2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
oh en mijn ouderwetse motto: en dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
He teddy en rossia, gezellig hier!

Ik heb weer even een slaapvraag....mijn (maffe) mini slaapt overdag op zijn buik, maakt hem niet uit waar, maar ik leg hem in de wandelwagen als ik beneden ben. Simpelweg omdat ik hem inde gate wil houden.

s Nachts slaapt hij op zijn rug, na zijn fles om 23.00 uur gaat hij zijn bedje in, ingebakerd, ligt hij even klaarwakker maar na een speentje gaat hij binnen 10 min slapen. En wordt dan de volgende dag pas weer wakker. Applaus voor mini!

Maaaaar .....nu wil ik hem graag rond 20.00 uur , na de fles het badje en spelen graag in zijn eigen bedje hebben. op zijn rug...aangezien hij dit ook om 23.00 uur kan?

Dit is brullen, brullen brullen. Ik laat hem huilen, af en toe troosten etc, Het helpt niet.....ook op zijn buikje is hij s avonds tusssen 8 en 11 onrustig en valt alleen bij ons in slaap.

Ik weet niet meer wat te doen, ben bang dat ik hem nooit meer in zijn bed krijg. Wie heeft er een gouden tip??
Moet ook zeggen dat ik blij ben om wat kwaaltjes te hebben hoor. Weet ik tenminste dat het nog goed gaat daarbinnen.

Dat is het mooiste motto wat er is. Ik kijk iedere avond een aflevering van friends. Ook al heb ik ze 100x gezien, ik kan daar echt om blijven lachen.
Goed motto Teddy, mini houdt zich er alvast aan!

Rossia ook ik at er weinig in het begin van mijn zwangerschap, misselijkheid kwam met 7 weken geloof ik.
Rossia dan heb jij je lach hoe dan ook binnen, hihi
Oh mimpje, ik zou willen dat ik de gouden tip voor je had, maar ik heb werkelijk geen idee. Ik zou zeggen de aanhouder wint, maar weet niet of dat werkelijk ergens op slaat in dit geval.
friends is briljant!

ben ook geregeld aan het youtube'en op zoek naar leuke filmjes. Kan in mijn eentje ook helemaal dubbel liggen om iets onozels. Kijk je wel eens creatief met kurk? heel flauw, maar zooo lachen

deze is echt geniaal : spaanse les
Ik weet ook niet of de aanhouder wint....na een half uur brullen kan ik het gewoon niet meer. En het is toch ook vreemd, alleen tussen 20.00 en 23.00 dit probleem.
mimje wat hier werkte is om gewoon naast mini's bedje te gaan zitten als ze begon te huilen. zo kon ze me zien en daar werd ze rustig van. zachtjes praten, ssssstttt.....en een beetje aaien over koppie of handjes. Dus eerst uit bedje halen, troosten, terug leggen, lekker instoppen en dan er naast gaan zitten. Daarna niet meer uit bed halen, maar proberen rustig te maken door er gewoon te zijn. soms ging ik ook een beetje opruimen in haar kamertje. kleertjes vouwen ofzo. Zachtjes een muziekje aan. Dit heeft ongeveer 2 weken geduurd. $Ging steeds sneller zelf slapen.
Brulde ze dan ook zo Teddy? Want hij maakt zichzelf gewoon helemaal over de zeik.
Hij kan me ook niet zien vanuit zijn wiegje, misschien maar het ledikantje gaan gebruiken dan.
Teddy, die manier zie je ook vaak op tv. Die engelse nanny is daar ook heel erg van. Zoals ik het bij jou lees werkt het dus ook echt.
hier net zo hoor, rond die tijd. komt echt vanzelf goed. en kwel jezelf niet door een half uur naar gehuil te luisteren. Probeer hem wel op z'n kamertje te houden. Zo gaat hij dat zien als een veilige plek en een fijne plek om te gaan slapen. Slaapt hij de rest van de dag in de wagen beneden? 's nachts is ie natuurlijk zo moe dat ie vanzelf wel in slaap valt.
Mimpje, slaapt mini nu nog in een dicht wiegje? Wie weet dat het ledikantje inderdaad uitkomst biedt.
brullen? gillen. Ze liep rood aan en die traantjes...snif...zo zielig

Zo is slaap vallen lukt natuurlijk nooit. Het heeft hier heel goed gewerkt door dit gewoon vol te houden. ook overdag in haar eigen bedje slapen. Het ledikantje lijkt misschien groot, maar door het kort op te maken blijft het een klein bedje.
Hij slaapt alleen beneden omdat hij op zijn rug niet in slaapt komt overdag en op zijn buik binnen 1 tel. Ik durf hem dan gewoon niet alleen te laten, stom he
Maar in zijn bedje valt hij op zijn buik wel in slaap,

Ons stoffenwiegje is inderdaad dicht, echt aaien is dan ook lastig. Je moet de hele tijd over de wieg gebogen staan.

Zucht...vind het lastig.
Ik kan me wel voorstellen dat je hem goed in de gaten wilt houden als hij op zijn buikje ligt te slapen. Dus zeker niet stom.
nee hoor niet stom. maar misschien is het wel goed om hem aan z'n kamertje te laten wennen. Heb je zo'n aerosleep matrasje?

Misschien geeft dat je wat meer rust? Wij hebben een gewone matras met daar bovenop een aerosleep oplegger. is veel goedkoper dan zo'n dure matras, maar heeft het zelfde effect
Zo'n matrasje, daar kunnen ze een beetje door heen ademen ofzo?
Lieve meiden, ik verwaarloos jullie! Had me zo voorgenomen vandaag er weer even voor te gaan zitten, maar het was een volle (maar leuke!) dag en nu zit ik met een overstuur huilend meisje die gewoon op is van vermoeidheid. Ik hou het dus even heel kort...

Lieve Ann, veel sterkte, ik hoop dat je vandaag nog gebeld hebt met de vlos en vandaag of morgen al terecht kon/kan. Ik hoop zo dat het gewoon goed zit en dat het bij wat eenmalig bloed blijft!!! Veel sterkte meid!!

Heel erg dank voor al jullie feliciteaties, hier en op Hyves, erg lief!!

En dan nog heel erg bedankt voor de superlieve mails van Teddy en Jobje, ik was er helemaal een beetje stil van... wat lief van jullie! En dat terwijl ik zelf vaak twijfel of ik nou wel duidelijk opschrijf wat ik bedoel...

Goed, nu snel terug naar mijn meisje, ze is echt heel zielig. Later meer hoor!

x Michigan
Mimpje, je moet er even op googlen. Op de originele site van Aerosleep staat een demo, hoe het werkt.
ja, mochten ze met hun gezichtje in het matrasje komen dan kunnen ze gewoon blijven ademhalen. Tis een soort honingraadstructuur.
zie nu dat honingraat met een T is....

michigan sterkte met je meisje! en geen dank hoor voor de mail en de krabbel
Teddy, dat filmpje is meesterlijk. Ik ken het nog van vroeger. Echt te grappig!!

Michigan, een extra knuffel voor mini!! En geniet nog even van je laatste uurtjes jarig zijn. Ben je verwend?

Ik las zelfs dat als de kindjes overgeven in bed dat het dan gelijk wegzakt ook erdoorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven