leuke date gehad, wat nu?

02-02-2022 08:47 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

dit weekend heb ik een leuke date gehad. Aan het eind van de date hebben we lekker geknuffeld en zei hij dat hij me leuk vond.
Toen hij wegliep riep hij 'ik hoor wel wanneer je weer kunt afspreken!'

Daarna hebben we nog even geappt 1 dag over andere dingen, een beetje luchtig. Nu zit ik in dubio. Verwacht hij nu dat ik een voorstel doe omdat hij dat riep, of zal ik wachten tot hij een nieuw voorstel doe. Ik vind het altijd wel fijn als een man in het begin wat meer de leiding en het initiatief neemt. Of is het een teken dat hij niet zo into me is, omdat hij nog steeds niet concreet een voorstel voor een afspraak heeft gedaan? Hij appt verder ook niet, maar op de date hadden we wel echt een goede klik en het lijkt me ook niet dat je zomaar zegt dat je iemand leuk vindt terwijl je dat niet vindt. Wat te doen?
Het is 2022! Als je hem nog een keer wil zien dan doe je een voorstel..

Sorry hoor, maar we willen emancipatie en strijden daar al decennia voor. Maar als het dan op daten en de liefde aankomt dan moeten mannen ineens het voortouw nemen.

Huppeta to: vat die koe bij de horens en vraag hem af te spreken.. kom ook gewoon met een concreet plan. Wat heb je te verliezen? Dat hij nee zegt? Dat antwoord heb je ook als jij niets laat horen en hij op jou zit te wachten.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Er is niks mis mee om zelf te laten zien dat je wilt afspreken. Hoe zonde zou het zijn als hij afhaakt omdat je niet geïnteresseerd lijkt.. ;)
Hij heeft toch gevraagd om te laten weten wanneer je weer wil afspreken?
Dat wil je niet doen omdat je een spelletje wil spelen? Hij moet achter jou jagen en jij wil hard to get spelen?
Tja, dat had je dan misschien tijdens die date moeten zeggen want blijkbaar weet hij dat niet.
Attraverso schreef:
02-02-2022 09:02
Hij heeft toch gevraagd om te laten weten wanneer je weer wil afspreken?
Dat wil je niet doen omdat je een spelletje wil spelen? Hij moet achter jou jagen en jij wil hard to get spelen?
Tja, dat had je dan misschien tijdens die date moeten zeggen want blijkbaar weet hij dat niet.
Nouja, hij riep meer iets van 'ik hoor wel wanneer je weer kunt!' toen hij wegliep. Dus echt een concrete vraag van 'laat je weten wanneer je weer kunt?' of 'wanneer kun je weer' was het ook niet.
Bieslook88 schreef:
02-02-2022 09:05
Nouja, hij riep meer iets van 'ik hoor wel wanneer je weer kunt!' toen hij wegliep. Dus echt een concrete vraag van 'laat je weten wanneer je weer kunt?' of 'wanneer kun je weer' was het ook niet.
Wel…. Dat was het wel…
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bieslook88 schreef:
Gewoon zelf het initiatief nemen, het is 2022 ;) En niet elke zin of elk woord gaan overanalyseren, daar schiet je helemaal niets mee op.
biol schreef:
02-02-2022 09:08
Wel…. Dat was het wel…
Maar dan is hij wel HEEL subtiel. Hij zei daarna via de app ook iets van 'o daar kunnen we wel een keer heen'. Allemaal hints vind ik dat, maar niet echt heel duidelijk een vraag waarmee hij me echt uit vraagt.
Klinkt mij toch echt vrij duidelijk hoor

Gewoon appen met een concreet voorstel.
Bieslook88 schreef:
02-02-2022 09:11
Maar dan is hij wel HEEL subtiel. Hij zei daarna via de app ook iets van 'o daar kunnen we wel een keer heen'. Allemaal hints vind ik dat, maar niet echt heel duidelijk een vraag waarmee hij me echt uit vraagt.
Dan denk ik dat jouw radar niet helemaal lekker afgesteld is ;-)

Je hoeft zijn berichtjes/vragen alleen maar in te koppen! Hij vraag je te laten weten wanneer je kan, hij geeft aan waar ie heen zou willen, en toch is het je niet duidelijk?
Horcrux schreef:
02-02-2022 09:14
Dan denk ik dat jouw radar niet helemaal lekker afgesteld is ;-)

Je hoeft zijn berichtjes/vragen alleen maar in te koppen! Hij vraag je te laten weten wanneer je kan, hij geeft aan waar ie heen zou willen, en toch is het je niet duidelijk?
ok, misschien wel dan wel.. maar die uitspraak 'ik hoor wel wanneer je weer kunt!' riep hij toen hij al weg liep, dus daar kon ik niet echt op reageren.
Bieslook88 schreef:
Christus te paard, als ik de vrouwen die dit, als ze het naar een man zouden roepen, héél duidelijke hints vinden zouden moeten trakteren was ik straatarm. Dit zijn HINTS! Doe er wat mee!

Mijn man was bijzonder slecht in hints oppikken, dus ik ben blij dat ik zelf doorgepakt heb. Na 8 jaar wordt hij er wel wat beter in, maar ik roep nog steeds wel eens "Dat was dus een HINT" na een blijkbaar iets te subtiele opmerking over dorst ofzo. Verder is hij heel lief :flirting:
The owls are not what they seem
Bieslook88 schreef:
Dit is niet subtiel hoor… dit is gewoon heel duidelijk! Hoi; ik vond het leuk.. laat je me weten wanneer je weer wil afspreken! Ik hoor je wel! Doei.

Hij hoeft jou toch niet mee uit te vragen. We leven toch niet in de pre historie… kom op zeg..
Bieslook88 schreef:
02-02-2022 09:16
ok, misschien wel dan wel.. maar die uitspraak 'ik hoor wel wanneer je weer kunt!' riep hij toen hij al weg liep, dus daar kon ik niet echt op reageren.
Waarom doe je zo moeilijk?
Bieslook88 schreef:
02-02-2022 09:16
Je kunt een voorstel appen
Is ook reageren hè
Gewoon appen. Of hij van het weekend wil afspreken. Succes!
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga volgende week een weekje op vakantie dus dan kan ik niet, maar ik zal hem denk ik wel appen dan.
Bieslook88 schreef:
02-02-2022 09:28
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga volgende week een weekje op vakantie dus dan kan ik niet, maar ik zal hem denk ik wel appen dan.
Dat moet je niet tegen ons vertellen.. maar tegen hem.

“Hey Date,

Volgende week ben ik een weekje weg, maar zullen we daarna op vrijdag samen een hapje eten bij restaurant de tweede date?

Bieslook88”
Bieslook88 schreef:
Dus deze week of komend weekend afspreken doe je niet, en je gaat hem 'denk je wel' appen als je terug bent van vakantie, dus over anderhalve week.

Eh... vond je het eigenlijk geen leuke date?
Wat eten we vanavond?
Bieslook88 schreef:
Dat is toch heel erg duidelijk? Dat is net helemaal hetzelfde als ‘laat me weten wanneer je weer tijd hebt voor een volgende date’.
Ik moest door dit topic aan dit gifje denken ;-D

Afbeelding

Fijne vakantie bieslook, en hopelijk hebben jullie snel weer een gezellige date.
Bieslook88 schreef:
Volgende week op vakantie?
Deze week heeft nog 4 dagen dus moet lukken om nog samen af te spreken.

Als ik die jongen was en je liet me een beetje vaag bungelen tot na je vakantie, dan was ik zelf al weg. Graag of niet?
Vind je em leuk, doe dan iets? Vind je t niks, kap t netjes af. Dat getwijfel is echt onaantrekkelijk
Je klinkt zelf nogal afhoudend

Ik hoop niet dat je hem pas na je vakantie gaat appen? Dan is hij er wel klaar mee denk ik
Gizmoreturns schreef:
02-02-2022 09:46
Je klinkt zelf nogal afhoudend

Ik hoop niet dat je hem pas na je vakantie gaat appen? Dan is hij er wel klaar mee denk ik
En dan vraagt TO zich straks nog af waarom het maar niet wil lukken met deze man of andere mannen, vermoed ik.

Leuke date gehad? Waarom niet meteen doorpakken? M'n man en ik hadden 2 dagen na onze eerste afspraak een vervolgdate, en de dag erna weer 1. Inmiddels zijn we 15 jaar samen. :heart:
Je kunt idd zelf het initiatief nemen en hem vragen voor een date, TO
De tekst van Biol is een goeie.

Máár ik zou daarná wél het initiatief bij hem laten.
Dus voor de 3e date hoort hij jou weer te vragen.
En zo om en om.
Zo blijft het gelijkwaardig.
Stelt hij na de 2e date geen 3e date voor, dan is dat een teken dat hij niet echt heel erg geïnteresseerd is in jou als persoon, en ga hem zeker hem dan niet meer achterna lopen dan, ook al vind jij hem wel leuk.
Maar ik loop nu wel heel erg op de zaken vooruit...
Vraag hem eerst maar eens voor een 2e date, en kijk hoe hij reageert
En vind je z'n reactie niet enthousiast genoeg, of heeft ie nog geen tijd ofzo vanwege een of ander smoesje, dan zou ik er ook mee stoppen.
De mate van enthousiasme is een belangrijke graadmeter.
Je date mag best moeite voor je doen hé, en je dus ook graag én snel willen zien
Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven