Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

quote:Star schreef op 10 juni 2009 @ 13:53:

Heee leuk dat Jonathan op de blog komt! Ben benieuwd naar jurkje met paarlen azezwaares erbij, foto's maken dus

Kort gezegd werkt doet moeilijk over dagen die ik vanaf januari 2010 wil gaan werken en nu heb ik vorige week ook nog een heel lullig mailtje gekregen van manager omdat ik mijn verlof toch met 36 weken in wil laten gaan.Je ging nu toch met 34 weken met verlof? OF heb ik het verkeerd onthouden?
Ben benieuwd naar de blog, Mal! Ik had laatst wel gelezen dat ze erover aan het denken waren.
quote:mamax schreef op 10 juni 2009 @ 14:08:

[...]

Je ging nu toch met 34 weken met verlof? OF heb ik het verkeerd onthouden?

O ja dat bedoel ik. Bedoelde dus ZES weken van tevoren, niet 36.

Zucht, word moe van mezelf.
Mamax fijn dat het allemaal goed was! Viel het mee?
Ik zie Jonathan :-)
Stom zeg Star, dat ze het zo op de spits drijven. Heel flauw.

Kokos, wat een verhaal van je ouders, niet leuk.... Tja, niet mee bemoeien dat is wel moeilijk. Je wilt er voor je moeder zijn toch? Kan je proberen voor haar de deur open te zetten voor als ze haar hart wilt luchten zonder daar een duidelijke partij in te kiezen? Heeft ze een zus waarmee ze kan praten?

Mensen die zolang bij elkaar zijn gaan niet zo snel uit elkaar. Dat is goed, want je hebt voor elkaar gekozen. Maar als het echt niet meer gaat moet er toch een oplossing komen.

Sterkte. En hoewel het jou aangaat; probeer het toch los te laten. Ze moeten het zelf doen.

Nou, over die ramen gesproken; ik moet hier ook nodig aan de slag, kan bijna niet meer naar buiten kijken. En Laurens is in zijn rokje (haha) bij zijn nichten (en nu niet dit woord dubbelzinnig opvatten hè? ) en Berend op bed. Dus mams kan de ramen gaan lappen. Fijn.
Het viel erg mee. Voelde eigenlijk gewoon als een uitstrijkje, nu heeft hij ook geen hapje hoeven nemen, dat zal ook schelen.

Ik zie Jonathan ook
Ik zie hem ook!! wat grappig. Ik dacht: hé bekend gezicht ha ha.
Mamax, wanneer hoor je meer?
Nou nou, wat een taai blog... ik moest even door de 1e 2 alinea's heen of ligt dat aan mij?
quote:mamax schreef op 10 juni 2009 @ 14:20:

Het viel erg mee. Voelde eigenlijk gewoon als een uitstrijkje, nu heeft hij ook geen hapje hoeven nemen, dat zal ook schelen.

Ja een happende gyn tussen je benen lijkt me minder
quote:amalia schreef op 10 juni 2009 @ 14:20:

Kokos, wat een verhaal van je ouders, niet leuk.... Tja, niet mee bemoeien dat is wel moeilijk. Je wilt er voor je moeder zijn toch? Kan je proberen voor haar de deur open te zetten voor als ze haar hart wilt luchten zonder daar een duidelijke partij in te kiezen? Heeft ze een zus waarmee ze kan praten?

Mensen die zolang bij elkaar zijn gaan niet zo snel uit elkaar. Dat is goed, want je hebt voor elkaar gekozen. Maar als het echt niet meer gaat moet er toch een oplossing komen.

Sterkte. En hoewel het jou aangaat; probeer het toch los te laten. Ze moeten het zelf doen.

En niet voor je vader? Je kiest op deze manier namelijk wel partij.
Ik heb even verkleedpartijtje gedaan en foto gemaakt. Nou eerlijk zeggen of het wel kan voor een sjieke bruiloft:

O ja en niet op de zooi letten in de slaapkamer
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:mamax schreef op 10 juni 2009 @ 14:20:

Ik zie Jonathan ook Fijn dat het meeviel. Is toch altijd spannend he!
Mal, wat een leuke foto van mr. J! Ik zag meteen dat hij het was, zo'n lief snoetje heeft hij!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kan zeker Mal
En met zo'n figuur kan alles!
quote:Vishnu schreef op 10 juni 2009 @ 14:29:

Mal, wat een leuke foto van mr. J! Ik zag meteen dat hij het was, zo'n lief snoetje heeft hij!!maar hij kan ook heel boevig kijken als het moet hoor!
quote:Maleficent schreef op 10 juni 2009 @ 14:31:

[...]

maar hij kan ook heel boevig kijken als het moet hoor! Dat geloof ik direct
Maar die schoenen kunnen ook erbij, niet zwart doen? (heb geen zin om nieuwe schoenen te kopen, nou ja zin wel, geel geld ervoor )
Nee die schoenen houden, zeker met die armband erbij.
Met die schoenen juist sjiek hoor Mal! Heb je nog paarlen oorbellekes?
Ja, maar wel allemaal fake parels hoor!
Bedankt voor alle fashion tips! Jullie zijn mijn Dyanne Beekman in het meerfout. Ik wacht nu nog tot iemand zegt dat het stylish verantwoord is.
Het is stylisch verantwoord . Ik vind hem echt ontzettend leuk die jurk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven