Date gehad, weet niet wat te denken

12-01-2022 21:20 563 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lange tijd contact gehad met iemand via online daten. Dit was bijna elke dag en voelde heel goed.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.

De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.

Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.

Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.

Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.

Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
21-01-2022 19:21
Ik weet dat ik er niks meer aan heb maar weet gewoon niet wat je met zo'n reactie kan nog. Daarom vroeg ik het.
Niets. Maar ik denk dat we allemaal uit ervaring spreken dat het veel makkelijker is om voor een ander te adviseren van gewoon blockeren, maar dat het verdraaid lastig kan zijn om dat ook daadwerkelijk te doen, dat je toch blijft denken 'maar wat als nou toch, wat als ik nou die ene uitzondering ben waar die redenen toch echte redenen zijn, wat als hij toch nog over de brug komt, kan ik niet beter nog heel even wachten, en dan geef je het nog een week, en dan verschuif je die einddatum nog een week, en dan toch voor de zekerheid nog een week...
Maar je kan helemaal niets meer met zo'n reactie. Dit soort verhalen zijn gebeden zonder einde, dit kan nog heel lang zo doorgaan. Dit stopt pas wanneer jij het stopt. Niet eerder.
Alle reacties Link kopieren
Avage schreef:
21-01-2022 19:28
Wat zou ermee moeten kunnen dan? En waarvoor?
Hoe moet je daar nog op reageren, dat bedoelde ik
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
21-01-2022 19:30
Hoe moet je daar nog op reageren, dat bedoelde ik
Nou, gewoon niet reageren. Laat hem lekker. Ga door met je leven. Er loopt een leukere man voor je rond.
Alle reacties Link kopieren
Ja waarom moet je erop reageren?
Alle reacties Link kopieren
En als je wil reageren dan schrijf je dat je niet meer weet hoe je erop moet reageren, eventueel met een conclusie erbij
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt nu dat hij misschien nog niet toe is aan een nieuwe relatie.

Die staat vast ook wel op het lijstje.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
21-01-2022 21:57
Hij zegt nu dat hij misschien nog niet toe is aan een nieuwe relatie.

Die staat vast ook wel op het lijstje.
Zo, die gaat opeens in sneltreinvaart door de bingokaart heen!
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
21-01-2022 21:57
Hij zegt nu dat hij misschien nog niet toe is aan een nieuwe relatie.

Die staat vast ook wel op het lijstje.
Hij begint nu in ieder geval eerijk te worden misschiej kun je het dan loslaten.
Alle reacties Link kopieren
Dina1980 schreef:
21-01-2022 22:38
Zo, die gaat opeens in sneltreinvaart door de bingokaart heen!
:lol:
Het ligt ook niet aan mij, maar aan hem zegt ie.

Maar hij zegt niet dat ie me niet meer wil zien. Hij moet alleen eerst wat dingen op een rijtje zetten 😉
Alle reacties Link kopieren
Kolere zeg, die vliegt nu wel heel snel door de bingokaart heen zeg, dit kunnen we zo nauwelijks bijhouden zeg!

:woa:

:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Haha ik denk dat de bingokaart zo onderhand wel vol is. Weet niet waar ie nog mee gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
21-01-2022 23:27
Haha ik denk dat de bingokaart zo onderhand wel vol is. Weet niet waar ie nog mee gaat komen.
Zo ongeveer wel he? Hij moet uit de top 10 denk ik alleen nog, even denken... afstand (is misschien niet relevant? Hoe ver moest hij reizen voor je?) en volgens mij heeft hij dan alle 10 meest voorkomende gezegd?
-Geen tijd
-Vorige relatie niet verwerkt
-It's not you, it's me
-Druk op werk
-Dingen op een rijtje moeten zetten
-Het nog niet weten
-Niet toe zijn aan een relatie
-Een week niet kunnen appen door een kulreden
-Stress

Volgens mij heeft hij zijn kaart dan compleet? Dus ben ook benieuwd waar hij dan mee gaat komen, misschien nog met afstand om de kaart compleet te krijgen, maar dat moet dan wel relevant zijn. Of misschien komt hij dan met iets origineels zoals de eerste keer.
Alle reacties Link kopieren
De volgende keer is z'n foon in de plee gevallen.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
21-01-2022 23:20
Het ligt ook niet aan mij, maar aan hem zegt ie.

Maar hij zegt niet dat ie me niet meer wil zien. Hij moet alleen eerst wat dingen op een rijtje zetten 😉

Oja hij zat in de knoop met zichzelf toch? Op zich klinkt dit dan wel weer plausibel. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Idd_ schreef:
22-01-2022 00:10
Oja hij zat in de knoop met zichzelf toch? Op zich klinkt dit dan wel weer plausibel. :proud:
Ja, hij moet natuurlijk wel een beetje creatief zijn om alle tien die redenen wat logisch aaneen te vlechten. :biggrin:
Dat moet op de lijst van bijwerkingen van de booster, dat je in de twee weken daarna last krijgt van alle tien de meestvoorkomende smoezen van de smoezenlijst. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Idd_ schreef:
22-01-2022 00:09
De volgende keer is z'n foon in de plee gevallen.
Oja, telefoon kapot hoort ook nog op de kaart, dat is een joker voor als afstand niet relevant is. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
je verdiend beter!
Alle reacties Link kopieren
Dat hij Corona heeft kan nog op de kaart.
- SOA opgelopen
- familielid overleden
- een laatste bijwerking van de booster die ineens op kwam zetten
- Graafwerkzaamheden voor glasvezel (en hij had toevallig geen internet op de telefoon)

In elk geval heeft hij tal van reden gegeven dat hij je niet meer wil zien, hij heeft het alleen nog niet gezegd. Als je dat nu op de man af vraagt: Wil je me nog zien? Ja of nee. En er komt weer een smoes dan weet je het. Hij hoeft alleen nog ja of nee te zeggen.

Doe het in elk geval wel snel, want ik heb mezelf beloofd geen mais voor de popcorn te kopen in de supermarkt vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
21-01-2022 23:20
Het ligt ook niet aan mij, maar aan hem zegt ie.

Maar hij zegt niet dat ie me niet meer wil zien. Hij moet alleen eerst wat dingen op een rijtje zetten 😉
TO ga je daar op wachten, totdat hij alles op een rijtje heeft?
Alle reacties Link kopieren
Hij houdt je aan het lijntje omdat hij zelf ook hoopte dat de date leuker/fijner/fantastischer verliep.
En af en toe is z’n hoop groter dan de teleurstelling en dan appt hij.
Maar eigenlijk moeten hij en jij dóór. Succes! De eerste paar keer daten via online zijn lastig
Alle reacties Link kopieren
De keren daarna niet?
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
22-01-2022 09:58
TO ga je daar op wachten, totdat hij alles op een rijtje heeft?
Nee natuurlijk niet. Dat ga ik niet doen.

Ik denk dat hij ook met andere vrouwen afspreekt en even afwacht of dat iets is. Als dat niets is komt ie weer bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Binnusje schreef:
22-01-2022 09:16
Dat hij Corona heeft kan nog op de kaart.
- SOA opgelopen
- familielid overleden
- een laatste bijwerking van de booster die ineens op kwam zetten
- Graafwerkzaamheden voor glasvezel (en hij had toevallig geen internet op de telefoon)

In elk geval heeft hij tal van reden gegeven dat hij je niet meer wil zien, hij heeft het alleen nog niet gezegd. Als je dat nu op de man af vraagt: Wil je me nog zien? Ja of nee. En er komt weer een smoes dan weet je het. Hij hoeft alleen nog ja of nee te zeggen.

Doe het in elk geval wel snel, want ik heb mezelf beloofd geen mais voor de popcorn te kopen in de supermarkt vandaag!
Ik denk als ik het vraag dat hij zal zeggen ja, maar nu nog niet. Eerst alles op een rijtje.
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
22-01-2022 10:43
Nee natuurlijk niet. Dat ga ik niet doen.

Ik denk dat hij ook met andere vrouwen afspreekt en even afwacht of dat iets is. Als dat niets is komt ie weer bij mij.
Dat is het toch juist een heerlijk gevoel als jij nu zegt dikke prima maar ik ga het niet op wachten, succes!
Alle reacties Link kopieren
Zeg je terug dat je het ook even allemaal op een rijtje hebt gezet (link van dit topic erbij ;-) en afziet van verder contact

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven