2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
ja mooi he? tis gewoon te flauw, maar daardoor zo ongelooflijk grappig.
Meiden ik ga zo;n dekje aanschaffen. En hem dan eerst overdag iig boven te laten slapen. Hij slaapt nu trouwens...over een uur maken we hem wakker voor de fles...
goed plan mimpje...vergeet er dan niet ook speciale hoeslakentjes bij te kopen. ook met gaatjes
Goh Teddy daar zeg je wat inderdaad. Daar zou je bijna niet aan denken dat je dan ook een speciaal hoeslakentje nodig hebt. Waar ze tegenwoordig al niet aan denken he.
Thanks meiden! Voel me meer wat beter eronder. Ik dacht trouwens dat je dan zonder hoeslaken moest, maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben!
nee das wat aan hard. en dan krijgt ie van die afdrukken van de gaatjes in zn gezichtje

maar ze liggen er naast hoor in de winkel. check ook ff het formaat. Stond ook al met de verkeerde bij de kassa.
ga het op internet bestellen, scheelt me weer zeker 10 euro
Ah gossie. Wordt hij s'morgens wakker met een hoofdje vol met gaatjes...
hihi zo verraad ik mezelf ook altijd als ik in slaap ben gevallen op de bank. Dan heb ik ook allemaal streepjes op mijn wang...

heb je geslapen schat? ik? nee hoor...hoezo? hahaha
Hihi, lekker wakker worden met allemaal van die mooie vouwen in je gezicht. Wat dan vervolgens veel te lang duurt voordat alles weer rechtgetrokken is...

Over slapen gesproken. Ik vertrek naar een verdieping hoger! Slaap lekker allemaal!
slaap lekker!
hmm nog even goed uitzoeken wat ik nou precies nodig heb, de baby original of baby protect
slaap lekker!
wij hebben een baby protect en 2 fitted sheets.
volgens mij zit het verschil in het extra laagje dat de matras beschermd tegen vocht ed.
ga de laatste fles voor vandaag klaar maken en dan ook naar bed

weltrusten
Even snel voordat ik ga slapen.... ik heb een gewoon jersey hoeslakentjes om de aerosleep. Werkt net zo goed. Scheelt weer een hoop centjes. Bovendien leggen wij ook altijd een hydrofielluier onder haar hoofdje, dan maakt het volgens mij helemaal niet meer uit...

Net even een ORS oplossing gegeven aan mini, ze vond het erg lekker die citroensmaak, haha.

Nu ga ik echt slapen!
vera is het niet zo dat door er een hydrofielluier onder te leggen dat dan het hele effect van de aerosleep weg is? of valt dat wel mee?

trok mini geen zuur gezicht bij de citroensmaak?

Ann hoe is het nu? wel aandringen op een echo he?

ik ga mini maar eens aankleden om te gaan zwemmen.

tot later
Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reactie en....ik krijg een echo, morgen om half 3!! Ik heb gewoon het ziekenhuis, afd. gynaecologie gebeld. Hier was ik voor mijn 2e miskraam. Ze deden helemaal niet moeilijk, dus ik ben zooooo blij! Vind het wel doodeng, maar goed dan heb ik iig zekerheid. Ben dan bijna 6 weken, maar er zal wel geen hartje o.i.d. nog te zien zijn.

Bedankt voor jullie tips en knuffels, doet me goed!
Ann, super dat je vanmiddag morgen *verkeerd begrepen* al een echo hebt! Heb je gister/vannacht nog bloed verloren? Ik hoop zo op goed nieuws voor je!

Mimpje, hoop dat t nieuwe slaapritueel gaat werken, want dit is idd geen doen zo. Hij moet even wennen aan zijn slaapkamertje.

Teddy en Rossia, ik kijk ook elke avond naar Friends. Ook al weet je precies wat er gaat gebeuren, vind het echt even een moment van ontspanning!

Vera, ik denk dat ik er toch nog beter afgekomen ben dan jij, voel em niet zo ziek gelukkig. Was meer wat moe en lamlendig. Hopelijk knap je snel op!

Michigan, gezellige en drukke dag dus gehad gister? Leuk!!

Floortje, dat soort dagen waarop weinig gebeurt is dan ook saai hè? Gelukkig komt t niet vaak voor... Hoe is je Zweeds inmiddels?

Hi Angel, alles goed!!?

Mag vanmiddag weer naar de vk.

Heb gisteravond zo heerlijk op de bank gelegen en lag al vroeg op bed, voel me nu alweer veel fitter.

ok meiden, ga aan de slag, fijne dag!
anoniem_44047 wijzigde dit bericht op 11-06-2009 13:15
Reden: verkeerd begrepen.. oeps
% gewijzigd
Goedemorgen!

Ann wat spannend, ik duim voor je.

Missc fijn dat je weer opgeknapt bent, goed slapen doet een mens weer goed.

Teddy veel zwem plezier.

Mini en ik gaan zo met de bus naar de stad, eerst op koffievisite en dan denk ik nog even shoppen. misschien wel gelijk zo'n matras kopen. hoop wel dat het weer wat beter wordt...blegh niets aan die regen!

Tot later, liefs
Gezellig hier gisteravond!

Ann, heel veel succes vanmiddag met de echo. Ik duim voor je dat alles goed zit

Mimpje, uk had de eerste tijd ook van die huilmomenten. Nou, huilen kan ik het niet noemen, het was krijsen! Wat wij deden was wel in bed leggen, aaien over zijn wang of lekker rondjes over zijn buik, eventueel vinger in zijn mond. Mocht het niet werken dan even uit bed, rondjes lopen door zijn kamer, even zitten, en dan weer proberen. Op een gegeven moment had hij het wel door en ging het als een tierelier. Maar volg vooral je gevoel. Als jij hem niet kunt laten huilen dan moet je dat ook niet doen. Hou hem dan lekker bij je beneden, en dan probeer je het over een week weer. Bij uk wilde dat in het begin ook niet en hadden we hem ook beneden bij ons, tot het op een gegeven moment wel lukte.

Rossia, fijn dat je wat kwaaltjes hebt . Ik hoop dat het ergste je bespaard blijft. Wanneer krijg je MvM?

Teddy, weekend!

Vannacht weer een paar keer eruit voor ukje, om hem weer op zijn rug te leggen. Wat moeten we hier nou mee? Ik hoor in mijn omgeving: dan leg je hem toch vast? Tja, dat gaat eigenlijk tegen mijn principes in maar wat vinden jullie hiervan? Ik denk maar zo: het is vast zo snel weer voorbij als dat het gekomen is. Hij beweegt nou eenmaal graag. Vannacht had ik zelf een slechte nacht en dan baal ik er wel een beetje van. Om 6.15 was uk wakker en rolde er flink op los. Zucht en kreun en steun op zijn buik, ik erheen, omdraaien en dan met zo'n big smile naar de deur kijken. Maar als ik hem laat liggen dan vindt hij het niet meer leuk en is het huilen. Ik draai hem dan om en aai hem, geef hem zijn knuffel en loop weer weg. Pedagogisch verantwoord toch ?
tja ellein wat moet je ermee? je hebt wel van die speciale kussentjes om hem 'vast' te leggen, maar dat vind ik zelf ook niks. Misschien is het na een tijdje wel voorbij. Kijk het nog even lees even dit topic daar hebben ze het over zo'n kussentje

ann, morgen een echo! goed zeg. hoe is het nu? nog krampen of bloedverlies gehad?

vanmorgen weer wezen zwemmen en mini vond het heerlijk. Wilde vanmiddag nog even naar de stad, maar tis hier zulk rotweer, blijf maar binnen denk ik.
Aloha!

Ann, wat fijn dat je morgen al gelijk even terecht kan. Wel nog even spannend. Hoe is het nu? Nog kramp en bloeden of is het allemaal gestopt. Ik duim nog voor je hoor.

Teddy, wat heerlijk dat mini zwemmen nu zo leuk vindt. Dan zal ze vandaag vast weer heerlijk slapen. Hier is het droog en zie ik her en der een paar zonnestraaltjes. Ik blaas ze even jou kant op!

Vera, hoe is het in de ziekenboeg vandaag? Fijn dat de ORS in de smaak valt bij mini. Is toch weer een geruststelling. Al een uitslag gekregen?

Missc, fijn dat je je weer wat beter voelt. Avondje rustig aan en vroeg naar bed doet wonderen he. Succes vandmiddag. Op naar de keuring!

Mimpje, veel plezier! Ben benieuwd of je met een matrasje thuis komt.

Ellein, de mevrouw van MvM zou even uitzoeken of ik wel mee kon doen ivm de medicijnen die ik nu nog heb. Ze zou dinsdag al terugbellen, maar nog steeds niets gehoord. Beetje vaag.

Lastig Ellein dat uk zo beweegt en rolt. Misschien is het een fase en groeit hij er zo overheen of anders misschien toch inbouwen met een kussen? Weet het ook niet hoor.
jeetje rossia, het werkt!! tis droog en ik zie zelfs een flets zonnetje..

hoe lang moet je nu nog medicijnen slikken eigenlijk? en waar zijn die precies voor?

floortje ik zag op een ander topic dat er iemand zwanger was geraakt met de hulp van acupunctuur. dat geeft goeie moed.

missc, veel plezier bij de vlos vandaag. heb ik het nou totaal gemist of ben je nog niet met zwangerschapsyoga/gym/pufles begonnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven