Waar mannen irl ontmoeten?

04-02-2022 19:47 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben helemaal klaar met online daten en als dekmerrie bejegend worden.

Ik hoor van een vriendin goede verhalen over boulderen (schijnt een soort offline tinder te zijn). Wie heeft nog meer tips voor hobby dingen waar ook veel mannen op af komen?
Carmeetings
Motormeetings
Snollebollekes
Site de wandeldate of activiteitenclubs laatst is niet gericht op daten maar je leert wel veel mensen kennen als je er vaak op uit gaat met activiteiten. Met sport die leuk vind. Met bikram yoga wel eens leuke mannen ontmoet en korte relatie gehad. Vrijwilligers werk in een botanische tuin leerde ik ook leuke mensen kennen zag er relaties ontstaan. Bij de yoga en tuinen kwam ik vaak een ander slag mannen tegen dan oo tinder. Hoor ook leuke dingen over single reizen. Ik hardloop en wielren daar zijn ook tich van clubjes en groepjes die met elkaar optrekken en oefenen met elkaar en inschrijven voor bv nijmeegse vierdaagse, amstelgold race, stevensloopf, colourrun, obstakelruns e.d
Ik zit bij een leesclub die mensen heb ik ontmoet in de sportschool en zijn een leesclub gestart. Zo breid je je netwerk uit. Ik ga met collega’s bowlen en uit eten en word voorgesteld door ze als er interessante mannen zijn in hun omgeving. Ze grappen zelf me op te geven voor married at first sight.
Ik ben een taal aan het leren. Speel klarinet bij een harmonie.
Maar vooral ben ik blij met mijn leven en doe dingen die ik leuk vind. Nou hebben alle bovenstaande dingen nog niet voor die ene leuke man gezorgd maar ik leer wel veel mensen kennen wat me kansen vergroot mister right te ontmoeten. Uiterlijk doet me wat maar hoe iemand is en doet des te meer.
Misskatie schreef:
04-02-2022 20:52
In het voorjaar kun je een zaterdag meewerken met een natuurwerkdag. Volgens mij door het hele land.
Nationale zwerfopruimdag is wellicht ook nog een idee
GroenTuintje schreef:
04-02-2022 20:35
Zwembad, natuurwater, campings, vakantieparken
Ja en ook trekkersveld wat je schreef. Het Pieterpad of ander pelgrimstocht wandelen bv in binnen of buitenland
Voetbalwedstrijd al genoemd?

Supportersvereniging? Bij Feijenoord is er vast wel iemand te vinden.
Oja: flexwerkplekken.
Veel mannen, veel aanspraak.
Afwerkplekken
Eidde schreef:
04-02-2022 19:54
Darten, voetbal, formule 1. Of in het café.
Heb je wel een bepaald type te pakken.
.
Ik denk dat wanneer je vaak dingen doet waar je van houdt of die je belangrijk vindt, je daar ook mannen kunt vinden die bij je passen.
Crack dens
Parken
Kookclubs
Concerten
Vrijwilligerswerk
Voedselbank
Leger des Heils
Bordelen
Parenclubs
Abattoirs
Shoarmazaken
Motorbendes
Ik dacht serieus bij het lezen van de titel aan de klimhal haha. Als je het echt zelf leuk lijkt kun je ook een beginnerscursus klimmen of boulderen gaan doen, dan leer je vanzelf mensen kennen in de groep.
Moiren schreef:
04-02-2022 23:16
Afwerkplekken
:rofl: Ik ga helemaal stuk bij jou suggesties

TO, ik zou met Moiren een dagje weggaan, als je dan geen leuke vent hebt ontmoet! :biggrin:
Boksgala's
Voor de hand liggende opties:
Werk
Sportvereniging
Via vrienden
Ik heb hartelijk gelachen om al je suggesties Moiren, tot tranen aan toe, thanks
Larazest schreef:
05-02-2022 15:48
Ik heb hartelijk gelachen om al je suggesties Moiren, tot tranen aan toe, thanks
Graag gedaan! Welke ga je allemaal uitproberen?
Weet ik nog niet, ik heb een beetje last van information overload. In ieder geval niet de spermabank.
Larazest schreef:
05-02-2022 16:05
Weet ik nog niet, ik heb een beetje last van information overload. In ieder geval niet de spermabank.
Als je kinderen wil weet je wel dat ie goed zaad heeft!
Moiren schreef:
05-02-2022 16:07
Als je kinderen wil weet je wel dat ie goed zaad heeft!

En de meeste kans maak je als je hem aanspreekt voordat hij naar binnen gaat en niet als hij weer naar buiten komt. :idee: .
Antoon69 schreef:
05-02-2022 16:20
En de meeste kans maak je als je hem aanspreekt voordat hij naar binnen gaat en niet als hij weer naar buiten komt. :idee: .
Goede aanvulling!
op de balletclub?
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
grenada schreef:
05-02-2022 17:28
op de balletclub?
Ik heb op ballet gezeten, daar zaten 2 mannen op, maar ik weet nou niet of ik die nou zo aantrekkelijk vond of dat ze überhaupt op vrouwen vielen :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
DingDong schreef:
05-02-2022 10:16
:rofl: Ik ga helemaal stuk bij jou suggesties

TO, ik zou met Moiren een dagje weggaan, als je dan geen leuke vent hebt ontmoet! :biggrin:
Metoo! Moiren wat ben jij grappig😄

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven