Waar mannen irl ontmoeten?
vrijdag 4 februari 2022 om 19:47
vrijdag 4 februari 2022 om 21:45
Site de wandeldate of activiteitenclubs laatst is niet gericht op daten maar je leert wel veel mensen kennen als je er vaak op uit gaat met activiteiten. Met sport die leuk vind. Met bikram yoga wel eens leuke mannen ontmoet en korte relatie gehad. Vrijwilligers werk in een botanische tuin leerde ik ook leuke mensen kennen zag er relaties ontstaan. Bij de yoga en tuinen kwam ik vaak een ander slag mannen tegen dan oo tinder. Hoor ook leuke dingen over single reizen. Ik hardloop en wielren daar zijn ook tich van clubjes en groepjes die met elkaar optrekken en oefenen met elkaar en inschrijven voor bv nijmeegse vierdaagse, amstelgold race, stevensloopf, colourrun, obstakelruns e.d
Ik zit bij een leesclub die mensen heb ik ontmoet in de sportschool en zijn een leesclub gestart. Zo breid je je netwerk uit. Ik ga met collega’s bowlen en uit eten en word voorgesteld door ze als er interessante mannen zijn in hun omgeving. Ze grappen zelf me op te geven voor married at first sight.
Ik ben een taal aan het leren. Speel klarinet bij een harmonie.
Maar vooral ben ik blij met mijn leven en doe dingen die ik leuk vind. Nou hebben alle bovenstaande dingen nog niet voor die ene leuke man gezorgd maar ik leer wel veel mensen kennen wat me kansen vergroot mister right te ontmoeten. Uiterlijk doet me wat maar hoe iemand is en doet des te meer.
Ik zit bij een leesclub die mensen heb ik ontmoet in de sportschool en zijn een leesclub gestart. Zo breid je je netwerk uit. Ik ga met collega’s bowlen en uit eten en word voorgesteld door ze als er interessante mannen zijn in hun omgeving. Ze grappen zelf me op te geven voor married at first sight.
Ik ben een taal aan het leren. Speel klarinet bij een harmonie.
Maar vooral ben ik blij met mijn leven en doe dingen die ik leuk vind. Nou hebben alle bovenstaande dingen nog niet voor die ene leuke man gezorgd maar ik leer wel veel mensen kennen wat me kansen vergroot mister right te ontmoeten. Uiterlijk doet me wat maar hoe iemand is en doet des te meer.
vrijdag 4 februari 2022 om 21:48
Ja en ook trekkersveld wat je schreef. Het Pieterpad of ander pelgrimstocht wandelen bv in binnen of buitenland