Speciaal voor E.: een topic over reizen.

11-06-2009 12:08 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik zie het al voor me. Boven elk topic:

Deze vraag kwam tot stand met ondersteuning van Elninjoo.
quote:Poezewoes schreef op 11 juni 2009 @ 17:47:

[...]

Het zal menigeen verbazen, Elninjoo zelf niet in het minst, maar ik kan me hier wel in vinden.

Soms zie ik postings van Elninjoo waar mijn tenen zowat door mijn Havaianas heen krommen, dan wil ik dr wel toeroepen dat ze op moet donderen met haar geblaas.

Maar een andere keer zie ik haar slimme en goede adviezen geven. Zo verbaasde ze me een aantal keer met postings op topics over de verantwoordelijkheid die ouders over hun kinderen horen te nemen. Zo to the point en raak, en met oog en respect voor de positie van het kind.

Door de voorspelbaarheid van haar reacties op sommige topics, denk ik de laatste tijd steeds vaker "Ach, ze is toch een beetje onze El Ninjoo geworden". Ze krijgt bijna een beetje knuffelgehalte (Sorry El, eigen schuld...)

Juist ook die uitgesproken types met hun soms ongenuanceerde manier van hun mening geven, maken wel dat dit forum pit houdt en de discussies scherp blijven. Vind ik 'n mooie reactie! En niets mis met knuffelgehalte haha.
Ik vind de vraag van Kym wel een hele interessante en iets wat denk ik meer forummers zich afvragen.
quote:Kym schreef op 11 juni 2009 @ 17:53:

[...]

Direct, zonder twijfel!

Wat me wel opvalt Elninjoo: jij hebt niets met kinderen, je wilt ze niet, hetzelfde geldt voor mij, maar jij vindt de discussies die erover gaan dus blijkbaar wél interessant. Ze triggeren je op de één of andere manier, waar ik ze echt altijd gewoon links laat liggen uit pure desinteresse.

Hoe komt dat?Ik vind 't blijkbaar interessant om er over te lezen en op te reageren, vooral ook door de diversiteit aan reacties die het los kan maken. (En de lol die ik daar weer aan kan beleven ) Politieke onderwerpen verliezen sneller mijn interesse.
quote:Poezewoes schreef op 11 juni 2009 @ 17:54:

"Stomme kinderen altijd met hun gekrijs. Ik wil RUSTIG op een terrasje zitten!!!"

"Ach Nien, kom hier. Krijg je een Wat kan je toch lekker blazen"ik vind jou ook lief
quote:elninjoo schreef op 11 juni 2009 @ 18:00:

[...]

ik vind jou ook lief Whahaha, nu is men echt de weg kwijt

Wat ik waardeer in je als poster, ook al ben ik het vaak gruwelijk met je oneens, is dat je niet alleen uitdeelt maar óók kan incasseren.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Overigens houd ik me juist vrijwel niet bezig met 'n forumonderwerp over fotografie terwijl dat toch ook 'n enorm grote passie is van mij. Maar dat doe ik in de praktijk, over dingen forummen vind ik toch leuker als het wat controversielere onderwerpen betreft. Overigens altijd wél topics die voor discussie vatbaar zijn. Topics over het zoveelste wondertje dat in de maak is, interesseren me totaal niet.
quote:Poezewoes schreef op 11 juni 2009 @ 18:04:

[...]

Whahaha, nu is men echt de weg kwijt

Wat ik waardeer in je als poster, ook al ben ik het vaak gruwelijk met je oneens, is dat je niet alleen uitdeelt maar óók kan incasseren. Het een kan niet zonder 't ander vind ik.
quote:elninjoo schreef op 11 juni 2009 @ 18:08:

[...]

Het een kan niet zonder 't ander vind ik.Toch kunnen anderen dat niet altijd. Die droppen wel controversiele meningen, maar als er dan hard op gereageerd wordt is het huilen. Daar kan ik weinig waardering voor opbrengen.

Overigens ben ik niet zo van het 'hard terugslaan', en kap daarom discussies met jou nog wel eens af.
Eens met Poez, El is tenminste geen huilie. Ach en het houdt het forummen boeiend
.
.
Quert, ik vind je 'foute' topic tot nu toe heel verhelderend.

Ben dol op metaforummen, zolang het niet op een gevoelig topic gebeurt.
.
*Gooit wat pakken Always naar binnen en taait weer af*
quote:Poezewoes schreef op 11 juni 2009 @ 17:47:

[...]

Het zal menigeen verbazen, Elninjoo zelf niet in het minst, maar ik kan me hier wel in vinden.

Soms zie ik postings van Elninjoo waar mijn tenen zowat door mijn Havaianas heen krommen, dan wil ik dr wel toeroepen dat ze op moet donderen met haar geblaas.

Maar een andere keer zie ik haar slimme en goede adviezen geven. Zo verbaasde ze me een aantal keer met postings op topics over de verantwoordelijkheid die ouders over hun kinderen horen te nemen. Zo to the point en raak, en met oog en respect voor de positie van het kind.

Door de voorspelbaarheid van haar reacties op sommige topics, denk ik de laatste tijd steeds vaker "Ach, ze is toch een beetje onze El Ninjoo geworden". Ze krijgt bijna een beetje knuffelgehalte (Sorry El, eigen schuld...)

Juist ook die uitgesproken types met hun soms ongenuanceerde manier van hun mening geven, maken wel dat dit forum pit houdt en de discussies scherp blijven.

ja, zo iets probeerde ik in het andere topic ook min of meer te zeggen, met de toevoeging dat ik evengoed El's postgedrag soms niet begrijp.

ze kan het best iets meer links laten liggen, de kinderonderwerpen.
.
quote:RosieRo schreef op 11 juni 2009 @ 19:18:

[...]

ja, zo iets probeerde ik in het andere topic ook min of meer te zeggen, met de toevoeging dat ik evengoed El's postgedrag soms niet begrijp.

ze kan het best iets meer links laten liggen, de kinderonderwerpen.Net zoals volgens mij de meeste mensen heb ik meerdere kanten en ben niet alleen maar bitchy en bot of lief en begrijpend, ik reageer gewoon vanuit 't gevoel dat op dat moment in me opkomt. Heel soms houd ik me overigens wel in en reageer niet hoewel er bij 't lezen van een onderwerp wel 'n vraag of reactie in me opkomt. Het wel reageren of het stellen van vragen die in me opkomen, werkt voor mij positief door in mijn werk. Gewoon doen wat als eerste in me opkomt ipv te twijfelen en te wikken en te wegen hoe of wat. Het maakt mij, ook irl, besluitvaardiger.
Bij veel van de reacties van elninjoo, lig ik krom van het lachen, zo heerlijk ongenuanceerd.

Maar ik ben het met Qwertu eens over bijv. het kindje en de beenmergdonor, moest er even flink van slikken net. En idd de reactie waar elninjoo toen een waarschuwing voor heeft gekregen. Ik weet niet meer wat het was, maar dat was wel way over the line. T zou Elninjoo sieren als ze bij dat soort onderwerpen gewoon even hetgeen ze getypt heeft, niet post. En gewoon als respect voor to, ook al snap je het niet, die topics even overslaat.

Elninjoo als mascotte van de kinderenpijler? Haha lijkt me leuk!
quote:molie schreef op 11 juni 2009 @ 21:28:

Bij veel van de reacties van elninjoo, lig ik krom van het lachen, zo heerlijk ongenuanceerd.

Maar ik ben het met Qwertu eens over bijv. het kindje en de beenmergdonor, moest er even flink van slikken net. En idd de reactie waar elninjoo toen een waarschuwing voor heeft gekregen. Ik weet niet meer wat het was, maar dat was wel way over the line. T zou Elninjoo sieren als ze bij dat soort onderwerpen gewoon even hetgeen ze getypt heeft, niet post. En gewoon als respect voor to, ook al snap je het niet, die topics even overslaat.

Elninjoo als mascotte van de kinderenpijler? Haha lijkt me leuk!Ik weet serieus niet welk topic je bedoeld met onderwerp beenmergdonor. En kan me mijn reactie ook niet herinneren. Wel kan ik mij herinneren dat ik nogal uitviel tegen iemand die zei dat ze heel grote kans had 'n handicap door te geven aan 'n kind en zich daar toch niet door liet weerhouden om 'n kind te proberen te krijgen. Toen kreeg ik daar idd 'n waarschuwing voor en heb mijn excuses gemaakt omdat ik het k-woord tegen die vrouw in kwestie gebruikte (heb overigens geen idee meer om wie het ging)
quote:molie schreef op 11 juni 2009 @ 21:28:

Maar ik ben het met Qwertu eens over bijv. het kindje en de beenmergdonor, moest er even flink van slikken net. !Waar was dat dan? Ik heb het gemist.
Dat van de beenmergdonor was geen topic, een reactie van zoebie in het topic van net. Ik bedoelde dat ik me van qwertu kan voorstellen wat ze bedoelt met dat zo'n reactie nu tussen allerlei oppervlakkiger geklets staat. Daar heb jij niks rottigs gezegd heur, haha! Maar wel beter om daar weer ot te gaan.

Ik zie dat ik het ietwat raar heb beschreven.
Aanvulling: ik moest slikken van de post van diegene. Hoe heftig.

Had elninjoo niets mee te maken.
.
quote:molie schreef op 11 juni 2009 @ 21:44:

Dat van de beenmergdonor was geen topic, een reactie van zoebie in het topic van net. Ik bedoelde dat ik me van qwertu kan voorstellen wat ze bedoelt met dat zo'n reactie nu tussen allerlei oppervlakkiger geklets staat. Daar heb jij niks rottigs gezegd heur, haha! Maar wel beter om daar weer ot te gaan.

Ik zie dat ik het ietwat raar heb beschreven.Over welk topic gaat het dan en welke reactie?

Naam topic

tijd reactie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven