** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Méér!
quote:isiss schreef op 15 juni 2009 @ 20:19:

Ben laatst ook al aan de dood ontsnapt, z

Jezus, twee bijna doodervaringen in zo'n korte tijd!

Dat van die ring, yaikserdeyaikserdeyaiks. Daar kan je mij nou echt gek mee krijgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat doet écht pijn denk ik!!!!!! Alles aan handen, vingers en nagels vind ik al heel snel kippenvelwaardig (ik kreeg echt een rilling bij jouw verhaal). Zelf laat ik weleens een deur uit mijn handen glippen en dan klapt een nagel weleens een stukje om, oh bah. En het allerergste was dat klasgenootje op de middelbare school die haar nagel er per ongeluk afhad geschaaft met de kaasschaaf.

Oeieieieieiei. Hopelijk trekt de zwelling snel weg Isiss!!!

Qua afvallen. Volgens mijn vriend moet je dan:

- zes keer per dag eten

- één keer per dag brood / pasta / rijst whatever eten, niet met het avondeten, liefst voor de middag.

- groentes en vlees of vis eten met elkaar (dus niet met rijst of brood)

- tussendoor fruit eten (chocola mag niet van hem!)

- water drinken (en geen frisdrank, sap enzovoort en al helemaal geen alcohol)

hij zegt verder dat combinaties je dik maken, zoals: een gerecht met vlees, groenten, rijst (aardappels whatever) met bijvoorbeeld fruit of rozijnen ofzo. Hij vindt ook dat je niet teveel melkproducten moet eten als je af wilt vallen.

Ik zie er de wetenschap niet achter, maar mijn vriend valt gemakkelijk een aantal kilo af als hij dat wil, en ikzelf had besloten het dan ook maar eens te proberen en ik moet zeggen dat ik er in elk geval wel minder opgeblazen uitzie (of ik echt minder weeg weet ik niet, maar ik doe ook helemaal niet streng hoor ik eet tussendoor wel chocola, maar ook slagroom enzovoort).

Ik eet bv. bij maaltijd 1 en 2 (volkoren) brood of yoghurt met muesli, en ik zal eerlijk toegeven dat ik ook regelmatig halverwege de ochtend gebakken aardappels of rijst eet soms maak ik een shake met fruit: één banaan, melk en verder wat je maar lekker vindt, dat noem ik dan ook een maaltijd want dat is het ook.

bij 2 pak ik bv. vlees of vis, met groentes

bij 3 een salade

bij 4 zoute amandelen met kaas of bv. paté ofzo of een gekookt ei

bij 5 soep of groentes of een omelet

en 6, eet ik niet elke dag, maar als ik het doe meestal een smoothie, een stuk fruit, zoiets.

Het ligt er ook maar net aan waar ik zin in heb natuurlijk, en alle maaltijden kan je eigenlijk onderling ook omwisselen, als je net zin hebt in zoet of hartig of zout enz.
quote:rianneplaya schreef op 15 juni 2009 @ 21:47:

Rianne, je bent de meest avontuurlijke vrouw die ik ken, en hoop dat je een deel van mijn leven wordt!

Een kus

Carlos

Oh de latin lover! You gotta love 'em!!!! (ik steel effe je show nu door over mezelf te praten, maar ik zou hier echt níet meer zonder kunnen. Mijn vriend maakte in het begin héél veel werk van me en nu na zes jaar nog steeds, ik krijg ook de meest romantische liefdesverklaringen, en als het ooit uitgaat kan ik echt niet met een kouwe kikker gaan! ik ben te verwend!)

Ik vind het superleuk om te lezen, echt niet irritant hoor!!!!!! Ik hoop ook dat hij deel van je leven wordt!!!!

Wat heb je teruggestuurd??? dat je echt in bent voor wat drinken en je nummer en dat je het wel hoort als hij dorst heeft?

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat!!!!

Oh en wat betreft november.... facebook?
Marg, heet je vriend Montignac? Oh nee, daar mocht je wijn van geloof ik. Maar dan niet meer kaas ofzo. Ik heb ontdekt dat ik eigenlijk wel een brood/aardappels/pasta/rijst-fan ben. Ik neem me vaak voor om dat uit mijn avondeten te houden maar na een dag werken, reizen en sporten wil ik eigenlijk gewoon koolhydraten naast groente en vlees/vis/vleesvervanger. Alcohol is ook een probleem. Ik heb net naar mijn broer zitten mailen over het sherrydieet (daar hadden we het over). Dan moet je je maaltijden halveren en bij elke maaltijd een a twee glazen sherry drinken. En dan staat er: 'want deze houden u staande tijdens het sherrydieet'. Wie bedenkt dat nou?

In Parijs vooral door leuke wijken gelopen, gewinkeld, gegeten en gedronken. De belangrijke dingen dus. Weinig toeristisch gedaan dus. Echt super lekker gegeten in soort vak hip restaurantje. Jam, wat was dat lekker.

Isiss, dat van je vinger klinkt echt heel naar.

Directora, ga vooral door! Dat mailtje is leuk!

Oh doorgaande op het advies: ik vind zes maaltijden, die geen brood mogen zijn, best moeilijk om te eten als je op kantoor werkt. Alhoewel, dat valt misschien best mee.

Ik heb wel vaak gehoord dat magere melkproducten juist helpen om af te vallen. Je hebt trouwens ook een roomijsdieet. Elke dag na het avondeten een bakje roomijs. Echt, wat mensen niet bedenken. Misschien roomijsdieet combineren met het sherrydieet?
6 keer per dagen eten???? Das toch heel veel! Ik moet gewoon geen bier meer, geen cuba libre, geen lekker vodka kiwi drankje, geen piña coladas, geen tequila en geen whiskey meer Dat helpt vast al heel veel!

Ga thuis nog een keer de AK proberen. Heb mezelf natuurlijk weer van alles op de hals gehaald door geen nee te willen zeggen. Het is heel grappig voor anderen

Net mailtje terug gestuurd dat ik het met hem ook erg gezellig vond. Dat hij me goed valt? (hoe zeg je dat in het NL normaal?) En dat ik hoop hem snel te zien.

En dan natuurlijk meteen een plan erbij, jejeje. Hij heeft namelijk een luchtballon, ja hoe leuk kan je zijn En gezegd dat ik dit weekend heel graag vrij neem om met hem in de luchtballon te gaan! En dan gewoon dat hij maar snel moet bellen om wat te drinken etc.

En ik wil ook een roomijs met sherry dieet!!! Klinkt ideaal!
Owja, en hij is inderdaad lekker latino marg! Maar hou daar nu wel van. Vond dat in het begin zo ontzettend irritant hierzo, maar het is eigenlijk gewoon heel leuk! En ik ben natuurlijk ook de meest avontuurlijke vrouw, jejeje!
Magere melkproducten zijn hier niet dus dat scheelt alweer, alles is volvet, behalve magere melk, maar dat is lekker lang lekker (en altijd vies dus blegh).

Ikzelf weet ook niet hoe het zit met dat combineren en eigenlijk geloof ik er ook niet in, maar hey, ik ken verder eigenlijk bijna niemand die zo in vorm is als mijn vriend. En hij eet echt wel veel want hij sport bijvoorbeeld ook elke dag en soms twee keer per dag, en dat zijn wel iets heftigere trainingen dan dat uurtje hobbyen van ons (eh van mij ik weet niet in hoeverre jij je afbeult Fille).

Hij heeft natuurlijk altijd met gewicht te maken gehad omdat je in bepaalde gewichtsklasses uit moet komen. De meeste sporters zitten dan in het normale seizoen een kilo of vijf boven hun gewichtsklasse en gaan voor de wedstrijd afvallen zodat ze er net in zitten (want als de klasse bv. 76 tot 85 is weeg je liever 85 dan 76 natuurlijk). Hij heeft daar vroeger ook onderwijs over gehad maar ik denk dat gewoon door de praktijk en je hele leven daar mee bezig te zijn hij erachter is gekomen wat (voor hem) werkt. Hij weet ook precies hoe hij spieren aan kan komen enzovoort. Ik zeg er wel bij dat dieet de helft van het werk maar is natuurlijk, en sporten de andere helft. Sommige dingen vind ik onlogisch klinken of lijken mij gewoon pertinent niet waar. Maar juist omdat ik in de praktijk zie dat hij zo in vorm is dacht ik, joh, ik kan het altijd eens proberen.

Ik denk dat het vooral een kwestie is van andere dingen eten, ik vind het namelijk bijvoorbeeld moeilijk in te denken dat je na een biefstuk met peultjes met spek en een salade met tomaat ui en avocado niet vol zou zitten bijvoorbeeld, helemaal niet als je bv. vantevoren nog soep zou eten, of meloen met ham of whatever, en evt. daarna nog een schaaltje yoghurt.

Voor mezelf merk ik dat als mijn zwaarste maaltijd de lunch is (altijd hier dus maar in Nederland deed ik dat ook) ik 's avonds niet zoveel honger heb, ook niet als ik heb gesport. Tegenwoordig sport ik altijd 's ochtends dus nu durf ik het niet meer te zeggen.

zelfgemaakte soep vult ook súpergoed, ik heb bv. nu een pan broccolisoep hier staan en dan zit je na twee kommen echt wel vol. En als dat niet zo is, en ik bak dan nog een ei, ofzo, dan wel.

In het begin vond ik het moeilijk dingen te verzinnen zonder brood, maar het brood hier is niet zo lekker en kwam me ook de neus uit. Nu vind ik het heel makkelijk.

Wat trouwens niet gezond is, heeft verder niets met de lijn te maken, is fruit na de maaltijd (als toetje). Wie had dat ooit gedacht.

Wat heb je gekocht Fille in Parijs?

Wat is dat voor ideale gozer die een luchtballon heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Supercool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ('hij valt goed' = volgens mij het best te vertalen met dat je iemand mag).

Weet je wat grappig is, toen ik mijn vriend leerde kennen wist ik geen enkel liefdeswoord (en ook geen ruzie woord en seks woord maar dat zijn andere verhalen) want dat had ik niet geleerd in de les. Ik kon zeggen: ik vind je leuk, en: ik hou van je. Ik hou van je vond ik ietsje té, dus dan kreeg je situaties waarin hij zei dat hij betoverd was toen hij me zag, dat hij met me naar het eind van de wereld wilde reizen, dat hij me miste in de minuten dat we niet samen waren, en dan zei ik terug: joh. Ik vind jou ook echt leuk hoor!!!!

In het Nederlands klinkt het nog niet eens zo stom zie ik nu ik het lees. In het Spaans wel .
Oh wat ik trouwens ook las eem tijd terug. Een dieet van Jorge Cruise: 15/6. Niet meer dan 15 gram suiker per dag, en 6 keer complexe koolhydraten opscheppen (en een serving is dan 5 tot 25 gram ofzoiets), dat zal ook wel prima werken denk ik.

Een andere goeie om af te vallen is niets eten waar je geen voedingsstoffen uit haalt (bv. dropjes ofzo weet ik veel, iets wat wel suiker ofzo bevat maar niets waar je lichaam wat aan heeft) en je calorieën binnenkrijgen via eten en niet via drinken (dus alleen water drinken of cola light)
Ik denk wel dat eten zonder koolhydraten werkt bij afvallen, maar de reden daarvoor is volgens mij dat je dan veel minder calorien binnenkrijgt. Want volgens mij kun je ipv 100g pasta heel veel tomaatjes eten. Geen idee of dat klopt trouwens, ik weet totaal niet hoeveel calorien er ergens inzitten.

Genoeg over lijnen.

Rianne, supperleuk. Ik hoop voor je dat hij leuk blijft.
Zo zit ik nu de hele dag ongeveer. En een te grote vervelende smile op me gezicht. Wat is het leuk om opeens helemaal verliefd te zijn. En hij vindt mij ook echt leuk

Gisteren heel lang op msn gepraat. Hij komt vrijdag naar Playa. En afhankelijk van hoe leuk het is ook zaterdag, zondag en maandag

Mocht het nou echt wat worden is het toch een long distance relatie om op topic te komen. Ongeveer 400 km hier vandaan, ruim 5 uur rijden. Mag ik weer helemaal mee doen hier
Directora: Goed zo! Ik zou ook de hele dag stuiteren om een man met luchtballon.

Marg, op één of andere manier denk ik niet dat ik zwaarder train dan jouw vriend.

Ik weet ook niet of bepaalde combinaties niet eten helpt. Je hoort het wel vaak. Maar zoals gezegd; ik ben een koolhydraten-addict.

Oh ik heb in Parijs twee jurkjes gekocht. Eén goedkoop op een marktje en één goedkoop in een tweedehandswinkel. Beide erg leuk. En voor 12 euro was ik klaar. Best fijn eigenlijk. Wel getwijfeld over een tas, maar soms vraag ik me dan af of ik het echt heel graag wil of dat ik het wil omdat we in Parijs zijn en winkelen. Dat doet vaak de truc.
Directora, je bent leuk! Tis 'n Mexicaan dus? Hoe ziet ie er uit? Leeftijd? Wat doet ie? Erg schattig mailtje trouwens, ik hou ook wel van zo'n taaltje.

Hmm. Tja. Lijnen. Denk niet dat ik er echt zin in heb. Cadi, hoe ga jij 't ook al weer doen?

6x per dagen eten haal ik wel trouwens. Ontbijten met bakje cruesli met yoghurt, of 2 beschuitjes kaas. Rond 10.00u ontbijtkoek. Middag lunchen met soep en 3 sneetjes (volkoren)brood met kaas, of met knäckebröd filet american of kruidenkaas. 's Middags tussendoor fruit. Avondeten altijd met of rijst of pasta of aardappels, veel groenten, vis of beetje vlees. En eventueel 's avonds nog 'n keer vruchtenyoghurt o.i.d. Lijkt me helemaal niet gek eigenlijk. Snoepen niet iedere dag, al heb ik daar wel zin in.

(boeiend hè, lezen wat ik eet )

Ik wist 't idd wel, dat fruit eten na de warme maaltijd helemaal niet zo gezond is. Heeft toch ook iets te maken met gisting in je darmen?

In Marokko is dat heel normaal, daar komt áltijd na het eten 'n megaschaal fruit op tafel waar iedereen minstens 2 stuks van eet. Echt iedereen doet dat, kan me dan aan de andere kant ook niet voorstellen dat het echt ontzettend slecht is.
Ben ook 'n koolhydraten-addict.
Wat voor jurkjes? Foto?
quote:isiss schreef op 16 juni 2009 @ 20:04:

Directora, je bent leuk! Tis 'n Mexicaan dus? Hoe ziet ie er uit? Leeftijd? Wat doet ie? Erg schattig mailtje trouwens, ik hou ook wel van zo'n taaltje.

Het is een Mexicaan, of liever mexicaantje, jejeje. Hij is kleiner, haha. Maar een paar cm, valt best mee Hij heet Carlos, is 31, en heeft een bedrijf dat zich bezig houdt met het ontwikkelen sustainable tourism projecten. Hoe leuk is dat!! Hoe hij er uit ziet, hij is dus klein, dat is het minst leuke ook meteen, maar ja. Daarnaast ontzettend kroeshaar, gewoon afrohaar zeg maar, en gewoon leuk!!!! Krijg als het goed is vandaag alle foto´s van het weekend. Dan komt ie wel in de AK

En isiss ik krijg honger van je dagmenu WIl best heel graag ontbijtkoek en volkorenbrood en filet american en kaas en cruesli en knackebrod eten!!!

Isiss foto van de jurkjes graag!
Haha, en ik wil wel iedere dag m'n bikini aan kunnen en in 'n hangmat op 't strand cocktails drinken. Geen probleem om te ruilen met de ontbijtkoek hoor.

(en 't zijn Fieje's jurkjes )
En och, kleiner. Vond ik onoverkomelijk toen ik 18 was, maar daar ben ik overheen gegroeid sinds ik 'n zeer leuke & iets kleinere echtgenoot tegen kwam.

Hakken droeg ik voorheen wel ooit, maar niet vaak, kon me wel reus voelen dan. Doe ik nu niet vaak meer omdat ik ook weer niet heel leuk vind om veel groter te zijn dan R.
Ja ik ben ook benieuwd naar de jurkjes!!!

Isiss, klinkt heel gezond, hoezo ben je dan te zwaar...?? Misschien meer sporten gewoon. Ik barst van de spierpijn, ben vandaag niet gegaan, k heb een leuke nieuwe oefening ontdekt gister: en nu doet alles pijn hahaa. Morgenvroeg ga ik tai chi doen, dat is wel relaxed denk ik, ben benieuwd ik heb het nog nooit gedaan maar het schijnt heel goed te zijn voor je energie enzo.

Ja kleiner maakt niet uit! Mijn vriend is net een paar cm. groter dan ik, en als ik platte schoenen draag vind ik hem zo groot lijken! Als ik hakken draag ben ik groter. Who cares.

Ik moet nu nog aan het werk, kwam net thuis en had een mailtje dat 'omdat ik al weg was en er geen kans meer was geweest met mij te praten' ze daarom maar via de mail stuurden wat ik allemaal voor de eerste afspraak van morgenvroeg mee moet nemen / af moet maken. Hoezo stuur je dat om half negen dan?! Aaarrghhh Spanjaarden!!!!!
Ik zou ook graag jurkjes, broekrokken, fotos van Chipitas verjaardagsfeest, waar kan ik nog fotos van zien? In Oostenrijk en in Spanje zijn ook vast leuke fotos te maken (van de puppie wellicht?) Dus iedereen naar de AK

Ik trateer jullie dan ook op fotos van de badkamer, die vandaag eindelijk af is tot op het stuccen van het plafond. Geen angst wij hebben niet al die tijd zonder douche gezeten, maar aangenzien alles iets uitliep moesten de mannen eerst weer een gaatje in hun schema vinden voor de puntjes op de 'i'. En de wc beneden. die wordt morgen betegeld en vrijdag (op mijn verjaardag, leuk cadeautje) afgemonteerd. Dan moet alleen alles nog gestuccd worden en is dit project achter de rug. En het is erg mooi.

We kregen trouwens wel nog een factuur voor extra werkzaamheden. Vage dingetjes als lichtknop vervangen en tweede lichtpunt maken en ook nog een paar dingen die ook in de offerte staan (en dus de totaalprijs). De lichtpunten staan daar niet op, maar toen die man hier was zei ik dat dat dan ook verandert moet worden en daarop zei hij alleen maar dat dat standaard is. Ik heb de aannemer er maar niet op aangesproken. Eerst maar eens het werk af hebben lijkt mij een goed plan. Van de zaak waar wij alles gekocht hebben was ons een all-in prijs beloofd waar alle meerkosten in opgenomen waren en dat er 100% zeker geen bijkomende kosten zijn. Ik ben eens benieuwd hoe dat afloopt vooral omdat een paar dingen nu echt dubbel opgevoerd zijn. Wij betalen sowieso niet. Moeten zij ons maar voor de rechter slepen. Al komt het vast niet zo ver, het is vast een fout, maar ik word dan metteen strijdlustig.

Ine, jij vroeg nog of ik Helmie kennde, natúúrlijk al herinner ik het mij niet meer zo goed. Alleen nog vage beelden. Ik word oud....

Ik heb vandaag trouwens de film 'He is just not that into you' gezien in de biooscoop. Ik vond hem best leuk, volgens mij moet ik daar een schaam-smiley voor plaatsen, maar ik houd van romcoms. Ik had trouwens al vaak verhalen gehoord van muizen in de bioscoop, maar vandaag voor het eerst er zelf een gezien. Zo'n muis zorgt trouwens wel voor actie in een bioscoopzaal waar vooral vrouwen zitten.

Marg, heb jij eigenlijk je contractverlengingsgesprek al bijna?

Ik moet naar bed. Morgen moet ik een heel boek in het frans lezen voor scriptie twee ('t is een proefschrift van een Nederlandse, waarom heeft zij niet in het nederlands geschreven???? Zou wat makkelijker zij, mijn frans is iets vastgeroest)
Oh ik heb laatst heel veel foto's op mijn hyves gezet! En ik vind het een rotgedoe die AK dus jullie kunnen ze gewoon daar kijken!!!
EN ja, dat gesprek heb ik eind van de maand, al twijfel ik nu of er wel een gesprek komt. Er zou in principe geen gesprek hoeven plaatsvinden voor of het contract verlengd wordt ja of nee, want ik heb gewoon een vast contract en dit is slechts de proeftijd, als die afgelopen is ben ik dus 'echt' vast. Ik dacht dat er wel een gesprek zou komen over salarisonderhandeling, maar met hoe langer hoe meer mensen ik praat hoe meer ik het idee krijg dat er niets te onderhandelen valt, dat zij ook niet een paar honderd euro onder het bedrag gaan zitten dat ze me willen betalen ofzo voor de vorm, maar dat ze me gewoon een bedrag aanbieden en dat ik gewoon moet zeggen ja, of kan zeggen, okee, ik zoek wat anders.

En nou heb ik zelf een evaluatiegesprek aangevraagd, ook omdat ik graag wil weten of ik het goed doe. Let op dit is Spanje, ik heb geen functie omschrijving en verder staat er ook bijna niets op papier , daarom wil ik graag horen wat ik goed doe en wat ik moet verbeteren. Dat heb ik al aangegeven toen ik aangenomen werd, of het mogelijk was evaluatiegesprekken te houden.

Nu heb ik het nogmaals aangeroerd omdat ik ook wel verwacht dat er een boel positieve punten zijn en ik dat graag gezegd wil hebben (en op papier als het kan) zodat als ik een keer wel op het punt kom om te onderhandelen, ik wat in handen heb. Maar nu krijg ik dat volgens mij gewoon opgestuurd (via mail), dus ook geen gesprek. Ze hebben de datum ná afloop van mijn proeftijd gezet trouwens, wat ik gek vind, maar dan zullen ze wel geen plannen hebben me te ontslaan verwacht ik.

aAARrghghh!!!

Ik ben benieuwd naar de badkamer Es! En die muis hahaha!!! Ben benieuwd hoe het afloopt met de factuur, tijdens een college hier zei eens een professor 'Nee dan de Duitsers! Die slepen je voor de rechter, zelfs als ze dat zelf geld kost, gewoon om het gelijk te behalen!'

Ik ga proberen te slapen, het is zo heet, ik slaap veel minder, ik ben benieuwd wanneer ik instort
Heb ik jou op mijn Hyves? Ik ga eens zoeken. Ik kom echt bijna nooit op Hyves alleen als iemand mij toe wil voegen omdat diegene net een nieuw account heeft.

Die factuur, tja. Vriend heeft nu eerst eens de winkel gebeld en faxt die factuur hen vandaag. De factuur kwam van de aannemer direct terwijl wij daar geen contract hebben alleen met de winkel vandaar dat het ook goed kan zijn dat zij per ongeluk de factuur voor de meerkosten aan ons ipv de winkel gestuurd hebben. En als dat niet zo is dan mogen zij ons wel eens heel goed uitleggen waarom er nooit met een woord gezegd is dat er ook nog een factuur van de aannemer zou komen. Toen de riolering voor de wc anders moest waar zij dus pas na het slopen achter kwamen, hebben zij wel uitgelegd hoe het allemaal wel moest, maar nooit gezegd dat dat dus 200 euro meer zou kosten. Geen idee of zoiets normaal is, maar lijkt mij niet.

Op het totaalbedrag wat wij moeten betalen is het niet zoveel, maar met een paar honderd euro kan ik ook wel iets anders verzinnen.
Wat een eikels dat ze opeens meer geld willen Es. Lekker niet betalen. Wel leuk dat ze het precies op je verjaardag afmaken Ben benieuwd naar de foto´s.

Ben benieuwd hoe je gesprek zal gaan verlopen Marg. Hopelijk kan je er nog wel wat loon bijlullen. Zou wel fijn zijn. En wat raar om een evaluatie gesprek gewoon op papier te krijgen toegestuurd. Hier doen ze trouwens helemaal niet aan zulke gesprekken. Je werkt gewoon en klaar. Nooit evaluaties of iets van dat. Ook geen functie omschrijving. Dus ik doe ook maar wat, jejeje!

Het is al bijna vrijdag
Marg, staat er iets geschreven over verhoging van het salaris of is dat ergens vagelijk gezegd dat het misschien kan? Vervelend dat je zelf die gesprekken aan moet vragen. Niet dat ik van die gesprekken hou, maar het is wel nuttig.

Es, wat een gedoe.

Foto's van de jurkjes komen misschien. Ik ga zo sporten dus ik heb vandaag geen tijd en zin om at uit te zoeken.
Nee hoor niets aan de hand. De rekening wordt door de winkel betaald. En dat is jammer aangezien ik al zo strijdlustig was. nu is er geen actie meer

WC is ook mooi geworden. Ik zal daar ook fotos van maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven