Dyson airwrap
dinsdag 11 januari 2022 om 09:05
Tja, als je er jaren mee voort kunt, en het gebruik en resultaat is naar je zin.. vind je het dan nog steeds zijn geld niet waard?Growingpains schreef: ↑11-01-2022 08:56Ja wat een geld hè! En dat voor een föhn.. maar oh als ik die resultaten zie![]()
Ik vind goedkoop, vaak duurkoop.
Het gaat kapot en het beland in de vuilnisbak. Wij hebben wat apparatuur van dit merk. Het is echt wel duurzamer en je mag echt verwachten wat bij het product wordt beloofd.
Zo niet, krijg je zonder onkosten een ander product toegestuurd. Géén garantie tot aan de uitgang zoals bij veel winkels en merken wel het geval is.
dinsdag 11 januari 2022 om 09:41
Ik lees graag mee hier. Heb het ook overwogen. Ik heb alleen best wat slag in mijn haar, maar geen krul. Moet ik dan eerst mijn haar steilen, om het vervolgens te krullen? Of is het ook te doen als je al slag hebt?
Pfoe, veel geld inderdaad. Maar als het iets is wat vaak gebruikt wordt, ga ik het zeker overwegen.
Pfoe, veel geld inderdaad. Maar als het iets is wat vaak gebruikt wordt, ga ik het zeker overwegen.
dinsdag 11 januari 2022 om 11:35
Ik heb hem al sinds de release, dat was in 2018. Inderdaad enorm veel geld maar ik heb er zoveel plezier van. Het was/is echt elke euro waard. Ik heb dik en lang haar en dat is nog veel gezonder geworden sinds ik de Dyson heb. Het zit elke dag goed en ik krijg er vaak complimenten over. Wat mij betreft dus een dikke aanrader!
dinsdag 11 januari 2022 om 12:19
Ik zie em hier gewoon beschikbaar. Dit is em toch?
https://nl.urbanbeautypro.com/products/ ... te-fuchsia
dinsdag 11 januari 2022 om 12:57
Zou dit hetzelfde resultaat geven? Is een stuk goedkoper, of is het dan weer net niets?
https://www.gloryshop.nl/products/hairs ... tyEALw_wcB
https://www.gloryshop.nl/products/hairs ... tyEALw_wcB
dinsdag 11 januari 2022 om 13:03
Het ziet er op die filmpjes altijd gelikt uit, de mooiste krullen komen te voorschijn. Maar geen idee of het in werkelijkheid ook zo mooi wordt. En hoelang blijft het zitten, als na een uurtje fietsen de krullen weer uitgezakt zijn. Vind ik het weggegooid geld, als mijn kapper er nou mee zou föhnen , dan zou ik het kunnen zien of het echt zo mooi is.
Denk dat het er ook wel toe doet wat voor haar je hebt.
Denk dat het er ook wel toe doet wat voor haar je hebt.
dinsdag 11 januari 2022 om 14:46
Ik heb ‘m recent gekocht en ben er heel blij mee!
De prijs hield mij aanvankelijk ook tegen, maar de vele reviews trokken me toch over de streep.
Zoals gezegd: als je het veel gebruikt met prachtig resultaat, dan is het uiteindelijk elke cent waard.
Het werkt ook echt heel fijn.
Ook als je geen krullen/golven wil, is het een prettig product, dankzij de verschillende opzetstukken.
Je kan je haar er droog (én in mijn geval, pluisvrij) mee borstelen, scheelt enorm veel tijd en het ziet er gelijk verzorgd uit.
Ik zou ‘m niet via marktplaats kopen, er is veel nep in omloop.
Bij Dyson zelf is de airwrap vaak niet voorradig, dan kan het lonen om de Bijenkorf of Mediamarkt in de gaten te houden.
De prijs hield mij aanvankelijk ook tegen, maar de vele reviews trokken me toch over de streep.
Zoals gezegd: als je het veel gebruikt met prachtig resultaat, dan is het uiteindelijk elke cent waard.
Ook als je geen krullen/golven wil, is het een prettig product, dankzij de verschillende opzetstukken.
Je kan je haar er droog (én in mijn geval, pluisvrij) mee borstelen, scheelt enorm veel tijd en het ziet er gelijk verzorgd uit.
Bij Dyson zelf is de airwrap vaak niet voorradig, dan kan het lonen om de Bijenkorf of Mediamarkt in de gaten te houden.
dinsdag 11 januari 2022 om 15:11
Seamoreminus schreef: ↑11-01-2022 14:46Ik heb ‘m recent gekocht en ben er heel blij mee!
Bij de Bijenkorf en de Mediamarkt is hij ook al tijden niet voorradig.
dinsdag 11 januari 2022 om 15:12
Lady_Day schreef: ↑11-01-2022 12:19Ik zie em hier gewoon beschikbaar. Dit is em toch?
https://nl.urbanbeautypro.com/products/ ... te-fuchsia
Ik wil graag de lange rollers, maar ik vind deze site wel vaag. Buitenlands en ook nog een stuk goedkoper. En vreemd dat zij hem dan nog wel kunnen leveren.
dinsdag 11 januari 2022 om 16:10
Seamoreminus schreef: ↑11-01-2022 15:44Zeker wel, heb ‘m daar vorige week gekocht. Voorraad is alleen net zo snel weer uitverkocht.
Oh echt? Ze krijgen dan blijkbaar een minimaal aantal binnen.
Ik kreeg een mailtje van Dyson dat hij weer voorradig was en ik wilde meteen bestellen, lukte al niet meer. Daarover contact met hen gehad en toen zeiden ze dat hij in heel Nederland niet voorradig is.