2009, ons jaar!
woensdag 18 maart 2009 om 18:07
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009
mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?
naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann
het oude topic kun je hier teruglezen
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009
mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?
naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann
het oude topic kun je hier teruglezen
woensdag 10 juni 2009 om 21:17
He teddy en rossia, gezellig hier!
Ik heb weer even een slaapvraag....mijn (maffe) mini slaapt overdag op zijn buik, maakt hem niet uit waar, maar ik leg hem in de wandelwagen als ik beneden ben. Simpelweg omdat ik hem inde gate wil houden.
s Nachts slaapt hij op zijn rug, na zijn fles om 23.00 uur gaat hij zijn bedje in, ingebakerd, ligt hij even klaarwakker maar na een speentje gaat hij binnen 10 min slapen. En wordt dan de volgende dag pas weer wakker. Applaus voor mini!
Maaaaar .....nu wil ik hem graag rond 20.00 uur , na de fles het badje en spelen graag in zijn eigen bedje hebben. op zijn rug...aangezien hij dit ook om 23.00 uur kan?
Dit is brullen, brullen brullen. Ik laat hem huilen, af en toe troosten etc, Het helpt niet.....ook op zijn buikje is hij s avonds tusssen 8 en 11 onrustig en valt alleen bij ons in slaap.
Ik weet niet meer wat te doen, ben bang dat ik hem nooit meer in zijn bed krijg. Wie heeft er een gouden tip??
Ik heb weer even een slaapvraag....mijn (maffe) mini slaapt overdag op zijn buik, maakt hem niet uit waar, maar ik leg hem in de wandelwagen als ik beneden ben. Simpelweg omdat ik hem inde gate wil houden.
s Nachts slaapt hij op zijn rug, na zijn fles om 23.00 uur gaat hij zijn bedje in, ingebakerd, ligt hij even klaarwakker maar na een speentje gaat hij binnen 10 min slapen. En wordt dan de volgende dag pas weer wakker. Applaus voor mini!
Maaaaar .....nu wil ik hem graag rond 20.00 uur , na de fles het badje en spelen graag in zijn eigen bedje hebben. op zijn rug...aangezien hij dit ook om 23.00 uur kan?
Dit is brullen, brullen brullen. Ik laat hem huilen, af en toe troosten etc, Het helpt niet.....ook op zijn buikje is hij s avonds tusssen 8 en 11 onrustig en valt alleen bij ons in slaap.
Ik weet niet meer wat te doen, ben bang dat ik hem nooit meer in zijn bed krijg. Wie heeft er een gouden tip??
woensdag 10 juni 2009 om 21:18
woensdag 10 juni 2009 om 21:25
woensdag 10 juni 2009 om 21:31
mimje wat hier werkte is om gewoon naast mini's bedje te gaan zitten als ze begon te huilen. zo kon ze me zien en daar werd ze rustig van. zachtjes praten, ssssstttt.....en een beetje aaien over koppie of handjes. Dus eerst uit bedje halen, troosten, terug leggen, lekker instoppen en dan er naast gaan zitten. Daarna niet meer uit bed halen, maar proberen rustig te maken door er gewoon te zijn. soms ging ik ook een beetje opruimen in haar kamertje. kleertjes vouwen ofzo. Zachtjes een muziekje aan. Dit heeft ongeveer 2 weken geduurd. $Ging steeds sneller zelf slapen.
woensdag 10 juni 2009 om 21:34
hier net zo hoor, rond die tijd. komt echt vanzelf goed. en kwel jezelf niet door een half uur naar gehuil te luisteren. Probeer hem wel op z'n kamertje te houden. Zo gaat hij dat zien als een veilige plek en een fijne plek om te gaan slapen. Slaapt hij de rest van de dag in de wagen beneden? 's nachts is ie natuurlijk zo moe dat ie vanzelf wel in slaap valt.
woensdag 10 juni 2009 om 21:37
brullen? gillen. Ze liep rood aan en die traantjes...snif...zo zielig
Zo is slaap vallen lukt natuurlijk nooit. Het heeft hier heel goed gewerkt door dit gewoon vol te houden. ook overdag in haar eigen bedje slapen. Het ledikantje lijkt misschien groot, maar door het kort op te maken blijft het een klein bedje.
Zo is slaap vallen lukt natuurlijk nooit. Het heeft hier heel goed gewerkt door dit gewoon vol te houden. ook overdag in haar eigen bedje slapen. Het ledikantje lijkt misschien groot, maar door het kort op te maken blijft het een klein bedje.
woensdag 10 juni 2009 om 21:42
nee hoor niet stom. maar misschien is het wel goed om hem aan z'n kamertje te laten wennen. Heb je zo'n aerosleep matrasje?
Misschien geeft dat je wat meer rust? Wij hebben een gewone matras met daar bovenop een aerosleep oplegger. is veel goedkoper dan zo'n dure matras, maar heeft het zelfde effect
Misschien geeft dat je wat meer rust? Wij hebben een gewone matras met daar bovenop een aerosleep oplegger. is veel goedkoper dan zo'n dure matras, maar heeft het zelfde effect
woensdag 10 juni 2009 om 21:49
Lieve meiden, ik verwaarloos jullie! Had me zo voorgenomen vandaag er weer even voor te gaan zitten, maar het was een volle (maar leuke!) dag en nu zit ik met een overstuur huilend meisje die gewoon op is van vermoeidheid. Ik hou het dus even heel kort...
Lieve Ann, veel sterkte, ik hoop dat je vandaag nog gebeld hebt met de vlos en vandaag of morgen al terecht kon/kan. Ik hoop zo dat het gewoon goed zit en dat het bij wat eenmalig bloed blijft!!! Veel sterkte meid!!
Heel erg dank voor al jullie feliciteaties, hier en op Hyves, erg lief!!
En dan nog heel erg bedankt voor de superlieve mails van Teddy en Jobje, ik was er helemaal een beetje stil van... wat lief van jullie! En dat terwijl ik zelf vaak twijfel of ik nou wel duidelijk opschrijf wat ik bedoel...
Goed, nu snel terug naar mijn meisje, ze is echt heel zielig. Later meer hoor!
x Michigan
Lieve Ann, veel sterkte, ik hoop dat je vandaag nog gebeld hebt met de vlos en vandaag of morgen al terecht kon/kan. Ik hoop zo dat het gewoon goed zit en dat het bij wat eenmalig bloed blijft!!! Veel sterkte meid!!
Heel erg dank voor al jullie feliciteaties, hier en op Hyves, erg lief!!
En dan nog heel erg bedankt voor de superlieve mails van Teddy en Jobje, ik was er helemaal een beetje stil van... wat lief van jullie! En dat terwijl ik zelf vaak twijfel of ik nou wel duidelijk opschrijf wat ik bedoel...
Goed, nu snel terug naar mijn meisje, ze is echt heel zielig. Later meer hoor!
x Michigan
woensdag 10 juni 2009 om 21:57