Speciaal voor E.: een topic over reizen.

11-06-2009 12:08 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
.
Pompompom .........tralalalala........ schiet niet echt op he ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
....
Ik begrijp de frustitosties die je op je brood krijgt van E , maar geef je haar zo niet heel veel credits met haar gezeik over kinderen.

Ik probeer het al een tijdje te negere, als andere dat nou ook doen, reageert ze waarschijnlijk echt niet meer.

Want als er niks te happen valt.
Op de kinderpijler...... wat kun jij klieren. Ik vind het helemaal niet zo erg als Elninjoo langskomt - lekker tegengas/rellen is toch niet zo erg. Ze schrijft tenminste netjes zonder spelfouten en beantwoord altijd je vraag. Geen zin in antwoorden op haar - niet doen dan.

Angels svp topic sluiten!
Reizen buiten het hoogseizoen is zwaar overschat hoor. Dan kom je overal ouders tegen met kinderen onder de 4, want die zijn nog niet gebonden aan de vakanties. En anders kom je terecht tussen de ouderen die te pas en te onpas over hun kleinkinderen beginnen. Nee hoor, niks aan dat laagseizoen.
Ik vind Elninjoo ook wel leuk eigenlijk.

Ze is in ieder geval eerlijk in haar opinie en hoewel ik het niet vaak met haar eens ben, mag ik haar toch graag ergens in een topic tegenkomen. Dus wat mij betreft is dit topic ook overbodig
Tjongejonge, wat een onzin dit topic. Sluit me aan bij Madelief en Naski: sluit dit topic! Elninjoo is een nette forumster met een eigen, sterke mening maar die nooit te ver gaat. Inderdaad, negeer haar postings gewoon als ze je niet bevallen en anders kan je misschien beter iets aan je eigen lange tenen doen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Thanx Madelief, Naski en Olijfje
Het is toch zo? Dus: graag gedaan Elninjoo
Ik ben mijn eigen bananenschil
Qwertu Ik begrijp heel goed je frustratie.... heb het andere topic even gelezen en zoals ze altijd doet deponeert Elninjoo weer een lekker stevige stelling. Daarop wordt volop gereageerd (offtopic) en Elninjoo reageert daar (ook weer offtopic) op. Ik denk dat je haar niet alleen kan afrekenen op het offtopic gaan.

Ik ben het overigens vaak eens met Elninjoo, maar dat neemt niet weg dat ik ook de andere kant kan begrijpen. Maar Elninjoo is nu eenmaal stellig in haar posts, direct en tsja soms komt dat gewoon provocerend over.

Actie - reactie....men hoéft niet op haar te reageren.
quote:Sarah Scott schreef op 11 juni 2009 @ 12:42:

Qwertu Ik begrijp heel goed je frustratie.... heb het andere topic even gelezen en zoals ze altijd doet deponeert Elninjoo weer een lekker stevige stelling. Daarop wordt volop gereageerd (offtopic) en Elninjoo reageert daar (ook weer offtopic) op. Ik denk dat je haar niet alleen kan afrekenen op het offtopic gaan.

Ik ben het overigens vaak eens met Elninjoo, maar dat neemt niet weg dat ik ook de andere kant kan begrijpen. Maar Elninjoo is nu eenmaal stellig in haar posts, direct en tsja soms komt dat gewoon provocerend over.

Actie - reactie....men hoéft niet op haar te reageren.Haha, ik dacht idd al dat ik het offtopic toch niet zelf was begonnen (en was te lui om terug te zoeken) maar jij bevestigt mijn vermoeden.
kennen jullie die mop van dat konijn dat om worteltjestaart komt bij de bakker ?

Elninjoo doet me aan dat konijn denken .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh heerlijk, worteltjestaart.

Maar ontopic, ik ben heel blij dat mensen die niet van kinderen houden lekker in het laagseizoen op vakantie gaan. Dan hoef ik niet constant mijn kinderen de mond te snoeren en aan de stoel vast te binden, omdat iemand wel eens last zou kunnen hebben van een loslopend kind. Heerlijk toch, dat die koters die twee weekjes per jaar ook eens vrij rond kunnen lopen zonder last te hebben van zure mensen die niet tegen geluid kunnen. :-)
quote:Starshine schreef op 11 juni 2009 @ 12:59:

Oh heerlijk, worteltjestaart.

Maar ontopic, ik ben heel blij dat mensen die niet van kinderen houden lekker in het laagseizoen op vakantie gaan. Dan hoef ik niet constant mijn kinderen de mond te snoeren en aan de stoel vast te binden, omdat iemand wel eens last zou kunnen hebben van een loslopend kind. Heerlijk toch, dat die koters die twee weekjes per jaar ook eens vrij rond kunnen lopen zonder last te hebben van zure mensen die niet tegen geluid kunnen. :-)hahaa, hou je daar rekening mee dan?
Ik reis juist nog heerlijk een jaartje buiten het hoogseizoen en vind het heerlijk om mijn kind zoveel mogelijk suiker te geven en dan naar een luxe hotel te gaan en een beetje aan het zwembad te hangen...:)
Hmmm Q, toch niet alweer die tijd van de maand?

* Twijfelt of ook Q een reep chocola en een pak allways toegeworpen moet worden. *

(Dit wordt mijn nieuwe rol op het forum, ik denk dat ik mijn nick ga veranderen in Haveahappyperiod1)
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Madelief1974 schreef op 11 juni 2009 @ 12:20:

Op de kinderpijler...... wat kun jij klieren. Ik vind het helemaal niet zo erg als Elninjoo langskomt - lekker tegengas/rellen is toch niet zo erg. Ze schrijft tenminste netjes zonder spelfouten en beantwoord altijd je vraag. Geen zin in antwoorden op haar - niet doen dan.

Angels svp topic sluiten!Schrijven zonder spelfouten lukt jou blijkbaar nog niet.
quote:Sarah Scott schreef op 11 juni 2009 @ 12:42:

Actie - reactie....men hoéft niet op haar te reageren.Ik ben het daar helemaal mee eens, maar het is wel zo dat zo'n topic helemaal ondergesneeuwd wordt met dingen die er niet toe doen.
Ja dat klopt helemaal Annie Ooi, daarom begrijp ik ook wel waarom Qwertu zich stoort aan het offtopic gaan. Juist bij een topic als deze; een serieus topic, waarbij voor sommige mensen ook veel emoties bij komen kijken.

Maar je kan dus in zo'n geval even de engeltjes inschakelen, en vragen of de offtopics ofwel weg mogen, ofwel in een nieuw topic verzameld mogen worden.
quote:Supersmollie1 schreef op 11 juni 2009 @ 13:18:

(Dit wordt mijn nieuwe rol op het forum, ik denk dat ik mijn nick ga veranderen in Haveahappyperiod1)
quote:Olijfje_ schreef op 11 juni 2009 @ 12:32:

Tjongejonge, wat een onzin dit topic. Sluit me aan bij Madelief en Naski: sluit dit topic! Elninjoo is een nette forumster met een eigen, sterke mening maar die nooit te ver gaat. Inderdaad, negeer haar postings gewoon als ze je niet bevallen en anders kan je misschien beter iets aan je eigen lange tenen doen.Ik kan een eind met je meegaan, maar hier heb je toch niet gelijk. Er was een keer dat ze zwaar buiten het boekje ging en daar heeft ze ook een waarschuwing voor gehad.
Stressed is just desserts spelled backwards
En daar heeft ze vervolgens ook nog eens haar excuses voor aangeboden als ik me niet vergis. En dat is iets wat je hier niet zo vaak tegen komt
quote:Sarah Scott schreef op 11 juni 2009 @ 15:58:

Ja dat klopt helemaal Annie Ooi, daarom begrijp ik ook wel waarom Qwertu zich stoort aan het offtopic gaan. Juist bij een topic als deze; een serieus topic, waarbij voor sommige mensen ook veel emoties bij komen kijken.

Maar je kan dus in zo'n geval even de engeltjes inschakelen, en vragen of de offtopics ofwel weg mogen, ofwel in een nieuw topic verzameld mogen worden.Over welk topic gaat deze commotie eigenlijk? (Tis weer een werkdag he, ff snelle quickscan, geen idee wat er speelt.)
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven