BOOS: aantijgingen tvoh
zaterdag 15 januari 2022 om 12:26
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).
Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS
Wie volgt?
Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS
Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
zondag 23 januari 2022 om 14:43
Wat krijgen Marco Borsato, Ali B, Jeroen Rietbergen en Martijn Nieman mee van wat er rondom hun speelt denken jullie? Zouden ze van alles volgen (talkshows, nieuws, forumtopics) vanuit het buitenland of zouden ze zich ervoor hebben afgesloten?
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
zondag 23 januari 2022 om 14:47
Het zijn mannen die zichzelf heel interesant vinden dus die volgen zich zelf vast welEnglishmaninNewYork schreef: ↑23-01-2022 14:43Wat krijgen Marco Borsato, Ali B, Jeroen Rietbergen en Martijn Nieman mee van wat er rondom hun speelt denken jullie? Zouden ze van alles volgen (talkshows, nieuws, forumtopics) vanuit het buitenland of zouden ze zich ervoor hebben afgesloten?
zondag 23 januari 2022 om 15:05
Ik gok dat het hun ego groot genoeg is dat het hen geen bal kan schelen.EnglishmaninNewYork schreef: ↑23-01-2022 14:43Wat krijgen Marco Borsato, Ali B, Jeroen Rietbergen en Martijn Nieman mee van wat er rondom hun speelt denken jullie? Zouden ze van alles volgen (talkshows, nieuws, forumtopics) vanuit het buitenland of zouden ze zich ervoor hebben afgesloten?
Hoogstens is het vervelend dat je vrouw je nu officieel buitenknikkert.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 23 januari 2022 om 15:11
zondag 23 januari 2022 om 15:14
Ongeacht wat die klachten zeggen ... zijn carrière in Nederland is wel zo'n beetje over de komende 5 jaar of langer.
En als zijn vrouw het echt aftrapt wordt ie waarschijnlijk financieel nog gepluimd ook.
(Want co-ouderschap vanuit Dubai wordt ook een moeilijke.)
wissewis wijzigde dit bericht op 23-01-2022 15:14
0.87% gewijzigd
Is dit nu later?
zondag 23 januari 2022 om 15:14
madamecannibale schreef: ↑23-01-2022 14:19Precies. Alsof de voice een vacuüm is waarin dit alleen gebeurd. En alsof het los staat van alle andere programma’s en plekken op de wereld die mede dit beeld bepalen.
Eens. Dit is denk ik ook wat Siri zegt.
Wanneer je in 2012 als 14 jarig meisje naar Spuiten & Slikken heb zitten kijken en je doet 2016 als 18 jarig meisje mee aan TVOH, dan zou het kunnen zijn dat je beeld over wat gangbaar is in de artiestenwereld, mede is gevormd door wat je eerder op TV (o.a. Tim Hofman) hebt gezien.
Ongeacht wat jongens en meisjes van hun ouders of op school meekrijgen. Oók dat soort programma's zetten die (vrouwonvriendelijke) toon.
zondag 23 januari 2022 om 15:17
Ik denk dat ze er heel wat van meekrijgen. Voorlopig denk ik niet dat ze in Nederland bijvoorbeeld even naar de bakker of de sportschool kunnen. Ik ben ook wel benieuwd wat hun kinderen er allemaal van meekrijgen, dat vind ik wel sneu.EnglishmaninNewYork schreef: ↑23-01-2022 14:43Wat krijgen Marco Borsato, Ali B, Jeroen Rietbergen en Martijn Nieman mee van wat er rondom hun speelt denken jullie? Zouden ze van alles volgen (talkshows, nieuws, forumtopics) vanuit het buitenland of zouden ze zich ervoor hebben afgesloten?
zondag 23 januari 2022 om 15:55
Bwah, zagen we Marco of Ali anders voordien wél in de sportschool of de supermarkt?madamecannibale schreef: ↑23-01-2022 15:17Ik denk dat ze er heel wat van meekrijgen. Voorlopig denk ik niet dat ze in Nederland bijvoorbeeld even naar de bakker of de sportschool kunnen. Ik ben ook wel benieuwd wat hun kinderen er allemaal van meekrijgen, dat vind ik wel sneu.
Veel "verlies" doen ze op dat vlak niet.
Is dit nu later?
zondag 23 januari 2022 om 15:57
Die oudere opnamen waar Tim nu op wordt aangevallen is uit de krochten getrokken door een zekere Youness Quaali, zelf veroordeeld voor seks met een minderjarige.

'Vlogger Youness Ouaali, veroordeeld voor seks met een minderjarige, heeft beelden online geplaatst uit de tijd waarin Tim Hofman nog het brutale Spuiten & Slikken presenteerde'
https://www.mediacourant.nl/2022/01/woe ... -opspraak/
'Vlogger Youness Ouaali, veroordeeld voor seks met een minderjarige, heeft beelden online geplaatst uit de tijd waarin Tim Hofman nog het brutale Spuiten & Slikken presenteerde'
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 23 januari 2022 om 16:45
Rap is een reflectie van de straat en dus is het de straat die rap beïnvloedt, niet andersom. Ik luister zelf veel naar rap (overigens is er veel meer dan alleen maar rap waar geweld en objectificatie van vrouwen (en mannen, want vrouwelijke rappers kunnen er ook wat van) centraal staat), maar waar maatschappijkritische teksten mij raken, gaan de teksten waar jij het over hebt volstrekt langs mij heen).madamecannibale schreef: ↑23-01-2022 14:13Ja dat kan je er ook niet van los zien toch. Rap en de hele cultuur er omheen verheerlijken geweld en objectificatie van vrouwen. Kunnen mensen doen alsof dat geen invloed heeft op het gedrag van mensen maar natuurlijk heeft dat het wel.
zondag 23 januari 2022 om 17:01
Ik denk dat de exen en de kinderen daarentegen wel veel verlies op dat vlak ervaren. Die zijn hier gewoon nog voor zover ik weet en zullen echt wel hier en daar opmerkingen in hun gezicht krijgen en vervelende dingen meemaken.
Dat de mannen er niet zijn om hun (ex) gezin / families in de ogen te kunnen kijken en te zien en aan te horen wat het met ze doet vind ik ook veelzeggend. Zeker wat de kinderen betreft.
De mannen zitten (anoniem?) in het buitenland en hebben nergens mee te kampen als ze hun telefoon wegleggen. Hun (ex) gezinnen daarentegen, komen er niet onderuit.
Maar goed, dat is vooral aanname. Ik ken ze verder niet en heb geen idee hoe goed of slecht ze momenteel beschermd worden door hun omgeving.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
zondag 23 januari 2022 om 17:02
Dan ontgaat mijn punt jou ook.
Er wordt gesteld dat ik mijn vinger wijs naar Tim, maar als dat de conclusie is van hetgeen ik schrijf, dan heb je mijn punt niet begrepen.
Ik neem Tim niets kwalijk. Maar wat in het filmpje te zien is is wel degelijk onderdeel van het probleem. Namelijk een samenleving waarin vrouwen worden geseksualiseerd. Ik heb het helemaal niet over Tim.
Door aan het filmpje voorbij te gaan en je alleen maar te richten op Ali B en consorten negeer je dieperliggende problemen in de samenleving. En zo simpel is het niet. Kijk maar naar zo'n Manuel Broekman. Geen macht, zelfde probleem.
Volgens mij is het zinvol het gesprek zuiver te blijven voeren. Niet iedereen die vragen stelt bij het filmpje heeft ook moeite met Tim. Het is niet eerlijk en zinvol om tegen de mensen die vragen stellen te zeggen: laat Tim met rust! Want daar gaat het helemaal niet om.
Volgens mij erkend Tim dat zelf ook gewoon. Dus ik snap niet wat het probleem precies is.
zondag 23 januari 2022 om 17:13
Chienandalou schreef: ↑22-01-2022 15:37
Als je de uitzending van VI van gister de eerste 10 minuten bekijkt, dan zie je duidelijk hoe sommige mannen tegen deze zaak aankijken en dat ook walgelijk etaleren.
Dit. Echt walgelijk gedrag.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
zondag 23 januari 2022 om 17:18
Ik denk dat het in Nederland vooral beinvloedt wordt door de VS en niet de straat.DS1971 schreef: ↑23-01-2022 16:45Rap is een reflectie van de straat en dus is het de straat die rap beïnvloedt, niet andersom. Ik luister zelf veel naar rap (overigens is er veel meer dan alleen maar rap waar geweld en objectificatie van vrouwen (en mannen, want vrouwelijke rappers kunnen er ook wat van) centraal staat), maar waar maatschappijkritische teksten mij raken, gaan de teksten waar jij het over hebt volstrekt langs mij heen).
'de straat' in Nederland is nu eenmaal niet wat het in de VS is.
Nu is er inderdaad goede rap met maatschappij kritische teksten, maar de rap dat door de mainstream een groot podium heeft gekregen is veelal vrouwonvriendelijk of pronken met geld.
zonmuis wijzigde dit bericht op 23-01-2022 17:20
1.24% gewijzigd
zondag 23 januari 2022 om 17:19
Los daarvan exposed hij meisjes (bij voorkeur Marokkaanse) door seksuele filmpjes of foto’s online te plaatsen, ze hoeren te noemen en anderen op te roepen ze aan te pakken.Grobbekuiken_ schreef: ↑23-01-2022 15:57Die oudere opnamen waar Tim nu op wordt aangevallen is uit de krochten getrokken door een zekere Youness Quaali, zelf veroordeeld voor seks met een minderjarige.
Dit is echt een hele nare en rare vent met een hoop vijanden.
•
zondag 23 januari 2022 om 17:26
Oh Sjeses.....wat een -vul zelf maar in verder-
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 23 januari 2022 om 17:29
Ja precies. Je kunt én erkennen dat het goed is dat Tim de misstanden bij tvoh boven tafel heeft gebracht én erkennen dat SS een ranzig programma was dat destijds heeft bijgedragen aan de seksualisering van vrouwen. Dat kan naast elkaar bestaan. Dat juist Tim nu met deze feiten komt, doet helemaal niks af aan de ernst van die feiten, die blijven hetzelfde.Siri schreef: ↑23-01-2022 17:02Dan ontgaat mijn punt jou ook.
Er wordt gesteld dat ik mijn vinger wijs naar Tim, maar als dat de conclusie is van hetgeen ik schrijf, dan heb je mijn punt niet begrepen.
Ik neem Tim niets kwalijk. Maar wat in het filmpje te zien is is wel degelijk onderdeel van het probleem. Namelijk een samenleving waarin vrouwen worden geseksualiseerd. Ik heb het helemaal niet over Tim.
Door aan het filmpje voorbij te gaan en je alleen maar te richten op Ali B en consorten negeer je dieperliggende problemen in de samenleving. En zo simpel is het niet. Kijk maar naar zo'n Manuel Broekman. Geen macht, zelfde probleem.
Volgens mij is het zinvol het gesprek zuiver te blijven voeren. Niet iedereen die vragen stelt bij het filmpje heeft ook moeite met Tim. Het is niet eerlijk en zinvol om tegen de mensen die vragen stellen te zeggen: laat Tim met rust! Want daar gaat het helemaal niet om.
Volgens mij erkend Tim dat zelf ook gewoon. Dus ik snap niet wat het probleem precies is.
zondag 23 januari 2022 om 17:31
Dit inderdaad en dan ook nog vaak onder invloed van diverse drugs. Toen baanbrekend, nu niet meer mogelijk.doornroosje9 schreef: ↑23-01-2022 13:22Het was Spuiten en Slikken! Een programma dat de taboesfeer rondom seks wilde doorbreken. Dat is toch iets heel anders dan machtsmisbruik of ander misbruik. De mensen die daaraan deelnamen weten wat dat programma is hè.
Nee, geen vrouwvriendelijk programma en dat zal nu ook niet meer zo op de buis komen, maar jeetje, de vergelijking slaat echt nergens op hoor.
zondag 23 januari 2022 om 17:32
Nienke Wijnhoven heeft toen ze 19 was een interview gegeven.
https://media.dumpert.nl/dmp/media/imag ... /image.jpgZou wel eens een beschuitje willen eten met:
Jeroen Rietbergen, de bandleider van The Voice
anoniem_6666bc69b907a wijzigde dit bericht op 23-01-2022 17:38
22.14% gewijzigd
zondag 23 januari 2022 om 17:33
Kerel noemt zich op Linked "marketeer".
Benieuwd wat hij vermarkt. Behalve gebakken lucht en onzin.
Is dit nu later?
zondag 23 januari 2022 om 17:37
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Spuiten en slikken was een educatief programma voor jongeren. Er zijn vele reportages gemaakt om juist praten over seks uit de taboesfeer te halen en met veel voorlichting over wat kan, mag en wat niet. En ja, vaak ook provocerend. Een zo’n stukje tonen en dan zeggen dat het een ranzig programma was dat destijds heeft bijgedragen aan de seksualisering van vrouwen doet dit programma echt te kort.Turtlerain schreef: ↑23-01-2022 17:29Ja precies. Je kunt én erkennen dat het goed is dat Tim de misstanden bij tvoh boven tafel heeft gebracht én erkennen dat SS een ranzig programma was dat destijds heeft bijgedragen aan de seksualisering van vrouwen. Dat kan naast elkaar bestaan. Dat juist Tim nu met deze feiten komt, doet helemaal niks af aan de ernst van die feiten, die blijven hetzelfde.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in