Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
Dat ongerust worden als ik een paar dagen niets hoor van mensen hier (zeker degenen die er normaal vaak zijn) herken ik wel EV.

Vandaar dat ik Ster ook heb gestalked

Wurm, inmiddels aan de chocola?

Hopelijk geniet je een beetje van je vrije dag en ben je niet te druk in huis.

Philomein, het duurt idd een paar weken voor het goed aanslaat (er vanuit gaande dat het goed aan zal slaan).

Ik hoop dat het dan wat stabieler wordt, qua stemming ook.

Maar ik ben nu al van gister doodongelukkig, naar vandaag 'gewoon' ongelukkig gegaan. Vooruitgang weer dus

Ik zal je zo gaan lezen op hyves.

Lieve Iry, wat mij betreft kan je niet genoeg schrijven hier. Neem je ruimte, schrijf enorm lange lappen tekst, ik lees het allemaal.

Ik vind het verdrietig om te lezen hoe je worstelt met je lichaam, hoe jij jezelf ziet. Het zou zo fijn zijn als jij jezelf eens kon zien door de ogen van een ander.

Door die van mij bijv, dan zie je een enorm lekker wijf, dat weet je

Fijn dat vriend je op kon vangen en dat je hem uiteindelijk toe kon laten. Ik hoop dat je hem steeds vaker toe zal laten.

Je hoeft het namelijk niet altijd allemaal alleen te doen.

Dikke knuffel en misschien spreek ik je vanavond nog wel.
lieve, lieve, lieve, Ier!

Ik vind het verdrietig om te lezen hoe je je gevoeld hebt de afgelopen dagen.

Wel goed van je dat je het durft te delen met ons. Neem je plek, neem zoveel ruimte als je nodig hebt.

Ik geloof Saar stiekem toch wel een beetje als ze zegt dat je door haar ogen gezien een lekker wijf bent!

Maar jij ziet dat anders.. Ik zou zo graag willen dat je het ooit anders gaat zien.. Dat je kunt gaan houden van je lichaam, van jezelf!

Ik vind je een geweldig mooi en lief mens!

Ik hoop je snel te spreken op msn!!

xx
..
anoniem_67683 wijzigde dit bericht op 02-06-2009 18:10
Reden: 1 x is genoeg
% gewijzigd
Met mij gaat het wat minder vandaag. Ik heb vandaag gewerkt, en dat ging wel goed. Was ook fijn op het werk.

Maar ben weer veel aan het piekeren.. En dat krijg ik niet echt gestopt. Ook niet door lekker bezig te zijn op het werk.

Ga even een flinke wandeling maken met Appelhond, dat is altijd wel fijn!

Misschien tot later vanavond! x
Lieve Iry, wat raakt je verhaal me. Dat je zo'n weerzin hebt tegen je eigen lijf, je lijf waar je in woont, maar waar je je niet in thuis voelt.

Ik hoop dat je het ooit als je eigen huis gaat zien. Wat je steen voor steen opbouwt tot het helemaal van jou is. En waar je dan misschien wel een beetje tevreden over bent. Omdat het van jou is.

Fijn dat je tóch hebt kunnen genieten met dochter, knap dat je gegaan bent. En heerlijk dat vriend je steunde!

Appel, ik hoop dat het uitwaaien met hond even helpt tegen het gepieker. Appelhond klinkt trouwens erg leuk (zie ik hond met van die appelwangetjes voor me ).

Philo, ik herken dat het veiliger voelt om op hyves te schrijven. Dat gaat mij ook gemakkelijker af.

Saar, da's in ieder geval al een stap

Ik hoop dat de medicatie gaat aanslaan. Zo te horen heb je het wel nodig.

Ik heb een goed weekend gehad. Genoten van de zon (wat heb ik dát nodig, die warmte, het licht, de geuren buiten), boek gelezen, eigenlijk niets maar daardoor fijn.

Liefs!
Nou Lynne, hij heeft ook wel een beetje appelwangetjes hoor!

Nog iemand wakker hier?
Ik ben nog wakker

Of lig je inmiddels al te slapen Appel?

Vervelend dat gepieker, vooral omdat je het niet even stop kan zetten. Zo vermoeiend.

Lynne, fijn dat je een goed weekend hebt gehad. Zo te lezen even wat ontspanning, dat kon je denk ik goed gebruiken.
Wat onwijs lief wat jullie allemaal schrijven als reactie op mijn berichtje.

Doet mij erg goed.

Ben net even online en heb weinig puf om mij te concentreren op een zinnig woord voor jullie.

Maar wil dit wel even kwijt,

Wat een lieverd zijn jullie!!!
Hee allemaal.

Ik kom alleen even zeggen dat ik vandaag heb bijgelezen.

Enne, hoi!

Met mij gaat ie even niet zo goed. Voel me naar.

Veel liefs
Even liefs voor iedereen, en sterkte voor jou, Ster en anderen die het nodig hebben.

Schrijven op hyves is inderdaad een heel stuk gemakkelijker. Hier is mijn lol zwaar over. Constant foutmeldingen, ik kan nauwelijks iets lezen, laat staan posten. De hele situatie hier geeft me weer dat rotgevoel dat het geen bal uitmaakt, wat ik ook zeg. Ik heb boze berichten geschreven, maar er wordt van Vivakant niet eens op gereageerd (ook niet op alle anderen trouwens). Ik begin het heel stevig beu te worden en ik wil ook geen andere browser installeren. Waar slaat dat op, dat wij alles zouden moeten gaan aanpassen omdat zij hun problemen niet oplossen?

Ik zie wel of ik hier nog terugkom. Nu is mijn zin in ieder geval flink over.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hallo allemaal, ik heb nog geen nieuwe handtas. Het weekend ging onverwacht niet door, misschien komend weekend. Heb wel andere leuke dingen gedaan en ben behoorlijk verbrand. Vandaag is de eerste dag dat mijn schouders geen pijn meer doen. Bij Zumba gister was ik denk ik de grootste hark, vergelijken heeft echter totaal geen zin dus dat probeer ik maar niet te doen

Iry, wat vervelend dat je je zo naar voelt over je lijf. Wat een strijd moet dat zijn. Ik vind het rot om te lezen hoe boos en machteloos je je voelt. Maar ik ben wel blij dat je het deelt, ook met ons. Dat je naar Pinkpop bent geweest vind ik echt stoer, leuk om dat met je dochter te doen. Is zij nog op zoek naar een kamer?

Appel, hoe is het vandaag? Lastig als je zo aan het piekeren bent en het niet stop kunt zetten.

Ster, jammer dat je je zo naar voelt. Wil je er meer over vertellen?

Voor de dames die zich hier toch wat minder veilig voelen, fijn dat we hyves hebben.

EV, ik typ nu op iemand anders computer met firefox en dat gaat aardig. Maar thuis blijft internet explorer vaak hangen als ik een andere pagina wil. Heel irritant. Misschien dat ik ook een andere browser ga gebruiken.

Saar, het zou fijn zijn als de medicijnen aanslaan. Je bent er niet voor niks aan begonnen. Een pb heb ik nog niet van je ontvangen, klopt dat?

Ik voel me een beetje onbestemd. Moe, knorrig. Zenuwachtig voor een open dag volgende week.
Ha Allemaal!!

Wat een boosheid EV! (en mijns inziens terecht hoor!!!)

Heb je eindelijk een plek waar je ruimte durft in te nemen, nemen ze je niet serieus. Alwèèr niet.

Moet zeggen dat ik ondertussen ook het gevoel heb dat we een stuk stront zijn voor Viva hoor. Dat we getolereerd worden, ipv dat we de gasten zijn die hun forum winstgevend maken.

Het voelt heel onmachtig om weer eens compleet niet de moeite waard te zijn.

Gaat met mij effe stukje minder.

Het valt me zwaar allemaal.

Heb weer meerdere herbelevingen per dag, en ben erg veel stukken tijd en geheugen kwijt. Kost me erg veel energie, en ik wordt er gewoon moe, sacherijnig en verdrietig van.

Afgelopen periode was dat gewoon veel minder, en probeerde ik na een herbeleving mezelf weer terug te vinden, even te rusten in het hier en nu, en dan vol goede moed weer 'opnieuw' te beginnen.

Nu lukt het me niet goed om mezelf terug te pakken. Om niet te blijven hangen in dat enorme gevoel van eenzaamheid, afschuw en verdriet. Pijn en onmacht.

Super angstig is dat ik er vrij snel na de herbeleving ook niet meer 'bij kan'. Niet meer weet waar het nou precies over ging.

De nare smaak blijft hangen, samen met het 'kleine' en 'slechte' gevoel van vroeger, maar het is wat onbestemd.

2 uur willen douchen en schrobben zonder dat je precies weet waar en wat. En vooral het gevoel van slecht zijn en het verkeerd doen blijft weer heel erg hangen. Er niet mogen zijn, en al helemaal niet lastig mogen zijn.

Therapie vandaag was dan ook bijna onbegonnen werk. Ik wist dat ik haar kon vertrouwen, dat ik er mocht zijn, maar ik kon echt niets met die wetenschap. Omdat het gewoon in mijn beleving nu niet zo was.

Daar hebben we het ook wel over gehad, en ze schrok van mij 'terugval' omdat ze dacht dat ik helemaal geen herbelevingen en gaten in mijn geheugen meer had.

Daar schrok ik dan weer van, dus hopla, flinke dissociatie en uur om. Over constructieve therapie gesproken .

Maar goed. We shall zie, en onkruid vergaat niet, en ik ga gewoon lekker bijslapen enzo voor ik me donker en naar voel in plaats van dat het me alleen veel meer moeite kost allemaal.

(f) voor iedereen, volgende keer reageer ik weer uitgerbeid!
Is er nog iemand?

Voel me ff heul boel alleen en heb schop nodig zodat ik naar bed ga...
Nog steeds geen leven hier..

Heeft iedereen tegenwoordig een priveleven ofzo?
Nee Wurm, ze lopen allemaal te balen van dat stomme forum hier. Sjonge, het lukt me zowaar even om wat te lezen en te posten. Welk een wonder....
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Goh, het lijkt net of ik iets van lichte irritatie in je berichtje lees EV....

Het is ook rete-irritant!

Maar Wurm laat zich niet wegpesten. Wurm zet een pokerface op en forumt gewoon verder.

(f) voor jou omdat je zoveel moeite moet doen om hier te komen, en er tòch bent!
Wurm, hoe is het?
Lieve Ev.

Wat balen en jammer zeg dat je je zo door het forum laat irriteren.

Echt (ja ik dram i know )...google chrome was bij mij de oplossing.

Het installeren is een fluitje van een cent en ik heb ook nog gewoon IE om te gebruiken (kan nu dus kiezen!!!).

Maar chrome bevalt mij erg goed.

Was dat niet zo....klikkerdeklik!! en het is er weer af.

Oke ,viva moet het oplossen,maar dat gaat kennelijk niet zo makkelijk.

En we zijn toch zelfstandige vrouwen die controle houden!!!

Lossen we het toch zelf op .

Zwaai naar iedereen!!

Wurm....naar zeg dat het ineens zo klote gaat.

Dikke knuf hoor!!

Bij mij gaat het ook nog steeds niet goed....

Maarja.....blijven lachen.lijkt het minder erg .
He ster!!!!

how's life!
Mwoah...

Niet zo goed!

Bij jouw ook niet he.

Blerghh...

Liefs voor iedereen!

(verder moe en tekstloos vandaag )
He Saar!!

nou..lekker rustig met jou zo textloos
Hey lekker wijffie van me!

Geniet er maar even van
Toos textloos!

Zwaai naar iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven