Stemmen fotochallenge Viva thema water deel A

zaterdag 15 januari 2022 om 12:08
Ik ook, erg mooie foto.

zaterdag 15 januari 2022 om 15:07
Stefano Keizers maakte in Het Perfecte Plaatje dit tweeluik:

In de druppel links is de vuurtoren van Vlieland te zien en in de druppel rechts is het hele dorpje te zien.

zaterdag 15 januari 2022 om 15:26
Dan heb ik niks gezegd. Dacht dat je een beetje gespiekt had.Vuurenvlam26 schreef: ↑15-01-2022 15:23Oh oké. Ik heb dat programma nooit gezien maar er zijn vast tal van mensen die een druppel hebben gefotografeerd![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 15 januari 2022 om 16:37
Jeetje mensen wat een toffe foto's! Echt moeilijk om te kiezen hoor.
Ik heb gestemd op Pepexx, waarom precies weet ik niet maar de foto spreekt mij erg aan. Ik hou sowieso van molens, en het contrast met het (volgens mij) industriegebiedje er naast vind ik erg leuk.
Het zal wel een echte nek aan nek race worden bij dit thema, leuk hoor!
Ik heb gestemd op Pepexx, waarom precies weet ik niet maar de foto spreekt mij erg aan. Ik hou sowieso van molens, en het contrast met het (volgens mij) industriegebiedje er naast vind ik erg leuk.
zaterdag 15 januari 2022 om 16:37
Op Instagram zijn fotografen die hele accounts wijden aan foto's met druppels. Al voordat Stefano überhaupt bekend was.Vuurenvlam26 schreef: ↑15-01-2022 15:23Oh oké. Ik heb dat programma nooit gezien maar er zijn vast tal van mensen die een druppel hebben gefotografeerd![]()
En inderdaad heeft elke fotografieliefhebber wel eens druppels gefotografeerd.
Ik ontdek de challenge net pas, anders had ik ook zoiets kunnen bijdragen.
Leuk idee trouwens, van de challenges!
Als ik eraan denk zal ik het in de gaten houden, misschien kan ik ook een keer iets bijdragen.

zaterdag 15 januari 2022 om 16:52
Daarom. Ik was eigenlijk op weg naar de rivier voor deze challenge toen ik al die drupjes aan de takken zag waar het zonlicht zo mooi doorheen viel. Na 600 mislukte foto's (takje dat op en neer waait, trillende hand) kwam dit er uiteindelijk uit.S0LEIL schreef: ↑15-01-2022 16:37Op Instagram zijn fotografen die hele accounts wijden aan foto's met druppels. Al voordat Stefano überhaupt bekend was.
En inderdaad heeft elke fotografieliefhebber wel eens druppels gefotografeerd.
Ik ontdek de challenge net pas, anders had ik ook zoiets kunnen bijdragen.
Ik wil niet beweren dat ik origineel ben want ik denk dat alles wel eens een keertje is gefotografeerd, maar ik ga ook weer niet spieken voor een challenge.
zaterdag 15 januari 2022 om 19:31
Dank je.Polarvide schreef: ↑15-01-2022 16:37Jeetje mensen wat een toffe foto's! Echt moeilijk om te kiezen hoor.
Heel toevallig heb ik op jouw foto gestemd.
Heel mooi met al die verschillende donkere kleuren, angstaanjagend bijna, alsof er heel zwaar weer aan komt.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.