-)

Dat hangt toch van de relatie tussen Anne en Cees af? Als Cees de broer is van Anne, en zij trouwt met zijn beste vriend Ben, dan wordt Ben de zwager (schoonbroer) van Cees.

Toch?

Ik heb hoofdpijn.
Ehm TO? Hoe zit 't nou? Je veroorzaakt hoofdpijn hierboven en dat kunnen we niet hebben hoor.
There is always something happening, and it's usually right now
RikM schreef:
08-01-2022 15:41
Dat hangt toch van de relatie tussen Anne en Cees af? Als Cees de broer is van Anne, en zij trouwt met zijn beste vriend Ben, dan wordt Ben de zwager (schoonbroer) van Cees.

Toch?

Ik heb hoofdpijn.
Hoe het ook officieel zit, TO ziet hem of haar als familie
RikM schreef:
08-01-2022 15:41

Toch?

Ik heb hoofdpijn.

Die kan zeker ook nog.

Maar goed, ik noem die mensen gezinslid en geen niet familielid, dat is een graadje verder, neef, nicht, tante en ooms en grootouders enzo.

Maar TO misschien wel?
Het zou voor mij alleen raar zijn als mijn zusje een relatie krijgt met een hele goede vriend van mij. Of mijn schoonzusje bijvoorbeeld iets met een hele goede vriend van mijn man.

Dan zou er bij relatie beëindigen een rare situatie kunnen ontstaan.
Maar wie ben ik om wat te zeggen over andermans liefdesleven. Als zij gelukkig met elkaar zijn dan zouden ze mijn zegen krijgen.
O zou ik juist leuk vinden als mijn zusje met een vriend van mij zou gaan. Ik gun al mijn vrienden en familie geluk en ik heb alleen maar leuke vrienden dus dat snap ik wel.
Oke, we is Monica, wie is Ross, en wie is Chandler in deze situatie?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Goodmorning21 schreef:
08-01-2022 14:30
Zo ongeveer, behalve dat we wel familie zijn en er dus wel schoonfamilie bij zou komen
Ik snap hier helemaal niks van. Jij date iemand uit je eigen familie?
Ik zie er geen kwaad in
Wow, na drie pagina's snap ik het nog steeds niet. To is familie en er komt schoonfamilie bij...???? :@@:
Ik zal jullie een beetje uit de verlossing helpen. Het gaat om schoonzus met beste vriend.
Goodmorning21 schreef:
09-01-2022 15:04
Ik zal jullie een beetje uit de verlossing helpen. Het gaat om schoonzus met beste vriend.
dan heeft je schoonzus een hele leuke vent uitgekozen!

waar zit je mee??
Goodmorning21 schreef:
Dus de zus van je vriend/man heeft een relatie met jou beste vriend? Who cares? Is toch alleen maar gezellig als hij voortaan ook bij familie-aangelegenheden aanwezig is.
Goodmorning21 schreef:
Wat is het probleem dan?
There is always something happening, and it's usually right now
Vragen vragen

Als je schoonzus nog steeds een relatie heeft met je broer, ja dan is het raar als ze ook met je beste vriend gaat daten.

Is het echter de zus van jouw partner, die gewoon vrijgezel is en nu dus mogelijks iets moois begint met jouw beste vriend, dan kan het gewoon.
Tenzij jouw partner je beste vriend is, dan vind ik het weer wat veel worden.
Goodmorning21 schreef:
Goede smaak dus. Mag jij je schoonzus ook?
stoutehond wijzigde dit bericht op 10-01-2022 11:35
0.95% gewijzigd
geboluti schreef:
09-01-2022 15:26
Vragen vragen

Als je schoonzus nog steeds een relatie heeft met je broer, ja dan is het raar als ze ook met je beste vriend gaat daten.

Is het echter de zus van jouw partner, die gewoon vrijgezel is en nu dus mogelijks iets moois begint met jouw beste vriend, dan kan het gewoon.
Tenzij jouw partner je beste vriend is, dan vind ik het weer wat veel worden.
:-D :-D
Nou die schoonzus van je gaat wel flink van bil zeg! Met een goede vriend van je, een goede bekende van je én met je beste vriend. Ja daar zou ik ook wel aardig verward van raken.
Mijn partner is een goede vriend van mijn zus. Ik heb eigenlijk nooit nagedacht om haar toestemming te vragen ofzo. Misschien alsnog maar even doen.

Wat is jouw probleem hiermee, to?
Het is alleen een probleem als je zelf eigenlijk meer wil van je beste vriend.
Maareh, wat is de reden van je vraag? Jij hebt er problemen mee? Waarom dit topic en waarom reageer je amper op je eigen topic?

Of is dit eigenlijk alleen een raadsel ofzo? ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven