Vraag
zaterdag 8 januari 2022 om 15:34
TO ( zeg Anne) is degene die date met de beste vriend ( zeg Ben) van een familielid ( zeg Cees) .
Zolang die beste vriend Ben, die Anne date niet gewoon de broer/of zus is van Cees het familielid van TO, zie ik dat schoonfamiliegebeuren niet hoor.
En dan is hele omslachtige manier van zeggen dat ze binnen de familie date.
zaterdag 8 januari 2022 om 15:41
Dat hangt toch van de relatie tussen Anne en Cees af? Als Cees de broer is van Anne, en zij trouwt met zijn beste vriend Ben, dan wordt Ben de zwager (schoonbroer) van Cees.
Toch?
Ik heb hoofdpijn.
zaterdag 8 januari 2022 om 15:46
zaterdag 8 januari 2022 om 15:53
Die kan zeker ook nog.
Maar goed, ik noem die mensen gezinslid en geen niet familielid, dat is een graadje verder, neef, nicht, tante en ooms en grootouders enzo.
Maar TO misschien wel?
zaterdag 8 januari 2022 om 16:21
Het zou voor mij alleen raar zijn als mijn zusje een relatie krijgt met een hele goede vriend van mij. Of mijn schoonzusje bijvoorbeeld iets met een hele goede vriend van mijn man.
Dan zou er bij relatie beëindigen een rare situatie kunnen ontstaan.
Maar wie ben ik om wat te zeggen over andermans liefdesleven. Als zij gelukkig met elkaar zijn dan zouden ze mijn zegen krijgen.
Dan zou er bij relatie beëindigen een rare situatie kunnen ontstaan.
Maar wie ben ik om wat te zeggen over andermans liefdesleven. Als zij gelukkig met elkaar zijn dan zouden ze mijn zegen krijgen.
zaterdag 8 januari 2022 om 17:34
Ik snap hier helemaal niks van. Jij date iemand uit je eigen familie?Goodmorning21 schreef: ↑08-01-2022 14:30Zo ongeveer, behalve dat we wel familie zijn en er dus wel schoonfamilie bij zou komen
zondag 9 januari 2022 om 15:06
dan heeft je schoonzus een hele leuke vent uitgekozen!Goodmorning21 schreef: ↑09-01-2022 15:04Ik zal jullie een beetje uit de verlossing helpen. Het gaat om schoonzus met beste vriend.
waar zit je mee??
zondag 9 januari 2022 om 15:15
Dus de zus van je vriend/man heeft een relatie met jou beste vriend? Who cares? Is toch alleen maar gezellig als hij voortaan ook bij familie-aangelegenheden aanwezig is.Goodmorning21 schreef: ↑09-01-2022 15:04Ik zal jullie een beetje uit de verlossing helpen. Het gaat om schoonzus met beste vriend.
zondag 9 januari 2022 om 15:16
Wat is het probleem dan?Goodmorning21 schreef: ↑09-01-2022 15:04Ik zal jullie een beetje uit de verlossing helpen. Het gaat om schoonzus met beste vriend.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 9 januari 2022 om 15:26
Vragen vragen
Als je schoonzus nog steeds een relatie heeft met je broer, ja dan is het raar als ze ook met je beste vriend gaat daten.
Is het echter de zus van jouw partner, die gewoon vrijgezel is en nu dus mogelijks iets moois begint met jouw beste vriend, dan kan het gewoon.
Tenzij jouw partner je beste vriend is, dan vind ik het weer wat veel worden.
Als je schoonzus nog steeds een relatie heeft met je broer, ja dan is het raar als ze ook met je beste vriend gaat daten.
Is het echter de zus van jouw partner, die gewoon vrijgezel is en nu dus mogelijks iets moois begint met jouw beste vriend, dan kan het gewoon.
zondag 9 januari 2022 om 16:26
Goede smaak dus. Mag jij je schoonzus ook?Goodmorning21 schreef: ↑09-01-2022 15:04Ik zal jullie een beetje uit de verlossing helpen. Het gaat om schoonzus met beste vriend.
stoutehond wijzigde dit bericht op 10-01-2022 11:35
0.95% gewijzigd
zondag 9 januari 2022 om 17:51
geboluti schreef: ↑09-01-2022 15:26Vragen vragen