** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Die is leuk!
Kopen? ;)
Stuur je het op?
Tuurlijk! Aangetekend
Directora, een broekrok. Echt, je overtreft jezelf elke keer. Nu is het dus een stuk land, een hengel en een broekrok?

Marg, erg gezellig dus?

Ine, waarschijnlijk moet ik beter zoeken.

Goed, ik moet mijn tas pakken.
I´m to sexy for my broekrok, to sexy for my broekrok

Het ziet er echt NIET uit. Ook niet een beetje. Het is ook korter dan goed is voor mijn stevige poten Wel zo´n 20 cm boven de knie. Hou ik niet van.

Mag alleen niet klagen, want het zou eerst een witte doorschijnende bloes worden met een lichtblauwe, kom op lichtblauw??, broekrok. Maar heb net zo lang gezeurd dat we nu een lichtblauwe blouse met donkerblauwe broekrok hebben. Het erge is, er is over gestemd! Met de schoonmaaksters, receptie etc. Het was 8 voor de broekrok, en 1 tegen. Wie zou dat zijn vraag je je dan toch af

En ja fille, heb nu een stuk land, hengel en broekrok. Soy la neta, jejeje!

Waarom stemt iemand überhaupt vóór de broekrok?! Heb je het daar over gehad met de schoonmaaksters en de receptionistes?!??!??? Ik ben héél benieuwd.

Fille, ga je al naar Parijs?
Ze vinden het hip Lopen hier echt zo´n 40 jaar achter op de mode!
En er is hier dus ook gewoon een broekrok winkel he!!! In allerlei kleuren en maten hebben ze daar gewoon alleen broekrokken!!! Ik was redelijk van slag toen ik er achter kwam
Ai! Een broekrok?!

Zo'n ding?!

Of zoiets?!

Of meer zoiets, maar dan korter?

(plaatjes zoeken van broekrokken boven de knie valt niet mee! Je krijgt echt iets speciaals! )

Hej, geen hyve dus dan vergeet ik verjaardagen ja. Twee al, mèn! Wat snel ineens!

proficiat!

Feestje?
Wauw, alweer twee! Van harte Chip!
Het lijkt er allemaal nog niet echt op Isiss. Morgen krijg ik ook de blouse erbij. Dan zal ik een foto maken van het geheel. Het is zo onflateus. Zit ook allemaal net iets te strak. Dus meteen op verplicht dieet
Als er iemand is die verjaardag standaard vergeet, ben ik het wel... sorry.

Maaaaaar, 2 jaar!!!! Kjong van harte met je kleine Chip!!

Die broekrokken... hahahahahahaha! Rianne, we hebben echt dringend behoefte aan een foto van Jouw Donkerblauwe Broekrok. Kom eens showen met die prachtige outfit.. aaaah toe? :P

Hoe heet trouwens zo'n korte broek die van voren een rokje is? Is dat ook een versie van de broekrok?

Een broekrokwinkel..
Kijkt iemand ooit 'ik vertrek'? Ik weet 't, 't is flauw en kinderachtig, maar 'n naturistencamping uitgebreid gefilmd is toch zeer lachwekkend. Ik denk dat ik 't principe gewoon niet begrijp (en R. al helemaal niet ).
Hij vroeg zich gister ook af bij de zoveelste herhaling van Sex & the City wat de reallife mannen van hun er van vinden dat ze de hele tijd met andere mannen aan 't zoenen zijn in de serie.

Hallo! Dit zijn acteurs!

Ja, dan nog, wat vinden die mannen er dan van?

Lieve Chip, dikke kleffe natte zoen voor je!

Kjong en Kjongen, jullie ook een dikke zoen maar dan niet zo klef.

Gefeliciteerd met jullie mooie moppie!
Ik kan niet wachten op de broekrokkenfoto's. Nooit aangehad die dingen, standaard geweigerd. Ook waarschijnlijk om dezelfde reden als TR, mijn formaat was vroeger uhm ietwat riant en dan staat 'n broekrok niet echt flatteus, althans da's mijn mening (voordat ik iemand tegen de kop stoot
Wauw, Chip heeft een primeur! Een plaatje van Cadi.

Een broekrok.

Dan moet ik aan kwastjesschoenen, parelkettingen en spencers denken.
Broekrokken bestaan niet flatteus (sorry TR).

Cadi: formaat riant? Echt? Je bent zo'n megaslanke den nou, kan me er niks bij voorstellen.
Bij broekrokken moet je stoppen met denken, hahahah!

Iedereen liegt hier ook, want zeggen allemaal, het staat je zo goed. Je lijkt NOG langer. Nou dankjewel. Ik ben van mening dat ik een toch al veel te opvallende, te dikke, blonde, witte rode buitenlander met spekknieen in een broekrok ben!

Zo dat is eens even een opkikker voor mijn zelfbeeld

Kjong, heeft Chip ook feest? Of komt dat ik het weekend?
De broekrok leeft hier wel weer nu, dankzij Rianne! Ik moet er echt heel hard om lachen.

Volgens mij heb ik ook nog nooit een broekrok gehad.
Wicky de Viking Hoe kom je daar nu weer bij?

Kjong, geen primeur heur. Al was het leuk geweest, had al eerder geoefend met Winx Ga morgen 'n superpop scoren voor da Chip.

Isiss, ik moet je teleurstellen, ben zwaar over de 100 geweest Godgeloofdengedankt weer aardig oke gekomen maar toen ik ineens 55 woog sloeg het weegschaaltje dus weer de verkeerde kant op....Nu ben ik al 20 jaar bezig om 'n balans te vinden. Ben ondertussen ongemerkt (dat stomme Consultatieburo ook) 10 kg aangekomen dus die moeten er voor de zomer echt af als ik ga bergklimmen.

Ine, ik moet nog uitvissen wanneer ik echt vrij kan krijgen want ik heb op mijn werk echt de grootste droplullen of all places. Geen kinderen maar wel in de schoolvakantie vrij willen en dan ´n leiding gevende die zegt: Ja, maar hij neemt altijd in de schoolvakantie....duh, ik heb 1 schoolgaand kind, mag ik aub ff kiezen. De eerste 3 weken zijn niet van mij dus zit vast aan de laatste 3 weken van de vakantie. Zooo (niet) meedenkend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven