Good Luck 2
woensdag 10 juni 2009 om 17:34
Geen idee, maar het is ook niet meer onze eerste keus school. We hebben er nog eens goed over nagedacht en we vinden het allemaal net iets te perfect. Beste voorbeeld is wel dat Max al naar gelang de inschrijvingen heen en weer hobbelt over de wachtlijst. Ze kunnen 20 kinderen plaatsen, hebben nu 12 jongens en 8 meisjes. Als zich nog meer meisjes aanmelden komen die voor Max op de wachtlijst om de verhouding jongens meisjes perfect te krijgen. Volgens de PSZ juf is het de laatste jaren echter constant 1/3 meisjes en 2/3 jongens bij haar. Kennelijk worden er dus gewoon meer jongens dan meisjes geboren.
Ik had trouwens laatst een keer een link hier gezet (volgens mij was jij toen op vakantie) dat ze gegolfd hebben voor Energy4All. Misschien kun je het nog terugzien op SBS6 gemist? Zal even kijken of ik het kan vinden.
Ik had trouwens laatst een keer een link hier gezet (volgens mij was jij toen op vakantie) dat ze gegolfd hebben voor Energy4All. Misschien kun je het nog terugzien op SBS6 gemist? Zal even kijken of ik het kan vinden.
woensdag 10 juni 2009 om 19:20
Oe, wat mooi, Mal! Zonder hoofd ben je al prachtig, met hoofd vast nog mooier!
Ik vind de jurk geweldig en verantwoord maarja, ik heb het modegevoel van een bouwvakker.
Morgen sportdag. Kunnen jullie even een regendans doen? Dan moet ie afgelast worden? (slecht ben ik, he?
)
Hier hebben we het over kakagaatje, pipigaatje en babygaatje als ik het hele 'hoe komt de baby erin en hoe gaat de baby eruit'-gebeuren moet vertellen. Nou geef ik dan ook de echte namen maar dat is nog vrij verwarrend. Dus dan zijn die gaatjesnamen wel zo duidelijk even.
Even sex and the city kijken. Leuk dat dat weer komt.
Ik vind de jurk geweldig en verantwoord maarja, ik heb het modegevoel van een bouwvakker.
Morgen sportdag. Kunnen jullie even een regendans doen? Dan moet ie afgelast worden? (slecht ben ik, he?
Hier hebben we het over kakagaatje, pipigaatje en babygaatje als ik het hele 'hoe komt de baby erin en hoe gaat de baby eruit'-gebeuren moet vertellen. Nou geef ik dan ook de echte namen maar dat is nog vrij verwarrend. Dus dan zijn die gaatjesnamen wel zo duidelijk even.
Even sex and the city kijken. Leuk dat dat weer komt.
woensdag 10 juni 2009 om 19:29
Even heel kort:
Bridges, fijn dat het geen verzakking is. Sterkte met de fysio.
Star, echt STOM van je werk. Houd moed, er komt vast wat leusk op je pad.
Kokos, wat ontzettend moeilijk zegm wat je schrijft. Veel sterkte met alles.
Mal, super jurk, echt waar. Staat je geweldig!
Bam, heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat, maar wel fijn dat de uitslag goed was.
Mamax, fijn dat het oke was. Wat grappig dat jij het met je gyn hebt besproken. Duidelijke uitleg. Hier beweren ze dan weer het tegenovergestelde, zo zie je maar. Maar klinkt erg logisch allemaal.
Bridges, fijn dat het geen verzakking is. Sterkte met de fysio.
Star, echt STOM van je werk. Houd moed, er komt vast wat leusk op je pad.
Kokos, wat ontzettend moeilijk zegm wat je schrijft. Veel sterkte met alles.
Mal, super jurk, echt waar. Staat je geweldig!
Bam, heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat, maar wel fijn dat de uitslag goed was.
Mamax, fijn dat het oke was. Wat grappig dat jij het met je gyn hebt besproken. Duidelijke uitleg. Hier beweren ze dan weer het tegenovergestelde, zo zie je maar. Maar klinkt erg logisch allemaal.