Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
Ster, wat naar voor je dat je je zo voelt.

Wurm en Elmervrouw, ik heb net gelezen wat ge hebt geschreven op waar Lynn de link voor gaf. Mooi duidelij aangegeven wat het je doet en hoezeer jullie er van balen.

EV, wat vind je er van dat ze toch aan je vragen om een andere browser te gebruiken? Nog gefeliciteerd met je man trouwens!

Met mij gaat het ok. Op mijn werk werd aangeboden daar stage te lopen als ik er voor kies de studie te gaan doen. Dat vond ik een enorme opsteker. Mijn plannen voor de vakantieperiode nemen steeds vastere vormen aan.

Ik ben aan het puinruimen in mijn huis en gelukkig vordert het aardig. Ik had een berg was, niet normaal. Nog 1 trommel en het is uit de weg.

Eten gaat wat minder: ik ga vaak pas heel laat koken 's avonds en dan ben ik eigenlijk al overstuur van de trek. Raar, maar zo gaat het nu.

Voor de dames die omtrekkende bewegingen maken: hoi hoi!
Grappig, 'omtrekkende bewegingen', ha!

Het lukt me uiteindelijk weer wel om hier te kunnen komen, zucht en nog eens zucht. Eh.. je vraag zet me wel aan het denken. Wat vind ik daarvan?

Ik heb toch nee gezegd, ik wil het niet; waarom dan nog vragen? Maar dat realiseer ik me dus niet eens meteen. Goeie vraag dus.

Drukke week achter de rug, met heftige therapie en vandaag gesprek met de reïntegratiecoach wat wel goed was, maar ook weer confronterend. Ik ben moe. En ik wil heel veel schrijven, maar ja, of ik dat hier nog wel wil?

Liefs voor jullie allemaal. En sterkte aan degenen die het nodig hebben!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Goh, ik kom er zowaar nog een keer op.

Ik heb ook nog goed nieuws! De ontzettend grote lelijke hoge conifeer in de voortuin van de buren is vandaag eindelijk omgezaagd! (Saar, jij weet wel wat voor lelijkerd het was!)

En wat hebben we nu lekker veel licht in de kamer! Heerlijk.

Zo, weer een project waar ik anderhalf jaar mee bezig was, afgerond. Dat geeft toch een tevreden gevoel.

Volgende project: net zo'n hoge lelijke boom in de tuin van de achterburen (dat zijn dus andere mensen). Die hangt ook nog bij ons in de tuin. Ik wil hem weg! Grote hoge uitgegroeide wanstaltige coniferen horen in het bos, niet in een normale tuin.
Helemaal mee eensch EV!
Hai allemaal

Ik heb ook steeds onderbrekingen hier op het forum en foutmeldingen;ggrr(kan ook geen smilies neerzetten)wordt er niet vrolijker van!

-Leuk Iry ;pinkpop!(hoop dat je weer wat bijgetrokken bent inmiddels)

-Hanke dat vrouwenathelier is inderdaad een soort theater.Ga a.s dinsdag weer,we beelden allerlei situaties en gevoelens uit en na afloop hebben we een gezamelijke lunch(vorige x alleen verzuimd want ik had me verslapen jammer genoeg)Leuk dat je zo fanatiek bewegen kan/doet!

-Philomein ik moet je link nog bekijken want hij liep de hele tijd vast en toen niet meer dus ben maar doorgegaan met bijlezen zodat dat er nog niet van gekomen is...ga zo kijken!Gaat het alweer wat beter?

-Ster en Appel een knuffel voor jullie

-Wurm hoe gaat het?(en hoe gaat het met je cola-behoefte?)

-Lynne wat vond je van die film of heb je hem nog niet gekeken?
Hallo allemaal,

We hebben IE8 geïnstalleerd en ik zeg voorzichtig: volgens mij gaat het beter nu. Afwachten maar even. Intussen ben ik uitgeweken naar onze hyves, een heel stuk geschreven en gereageerd op jullie, dus ik heb hier niet meer zoveel te vertellen.

Oh ja, voor de nieuwsgierigen onder jullie: ik kreeg vandaag iets heel moois van ene Romeo. Zie morgen op hyves mijn blog (jullie kunnen ook op mijn persoonlijke pagina kijken). Tenminste, als het lukt met de foto's. Ja, er komen ook foto's bij! Nu worden jullie écht nieuwsgierig hé?

Gna gna, een cliffhanger.....
Sjee EV, maak me gek! Eh.. maak me nòg gekker!

Dat is inderdaad een mooie cliffhanger die je hier zomaar neergooit. Lig ik weer de hele nacht wakker van spanning hoor...

Ik mis de activiteit hier wel een beetje hoor.

Hyves is leuk, maar toch ook anders. Hoop dat het eindelijk eens wat beter zal gaan met het forum zodat het weer leuk wordt om 's avonds te ongeinen.

(f) voor jullie!
Rozen van Romeo, zo gaat het heten.

(Smileys werken niet, anders zou ik er een roos bij zetten. Haha!!)
Je maakt het wel spannend EV!

Ook ik mis de activiteit hier Wurm!

Hyves is idd anders.. minder overzichterlijk vind ik.

Ik hoop dat viva snel de puinzooi opruimt en alle foutmeldingen de wereld uithelpt.

Ik ben gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer op stap geweest. En het was en fantastische avond!

We gaan zometeen weer de stad in.

Fijne zondag!
He, wat heerlijk Appel! Ik ben helemaal blij om dat te lezen.

Nu moet ik naar hyves rennen om te kijken of er al meer duidelijk is over de 'Rozen van Romeo' (f)
Hee Appel,

Fijn zo'n avond hè, dat kan je helemaal opladen.

Ik had een soortgelijke avond gisteren met als gevolg een korte nacht maar veel energie

Ik ga ook naar Romeo's rozen rennen (f)
Sorry hoor meiden.

Flinke trigger en herbeleving hier, even geen focus om samenhangend een blog te schrijven. Ik heb vandaag wel een nieuwe digicamera gekocht, maar moet nog alles uitzoeken; ook geen focus daarvoor. Ik hoop maar dat het straks, later vandaag, beter gaat en dat ik dan misschien mijn beloofde blog kan schrijven.
Gatsie. Hoop dat je straks weer wat meer rust in je hoofd krijgt!

Bloggen is voor de leuk, niet voor de moet!
Voor de cliffhanger-afwachters: de ontknoping is geplaatst!
Jippie-a-jeee!!!

*rent hard weg om te gaan kijken*
Iry, hoe gaat het eigenlijk met jou? Lees je nog mee? Ik mis je!
Lief ev,dat je dat schrijft.

Ik lees zeker nog mee,maar ben ook een beetje afstandelijk.

Gaat niet zo oke met mij.

Ik heb net wel even wat op hyves gelezen en een beetje gereageerd.

Ik denk echt aan jullie hoor!

Maar ben de laatste tijd zo moe en ...nou ja van alles.

Ben meer luchtig op het forum aan het rond hangen.

En hier zijn vergt meer inspanning,jullie zet ik niet zo snel uit mijn hoofd namelijk.

Dus ik lees wel maar denk even minder mee (sorry).

Veel liefs!!

En dikke knuffels voor iedereen.
Geeft niet, hoor Iry. Maar ik wilde gewoon even iets van je horen. En dat luchtig rondhangen op het forum is soms ook heel lekker om te doen, doe ik tegenwoordig ook wel. Dit hier kost idd meer inspanning, dat merk ik ook.

Heel veel liefs, en pas je goed op jezelf?
Hee allemaal!

Wat is het hier rustig de afgelopen dagen..

Jammer!

Ik mis jullie hier!

Hoi Sterretje.. fijn dat je even langskomt!
Hee EV!

Hoe is het met je?
Beetje koud. Regent hier. Lang eind gelopen met de hond, was leuk. Hij dook zo het water in toen ik er een stok ingooide.

't Gaat wel. Vanavond weer therapie. Stoere voornemens, ik hoop dat ik durf.

Hoe is 't met jou?
Het is hier idd rustig... jammer!

Ik mis jullie hier ook!

EV, succes vanavond met je stoere voornemens!

Hee Ster!

Hoe is het met je?
Wauw, stoere voornemens? Ben erg benieuwd. Veel succes straks!

Ha Appel! Met mij gaat ie best hoor. Met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven