Mode & Beauty alle pijlers

Dyson airwrap

11-01-2022 08:01 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas is mijn oog gevallen op de Dyson airwrap ;-D jeetje wat een geld, maar ik zie zoveel mooie resultaten voorbij komen! Is er iemand hier die hem heeft en die zijn ervaringen wil delen? Is het echt het geld waard?
Nou zit er ook naar te kijken maar het geld weerhoudt me er van.

Ook al gekeken naar een goede dupe… maar vind het lastig kiezen
Is dat die krultang?
Ik vind het veel te duur. Ik heb als alternatief de Philips automatische krultang, bevalt top! En een stuk goedkoper
Het lijkt me een fantastisch ding! Ben heel benieuwd naar ervaringen
Volgens mij heeft er een paar maanden geleden ook een topic gelopen over dit ding.
Ja wat een geld hè! En dat voor een föhn.. maar oh als ik die resultaten zie :heart:
Als je het je veroorloven kunt, gewoon doen. Ik ken een paar mensen die er lovend over zijn. Iets wat je vaak gebruikt met goed resultaat daar ga je lang plezier van hebben.
Growingpains schreef:
11-01-2022 08:56
Ja wat een geld hè! En dat voor een föhn.. maar oh als ik die resultaten zie :heart:
Tja, als je er jaren mee voort kunt, en het gebruik en resultaat is naar je zin.. vind je het dan nog steeds zijn geld niet waard?

Ik vind goedkoop, vaak duurkoop.
Het gaat kapot en het beland in de vuilnisbak. Wij hebben wat apparatuur van dit merk. Het is echt wel duurzamer en je mag echt verwachten wat bij het product wordt beloofd.

Zo niet, krijg je zonder onkosten een ander product toegestuurd. Géén garantie tot aan de uitgang zoals bij veel winkels en merken wel het geval is.
Helemaal eens hoor pindakaas… maar echt, ik heb nog nooit zoveel geld aan zoiets uitgegeven dus ik vind t wel een drempel 🙂
Ik lees graag mee hier. Heb het ook overwogen. Ik heb alleen best wat slag in mijn haar, maar geen krul. Moet ik dan eerst mijn haar steilen, om het vervolgens te krullen? Of is het ook te doen als je al slag hebt?

Pfoe, veel geld inderdaad. Maar als het iets is wat vaak gebruikt wordt, ga ik het zeker overwegen.
Lady_Day schreef:
11-01-2022 08:58
Als je het je veroorloven kunt, gewoon doen.

Nou... dat is nog niet zo makkelijk. Je moet nl. op een wachtlijst om er een te kunnen kopen. Sinds corona is er nog maar moeilijk aan te komen.
Je zou Marktplaats even kunnen checken. Als Marktplaats er vol mee staat, dan weet je dat het weggegooid geld is. :P
Ik vind hier dingen van.
Ik heb hem al sinds de release, dat was in 2018. Inderdaad enorm veel geld maar ik heb er zoveel plezier van. Het was/is echt elke euro waard. Ik heb dik en lang haar en dat is nog veel gezonder geworden sinds ik de Dyson heb. Het zit elke dag goed en ik krijg er vaak complimenten over. Wat mij betreft dus een dikke aanrader!
Gisselle schreef:
11-01-2022 10:48
Nou... dat is nog niet zo makkelijk. Je moet nl. op een wachtlijst om er een te kunnen kopen. Sinds corona is er nog maar moeilijk aan te komen.
Ik zie em hier gewoon beschikbaar. Dit is em toch?

https://nl.urbanbeautypro.com/products/ ... te-fuchsia
Zou dit hetzelfde resultaat geven? Is een stuk goedkoper, of is het dan weer net niets?

https://www.gloryshop.nl/products/hairs ... tyEALw_wcB
Het ziet er op die filmpjes altijd gelikt uit, de mooiste krullen komen te voorschijn. Maar geen idee of het in werkelijkheid ook zo mooi wordt. En hoelang blijft het zitten, als na een uurtje fietsen de krullen weer uitgezakt zijn. Vind ik het weggegooid geld, als mijn kapper er nou mee zou föhnen , dan zou ik het kunnen zien of het echt zo mooi is.
Denk dat het er ook wel toe doet wat voor haar je hebt.
Ik heb ‘m recent gekocht en ben er heel blij mee!
De prijs hield mij aanvankelijk ook tegen, maar de vele reviews trokken me toch over de streep.
Zoals gezegd: als je het veel gebruikt met prachtig resultaat, dan is het uiteindelijk elke cent waard.

Het werkt ook echt heel fijn.
Ook als je geen krullen/golven wil, is het een prettig product, dankzij de verschillende opzetstukken.
Je kan je haar er droog (én in mijn geval, pluisvrij) mee borstelen, scheelt enorm veel tijd en het ziet er gelijk verzorgd uit.

Ik zou ‘m niet via marktplaats kopen, er is veel nep in omloop.
Bij Dyson zelf is de airwrap vaak niet voorradig, dan kan het lonen om de Bijenkorf of Mediamarkt in de gaten te houden.
Seamoreminus schreef:
11-01-2022 14:46
Ik heb ‘m recent gekocht en ben er heel blij mee!
De prijs hield mij aanvankelijk ook tegen, maar de vele reviews trokken me toch over de streep.
Zoals gezegd: als je het veel gebruikt met prachtig resultaat, dan is het uiteindelijk elke cent waard.

Het werkt ook echt heel fijn.
Ook als je geen krullen/golven wil, is het een prettig product, dankzij de verschillende opzetstukken.
Je kan je haar er droog (én in mijn geval, pluisvrij) mee borstelen, scheelt enorm veel tijd en het ziet er gelijk verzorgd uit.

Ik zou ‘m niet via marktplaats kopen, er is veel nep in omloop.
Bij Dyson zelf is de airwrap vaak niet voorradig, dan kan het lonen om de Bijenkorf of Mediamarkt in de gaten te houden.

Bij de Bijenkorf en de Mediamarkt is hij ook al tijden niet voorradig.
Lady_Day schreef:
11-01-2022 12:19
Ik zie em hier gewoon beschikbaar. Dit is em toch?

https://nl.urbanbeautypro.com/products/ ... te-fuchsia

Ik wil graag de lange rollers, maar ik vind deze site wel vaag. Buitenlands en ook nog een stuk goedkoper. En vreemd dat zij hem dan nog wel kunnen leveren.
Gisselle schreef:
11-01-2022 15:11
Bij de Bijenkorf en de Mediamarkt is hij ook al tijden niet voorradig.
Zeker wel, heb ‘m daar vorige week gekocht. Voorraad is alleen net zo snel weer uitverkocht.
Seamoreminus schreef:
11-01-2022 15:44
Zeker wel, heb ‘m daar vorige week gekocht. Voorraad is alleen net zo snel weer uitverkocht.

Oh echt? Ze krijgen dan blijkbaar een minimaal aantal binnen.
Ik kreeg een mailtje van Dyson dat hij weer voorradig was en ik wilde meteen bestellen, lukte al niet meer. Daarover contact met hen gehad en toen zeiden ze dat hij in heel Nederland niet voorradig is.
Oh wauw. Echt een kwestie van geluk hebben (en retesnel zijn dus).
Hopelijk lukt het je toch binnenkort!
Op de Belgische site van Dyson staan ze nog wel, maar ik weet niet of ze naar NL versturen.
Op de Nederlandse site nu ook, wel de normale versie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven