Stemmen fotochallenge Viva thema water deel A

15-01-2022 11:04 22 berichten
Omdat ik maar een beperkt aantal stemopties kan geven, heb ik het topic opgesplits in deel A en B. Graag in beide topics stemmen!

Afbeelding
Herfstdag

Afbeelding
Hagelslagjes

Afbeelding
pepexx

Afbeelding
Amby

Afbeelding
Brokkel

Afbeelding
Vuurenvlam

Stemlijst

Totaal aantal stemmen: 115

Herfstdag (1%)
Hagelslagjes (6%)
pepexx (9%)
Amby (16%)
Brokkel (19%)
Vuurenvlam (50%)
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 26-01-2022 14:30
3.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op Vuurenvlam gestemd! Vanwege de creativiteit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Kan niet kiezen, wat een prachtige fotos allemaal!
Ik heb op amby gestemd omdat dat dat mijn favoriete moment van de dag is wanneer ik op de MTB op pad ben.

Maar, ik beken, het is moeilijk kiezen. Ik vind het ditmaal echt allen zeer mooie foto’s.
Wat een prachtige inzendingen (in beide topics)!
Ik vind die van Hagelslagjes en Amby ook prachtig, maar door de originaliteit en de (voor mij als leek ;) ) spannende compositie heb ik op Brokkel gestemd.
Hier vond ik het lastig. De foto van Vuurenvlam vind ik het mooist. Maar de foto van Brokkel is heel origineel, creatief en vooral heel anders dan de rest. Uiteindelijk op Brokkel gestemd.
Maleficent schreef:
15-01-2022 11:14
Ik heb op Vuurenvlam gestemd! Vanwege de creativiteit.
Ik ook, erg mooie foto.
Wow wat prachtig vuurenvlam :heart:
Ik heb op Amby gestemd. Vuurenvlam heeft goed naar Stefano gekeken :P
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat een leuk initiatief!
Ik heb gestemd op Amby, ik vind dat de sfeer en stilte van het moment goed overkomen op de foto en het licht is prachtig subtiel.
This is an unacceptable timeline
Hagelslagjes :cheer2:
Una noche loca
Amby :cheer2:

Ik heb op Amby gestemd, omdat ik bij deze foto het langst zou blijven staan als deze foto's op een fototentoonstelling hingen. Gewoon om het fijne gevoel dat dat landschap me geeft.
Nouschi schreef:
15-01-2022 13:52
Ik heb op Amby gestemd. Vuurenvlam heeft goed naar Stefano gekeken :P
Wie is Stefano?
Vuurenvlam26 schreef:
15-01-2022 15:01
Wie is Stefano?
Stefano Keizers maakte in Het Perfecte Plaatje dit tweeluik:

Afbeelding

In de druppel links is de vuurtoren van Vlieland te zien en in de druppel rechts is het hele dorpje te zien.
En dit is Stefano trouwens:

Afbeelding
Oh oké. Ik heb dat programma nooit gezien maar er zijn vast tal van mensen die een druppel hebben gefotografeerd :)
Vuurenvlam26 schreef:
15-01-2022 15:23
Oh oké. Ik heb dat programma nooit gezien maar er zijn vast tal van mensen die een druppel hebben gefotografeerd :)
Dan heb ik niks gezegd. Dacht dat je een beetje gespiekt had.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jeetje mensen wat een toffe foto's! Echt moeilijk om te kiezen hoor.
Ik heb gestemd op Pepexx, waarom precies weet ik niet maar de foto spreekt mij erg aan. Ik hou sowieso van molens, en het contrast met het (volgens mij) industriegebiedje er naast vind ik erg leuk.

Het zal wel een echte nek aan nek race worden bij dit thema, leuk hoor!
Vuurenvlam26 schreef:
15-01-2022 15:23
Op Instagram zijn fotografen die hele accounts wijden aan foto's met druppels. Al voordat Stefano überhaupt bekend was.
En inderdaad heeft elke fotografieliefhebber wel eens druppels gefotografeerd.

Ik ontdek de challenge net pas, anders had ik ook zoiets kunnen bijdragen.

Leuk idee trouwens, van de challenges!
Als ik eraan denk zal ik het in de gaten houden, misschien kan ik ook een keer iets bijdragen.
S0LEIL schreef:
15-01-2022 16:37
Op Instagram zijn fotografen die hele accounts wijden aan foto's met druppels. Al voordat Stefano überhaupt bekend was.
En inderdaad heeft elke fotografieliefhebber wel eens druppels gefotografeerd.

Ik ontdek de challenge net pas, anders had ik ook zoiets kunnen bijdragen.

Daarom. Ik was eigenlijk op weg naar de rivier voor deze challenge toen ik al die drupjes aan de takken zag waar het zonlicht zo mooi doorheen viel. Na 600 mislukte foto's (takje dat op en neer waait, trillende hand) kwam dit er uiteindelijk uit.
Ik wil niet beweren dat ik origineel ben want ik denk dat alles wel eens een keertje is gefotografeerd, maar ik ga ook weer niet spieken voor een challenge.
Polarvide schreef:
15-01-2022 16:37
Jeetje mensen wat een toffe foto's! Echt moeilijk om te kiezen hoor.
Ik heb gestemd op Pepexx, waarom precies weet ik niet maar de foto spreekt mij erg aan. Ik hou sowieso van molens, en het contrast met het (volgens mij) industriegebiedje er naast vind ik erg leuk.

Het zal wel een echte nek aan nek race worden bij dit thema, leuk hoor!
Dank je.
Heel toevallig heb ik op jouw foto gestemd.
Heel mooi met al die verschillende donkere kleuren, angstaanjagend bijna, alsof er heel zwaar weer aan komt.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven