Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
Iry, ik zeg nog steeds nee tegen Chrome. Of tegen andere browsers. Ze moeten het maar oplossen.

Kan ik toch lekker het forum 'gebruiken' om wat kwaadheid naar buiten te laten komen. Mooie kapstok, toch? Niet dat ik niet al behoorlijk tekeer ben gegaan in therapie vandaag, ha, ik vind het echt goed van mezelf eerlijk gezegd. Het is maar goed dat mijn moeder-loeder allemaal niet hoort wat ik te zeggen heb.

Zo!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Oké, ook nog iets leuks dan. EM is vandaag jarig. Ik had zijn cadeautje op de grote tafel gezet, met alle (echt alle) kaarsen erbij die ik in huis maar kon vinden, en bloemetjes uit de tuin, en rozen uit de tuin. Kaarsjes net voordat hij thuiskwam aangestoken en natuurlijk een toespraak gehouden. Oh ja, dit geheel omlijst met het verjaardagslied van K3 (nog uit de kindertijd, opgevist uit het cd-rek). Het leukste van alles was dat ik onze blonde golden heb versierd met zijn rode halsband met doekje eraan, die we anders nooit gebruiken omdat hij veel mooier is zonder halsband, met al zijn krullen.

Ha, wat was hij verrast! En ik heb de hele dag voorpret gehad. Dat vind ik zo leuk, zoiets creatiefs bedenken. Niet standaard, maar mijn manier.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dat is een leuke verrassing EV!

En gefeliciteerd met EM!
Haha! Ev...in dat geval gebruik het dan maar als kapstok,ik zal niet meer drammen!! (eigenwijs ding ).

En gefeliciteerd met EM!!

Wat leuk zo'n verjaardags tafel.

feestelijk!

He Appel!!

hoe is het?
Ga ik ook niet meer drammen met mijn oplossing die alles oplost

EV, gefeliciteerd met EM! Wat een originele verrassing

Fijne avond nog!

voor wie het nodig hebben hier.

Moet zo naar een vergadering van een commissie waar ik in zit en waar ik uitstap, vanavond laatste vergadering. Ik heb allerlei stukken in beheer, heb ik netjes geordend, op USB stick gezet vandaag voor opvolger en straks denk ik: succes er mee!

Voelt goed, hoe lastig ik het ook vind om de verantwoordelijkheid los te laten.
Hee Ier!!

Je jat mijn tekst...

wilde aan jou vraen hoe het gaat!

(valt het op dat ik de vraag ontwijk.....?)
He dames!

EV, gefeliciteerd met je vent!

Ha appel en lynne!
Hee ster!!

Ik ga even koffie leuten met een vriendin. Tot later!
haha! Appel!!

Ach,we ontwijken allemaal graag de vraag op zijn tijd toch?

Maarre....is niet echt positief.

Hoi Lynne!

Succes op je vergadering.

En...wat is jou gouden oplossing,want ik ben wel nieuwsgierig.
Ha Lyn, wat goed dat je het stokje dan toch doorgeeft. Ik ken het naar-je-toe-trekken fenomeen zelf maar al te goed, dus knap dat je t nu dan toch los gaat laten.

Ergens klinkt er ook wat opluchting in, kan dat?

Benieuwd hoe het gegaan is vanaaf en hoe je je nu voelt.

Appel, Iry, en Saartje, wat zijn jullie lekker aan het ontwijken hoe het gaat.

Lekker stelletje tuttebollen!

Ik zal maar even braaf voor jullie invullen dat het ruk gaat.

EV, mopper en boos maar raak. Op je moeder, op Viva, op wat-dan-ook. Op alles en iedereen die je niet zo serieus neemt als jij zou willen.

Goedzo. Knap dat je dat doet, dat je dat kan.

Je neemt jezelf er serieus mee. En that's about f*cking time! (pardon my french )

Leuk hoe je EM verrast hebt!!! Zulke dingen zijn leuk om te krijgen, maar ook leuk om te doen. Het laat zien hoe bijzonder je hem vind, en dat je er tijd en moeite in wilt steken. Leuk!!!

(heb nog wel een leuke briefjes-door-het-huis-speurtocht voor volgend jaar voor je als idee )

Ster, wat voel je allemaal, wat gebeurt er in je leven? (als je het vertellen wilt hoor). T is zo rot als het niet goed gaat. En in je eentje is dan ook maar alleen...

Hier moe.

Verder neutraal en niet veel voelend.

En eigenlijk bevalt dat wel.
Iiiiiiiiiiry.

Hoe iiiiiiistie?
Heee Iry en Ster!!!!!!!!

Wurmpieieieie!!!!

Wat ik voel?

Tsja. Onrust. Verdriet. Pijn. Angst.

Best wel veel he. Voel het ergens in de verte allemaal.

Owja. En verschrikkelijk eenzaam. Zo voel ik me.
Potverdikkie joh. Da's een hoop.

Een hoop vol narigheid.

En als je die niet kwijt kan, lijkt dat me inderdaad heel eenzaam.

Vind het heel heel naar voor je.

Brul je als ik ook maar iets kan doen? (al is het maar je msn voltikken of zeggen dat je haar zo leuk zit?)

Geloof dat ik ook wel ergens in de verdriet en onrust en eenzaam zit.

Samen eenzaam zijn?
Samen eenzaam zijn is goed.

Niet dat ik het jou ook gun, maar t voelt toch iets minder alleen.

Stom he, dat je je zo alleen kunt voelen terwijl je dat helemaal niet bent eigenlijk!

Zo alleen op de wereld. Zo anders, zo moeilijk. Het is alsof ik in een of ander duister hok zit. Door de waas heen zie ik net mensen, mensen die hun armen naar me uitstrekken en lachen.

Maar ik kan er niet bij. En in dat hok is het zo eenzaam, zo stil. Zo stil dat het beangstigend is. Heel in de verte hoor ik ze praten, maar het geluid is gedempt. Afgemat.

Ik kan er steeds maar niet bij.

En ja, ik brul. Ik schreeuw ik huil. Maar niemand hoort me.

Zo alleen.

Zo dramatisch dit.

Bah. Ik walg van mezelf.
Nou, dat walgen zou ik dus effe niet doen, de rest is al wel rot genoeg hoor.

Wat ontzettend rot dat je zo vast zit in je donkere gevangenis.

Ik hoop dat het je lukt om toch in het hier en nu de mensen en hun liefde te voelen. (f)
quote:iry schreef op 04 juni 2009 @ 20:17:

En...wat is jou gouden oplossing,want ik ben wel nieuwsgierig.

Mozilla Firefox, ideaal ook met dat bladwijzersysteem. Ik heb ook Explorer maar die gebruik ik vrijwel nooit meer. Nooit forumproblemen meer hier

Wat niet wegneemt dat ik het van Viva slecht vindt dat ze én niet reageren op klachten én het niet oplossen.
Ik ben er eigenlijk niet hoor maar zie dit net in de kantlijn:

http://www.viva.nl/2009/0 ... ing-bewerking-afgebroken/
Wurm, het voelt goed! Stokje overgedragen, ze mogen altijd bellen voor advies ofzo maar nu is het vrijblijvend, heerlijk! Het kostte me teveel tijd. Yeah, klaar
Naar om te lezen van het rot voelen van jullie (understatement).

M'n hoofd zit te vol nu om iets zinnigs te zeggen maar ik voel mee met jullie en kom jullie een dikke brengen.

Liefs!
Fijn Lynne, dat het goed voelt!!!

Philo wat kan je toch altijd lekkere bijdrages leveren als je er niet bent!

Heb nav jou link maar even gereageerd. (ook al aantal keren gedaan in het bug-topic)

Omdat ik het zo naar vind dat het EV zo hoog zit, ik mooi niet wil dat ze daardoor evt de benen neemt, en ik er zelf slecht tegen kan dat alle forummers zo niet-serieus genomen worden, en blijkbaar geen enkele prioriteit hebben.

Dat vind ik zo onterecht!

Nou, welterusten lieverds.
lieve ster,

niet walgen van jezelf!

Ik vind het vervelend voor je dat je je zo eenzaam voelt. Ik begrijp precies wat je bedoeld, ik herken het.

Ik hoop dat je gauw uit dat donkere hok kunt komen...

Dat je geschreeuw gehoord word.

Dikke voor jou!

Saar!!! Waar ben je?
Ster,

Ik herken het gevel alleen te zijn terwijl je mensen om je heen hebt. Mensen die je willen helpen, er voor je zijn.

En toch voel je je alleen. Misschien wel alleen op de wereld..

Dat is een afschuwelijk gevoel, en je zult graag willen dat het anders is... Dat je contact kunt maken met de mensen die er voor je zijn. Maar dat komt wel... dat denk ik... echt...
Ik ga slapen... Een poging tot tenminste... Vannacht ook heel slecht geslapen. Weer een nachtmerrie gehad over vroeger.. Bah!

En het leek zo echt.. Ik voelde me weer dat meisje van toen... Vies, bang, alleen..

Slaap lekker lieverds!
O bah wat naar Appel.

Heel herkenbaar, je weer zo voelen...

Ik moet heul veel moeite doen om me te blijven herinneren dat ik dat nu nìèt meer ben.

Sterkte meid!

Welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven