Teletubbies, Dora, pfffff

10-06-2009 16:28 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriendinnen van mij hebben allemaal kinderen in de leeftijd van 0 - 12 jaar. Voor hun verjaardag krijgen ze allemaal een cadeautje, alleen het ene jaar is Teletubbies in, andere jaar is het weer uit. Het is nu geloof ik weer een of andere Dora, Cars of Spiderman, etc. Ben wel benieuwd wat jullie allemaal van die karakters vinden en wat op dit moment in is en wat uit...
Pokemon is in, al het andere is geloof ik weer uit. Tenminste, bij de jongens dan. Oh, en Monster Allergy is in opmars.

Wat ik ervan vind? Ach, hadden wij vroeger ook met de poppels, my little pony enz.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Wat er in of uit is, hangt helemaal van de leeftijd af.
Geen idee wat in of uit is. Ik doe meestal maar wat en de ene keer zijn het de Cars en de volgende keer Mega Mindy of K3.
Niet zoveel verschil met vroeger, toch?
quote:Java schreef op 10 juni 2009 @ 16:52:

Wat er in of uit is, hangt helemaal van de leeftijd af.Inderdaad, de Teletubbies is wel voor een heel andere leeftijd dan Spiderman of Cars.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hele jonge kinderen (peuterleeftijd) schijnen Bumba erg leuk te vinden. Wat oudere meisjes (kleuterschool leeftijd) vinden Mega Mindy vaak het einde, en Hannah Montana is ook in opkomst. Jongens zijn weer meer van 'Cars.'

Barbie is nooit weg geweest. Net als Lego, en autootjes.

Tsja, wij hadden inderdaad My Little Pony, de Troetelbeertjes. Het hoort erbij he?

(Ik heb zelf nog geen kinderen, ben wel bijna uitgerekend. Maar door de kinderen van mijn schoonzus en een vriendin weet ik precies wat hip is. )
Ik mis nog het huis anubis. Dat is pas echt uberhip en supercool.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
En vergeet niet: peuters vinden iets niet leuk omdat het hip of in is, peuters vinden iets leuk omdat ze het leuk vinden. Of niet.
quote:fleurtje schreef op 10 juni 2009 @ 16:57:

En vergeet niet: peuters vinden iets niet leuk omdat het hip of in is, peuters vinden iets leuk omdat ze het leuk vinden. Of niet.Inderdaad, en dat ze het televisieprogramma leuk vinden wil niet zeggen dat ze de spulletjes ervan ook leuk vinden. Mijn zoontje vindt Bumba op de televisie erg leuk, maar spulletjes ervan niet speciaal.
Mijn dochter was rond anderhalf tot 2,5 helemaal mesjokke van de teletubbies...en Winnie the Pooh...

Daarna Dora en nu gaat het langzaam over in Mega Mindy... Ze is nu 3,5 jaar

Ach ja, als ze dat leuk vindt, prima toch? Ze mag pyjama's en ondergoed met die meuk erop (geen kleding aub) en speelgoed en DVD's ervan.

Ik zoek nog een mega mindypak in minimaat hahaha

Kind blij ik ook blij
Ik heb gisteren bij een vriendin thuis twee afleveringen van Bumba mogen kijken. Haar zoontje hing zowat in de televisie, zo leuk vond hij het. Maar ik werd er toch wel wat simpel van!

Gelukkig zit er een knop op de televisie...
Tja, wat doe jij eraan als een kind iets leuk vindt? Samson en Gert was vroeger de favoriet van mijn oudste dochter(ze is nu 18) en ze werd helemaal gek als ze ergens een hondje zag dat op Samson leek. Later als ze met haar jongere zusje keek, zei ze op een gegeven moment: "Ja, nu weten we het wel, de bel doet het niet". Ze was er op uitgekeken.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Mijn zoontje van 15 maanden is helemaal gek van Bumba, ik word er zo langzamerhand ook gek van :-) Maar ach als hij geniet, geniet ik ook
Ring je loopt hopeloos achter, Cars is alweer uit hoor!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Dochter ook gek op Bumba. Hier niet: als kind geniet, geniet ik ook. Ik krijg nl moordneigingen. Gelukkig duurt die kutclown maar vijf minuten.
Ik vind Bumba wel oké, ik had meer problemen met de Bibaboerderij. Vooral met die strontvervelende boer Bart.
Je hoeft toch niet per se iets van een tv figuur te kopen?
quote:Susan schreef op 10 juni 2009 @ 20:48:

Ik vind Bumba wel oké, ik had meer problemen met de Bibaboerderij. Vooral met die strontvervelende boer Bart.

Ja die lul met die trekker.

Komt oma net aan met een Bibaboerderijshirt voor kind, fijn. Alleen voor gebruik op KDV dus
Dochter van 3,5 jaar vindt Mega Mindy helemaal geweldig, vooral de liedjes dan. En ook Amika, de laatste studio100 creatie voor net geen pubers, is helemaal geweldig.

Wat ik zelf echt verschrikkelijk vind is Dora. Dat komt bij ons niet op tv. Nu zit Nickelodeon niet in ons kabelpakket, dus dat komt goed uit.
quote:Susan schreef op 10 juni 2009 @ 16:59:

[...]

Inderdaad, en dat ze het televisieprogramma leuk vinden wil niet zeggen dat ze de spulletjes ervan ook leuk vinden. Mijn zoontje vindt Bumba op de televisie erg leuk, maar spulletjes ervan niet speciaal.Hier het omgekeerde. Alles moet van cars zijn (laatst in de supermarkt: hey mamma, cars kip!) , maar die film daar zijn ze nu wel klaar mee. Terwijl ik de film nou nog wel leuk vind, maar die merchandise is toch wel echt de lelijkste ever.
Mijn zoontje van 2,5 is helemaal stapelgek van Cars. Ik heb me door mijn vader laten vertellen dat die autootjes gebaseerd zijn op een bepaald type Amerikaanse auto en laten dat nou net de auto's zijn waar mijn vader een hele verzameling echte exemplaren van in een loods heeft staan. Hij heeft het dus van geen vreemde. Cars heet hier in huis ook stiekem "opa-auto".

Verder vindt hij sommige tv-programma's erg leuk, maar hij hoeft er niet per se spullen van. Hij vindt het wel grappig als we in een winkel ineens een Bumba zien of zo, zo van: "He kijk, Bumba"
..
Wij moesten vorig jaar augustus snel terugrijden vanuit Slovenie naar Nederland (1200 km) en hielden dochter (toen 2,5 ) zoet op de achterbank met nonstop Bumba in de dvdspeler. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen weeeeeken later galmde het liedje nog steeds door mijn hoofd. Bumbapalee het circus komt eraan. Bumbapalee wie is die kleine clown. Eerste aanschaf voor de rit naar Slovenie afgelopen mei: koptelefoon
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Mijn neefje van 3 is helemaal gek van de sprookjesboom... Z'n zusje van bijna 1 trouwens ook van één bepaald liedje...

En als oppastante kijk ik heel graag mee...
Hier is dochter van 6 vooral gek van katy perry??

You,change your mind,like a girl changing clothes...

en dan......iets met ''like a bitch''

youre hard en youre cold blablabla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven