Speciaal voor E.: een topic over reizen.

11-06-2009 12:08 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
quote:Digitalis schreef op 11 juni 2009 @ 17:24:

Precies Elninjoo, en lees eens minnaressentopics waar anderen komen klieren en die vrouwen uitmaken voor sneue wijven, zielige troela's, huwelijksverpesters, enzovoorts. Of Betaalde Seks, waar men even komt afreageren op vieze hoeren, of BDSM, waar mensen gestoord zijn als ze graag klappen krijgen met een zweep, of, of...

Het zou fijn zijn als men zich niet overal lukraak mee bemoeide, maar op kindergerelateerde topics is het kennelijk erg not done terwijl op andere topics het wel mag.

Precies ja. Overigens vind ik 'n beetje tegengas helemaal niet erg. Tegenwind doet de vlieger stijgen tenslotte.

quote:En die knip vind ik ook horror Elke zichzelf respecterende vrouw zou als eerste reactie 'horror' moeten denken bij zoiets. Alleen wordt het blijkbaar wederom niet gewaardeerd als je het ook uitspreekt.
Tsja, Digitalis, ik vind een kinderwens dus niet te vergelijken met ELKE wens. Maar ik wil ook niet stellen dat andere zaken minder basaal zijn dan een kinderwens. Ik vind ook niet dat er geen kritische kanttekeningen zouden geplaatst mogen worden als het over kinderen / kinderwens e.d. gaat. Ik vraag simpelweg aan Elninjoo waarom het altijd zo vreselijk lomp en bot moet.

Jij wilt geen kinderen en voor jou zijn andere zaken net zo belangrijk als bijvoorbeeld mijn dochtertje voor mij is. Prima toch? Dus ik zie geen reden om als jij een topic opent over iets wat voor jou belangrijk is om daar binnen te komen walsen met een paar lompe one-liners. Vraag me simpelweg af waarom Elninjoo die behoefte wel voelt op deze pijler.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Ik wil ook een eigen topic! Misschien moet ik maar wat provocerende stellingnames innemen? Suggesties?

Ik denk op zich dat er wel een aantal forummers zijn die even behoefte hebben aan dit topic. Zolang Elninjoo zelf niet klaagt moet het denk ik kunnen.
quote:iry schreef op 11 juni 2009 @ 17:37:

Mag dit eigenlijk wel ?

Ik besef dat dit een wat vinden we van Elninjoo topic gaat worden(deed ik ook).

Eigenlijk niet gepast.Ze praat gewoon mee.
quote:elninjoo schreef op 11 juni 2009 @ 17:39:

Elke zichzelf respecterende vrouw zou als eerste reactie 'horror' moeten denken bij zoiets. Alleen wordt het blijkbaar wederom niet gewaardeerd als je het ook uitspreekt. Meid, ik vind mijn eigen knip horror. Maar dat maakt niet dat ik de behoefte voel om als iemand anders een probleem heeft te melden wat een horror het toch is.
quote:elninjoo schreef op 11 juni 2009 @ 17:33:

[...]

Overigens neem ik het juist op voor nog te maken kinderen als de vrouw die 'n kinderwens heeft schrijft dat ze een hele grote kans heeft het eventuele kind met 'n ernstige handicap te belasten. Dat vind ik gewoon echt te zielig.

Dat snap ik wel. Maar als iemand net een kindje is verloren, dan zou het best anders mogen en ook wel kunnen, denk ik. Maar goed, ik ben jou niet en jij niet mij.

Als elninjoo geen moeite heeft met dit topic, dan kunnen we toch verder schrijven? we zijn in gesprek met elkaar nu, en niet over elkaar.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Zwieber schreef op 11 juni 2009 @ 17:41:

Ik wil ook een eigen topic! Misschien moet ik maar wat provocerende stellingnames innemen? Suggesties?

Ik denk op zich dat er wel een aantal forummers zijn die even behoefte hebben aan dit topic. Zolang Elninjoo zelf niet klaagt moet het denk ik kunnen.

We beginnen gewoon 'n poll met geef Zwieber haar eigen topic!

Ik kom overigens uit 'n forumcultuur waar regelmatig topics voor 'n persoon werden geopend. Iedereen kwam wel 'n keer aan de beurt.
God, wat is dit nu weer...

Elninjoo, wat een eer!
quote:elninjoo schreef op 11 juni 2009 @ 17:39:

Elke zichzelf respecterende vrouw zou als eerste reactie 'horror' moeten denken bij zoiets. Alleen wordt het blijkbaar wederom niet gewaardeerd als je het ook uitspreekt. Ik heb 'm gehad en geloof me, ik vond het horror
quote:elninjoo schreef op 11 juni 2009 @ 17:43:

[...]

We beginnen gewoon 'n poll met geef Zwieber haar eigen topic!

Ik kom overigens uit 'n forumcultuur waar regelmatig topics voor 'n persoon werden geopend. Iedereen kwam wel 'n keer aan de beurt.Nee hoor, ik ga niet JOUW topic naar me toetrekken
quote:Supersmollie1 schreef op 11 juni 2009 @ 17:40:

Tsja, Digitalis, ik vind een kinderwens dus niet te vergelijken met ELKE wens. Ik vind dat ieders meest belangrijke levenswens evenveel waarde heeft. Voor jou is dat kinderen, voor mij reizen, voor 'n ander 'n boot of 'n paard. Ik heb totaal niets met boten, maar waarom zou ik degene die leeft voor 'n boot minder serieus nemen in zijn levenswens?
quote:Zwieber schreef op 11 juni 2009 @ 17:45:

[...]

Nee hoor, ik ga niet JOUW topic naar me toetrekken Mag wel hoor, ik wil best met jou delen
quote:elninjoo schreef op 11 juni 2009 @ 17:33:

[...]

Als je alle onderwerpen die voor iemand gevoelig zouden kunnen liggen met fluwelen handschoentjes gaat beschrijven ipv gewoon te reageren vanuit je eigen gevoel, dan zou forummen nogal saai worden. Over alles kan wel iemand vallen omdat het hem/haar persoonlijk raakt. Overigens neem ik het juist op voor nog te maken kinderen als de vrouw die 'n kinderwens heeft schrijft dat ze een hele grote kans heeft het eventuele kind met 'n ernstige handicap te belasten. Dat vind ik gewoon echt te zielig.

Ik kan het waarderen dat je dingen vanuit het perspectief van het kind beschrijft. Ik vind dat je in topics over kinderen van gescheiden ouders soms hele goeie dingen meldt.

Of forummen saai wordt als je gevoelige onderwerpen op een (kotswoord) gepaste wijze benadert is maar de vraag. Het is vast anders, en misschien minder levendig. Maar ik denk serieus dat jij soms te ver gaat. Er bestaat een gebied tussen fluwelen handschoenen en als een olifant door de porseleinkast. Als de reden voor jouw porselein-kast-gedrag is dat het anders te saai wordt zou ik zeggen: vier die hobby even lekker ergens anders bot.
quote:Zwieber schreef op 11 juni 2009 @ 17:45:

[...]

Nee hoor, ik ga niet JOUW topic naar me toetrekken nou Zwieber, als we toch bezig zijn, ik heb vast nog wel wat op jou aan te merken . Let me think....
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Djoels schreef op 11 juni 2009 @ 16:44:

Zeg, mis ik weer eens herrie?

Ik vind Elninjoo lekker duidelijk en direct. Af en toe haalt ze het bloed onder mijn nagels vandaan met - in mijn ogen - een behoorlijk lompe uitspraak. Daarentegen mag ik haar wel. Ze heeft gewoon haar mening, wijkt daar niet van af en kan bijzonder stellig zijn daar in. Soms ook kwetsend en dan gaat het mij te ver. Maar dat weet ze zelf ook wel. Ik heb geen hekel aan haar, wel aan een aantal uitspraken van haar. Maar dat heb ik wel bij meerdere mensen.Het zal menigeen verbazen, Elninjoo zelf niet in het minst, maar ik kan me hier wel in vinden.

Soms zie ik postings van Elninjoo waar mijn tenen zowat door mijn Havaianas heen krommen, dan wil ik dr wel toeroepen dat ze op moet donderen met haar geblaas.

Maar een andere keer zie ik haar slimme en goede adviezen geven. Zo verbaasde ze me een aantal keer met postings op topics over de verantwoordelijkheid die ouders over hun kinderen horen te nemen. Zo to the point en raak, en met oog en respect voor de positie van het kind.

Door de voorspelbaarheid van haar reacties op sommige topics, denk ik de laatste tijd steeds vaker "Ach, ze is toch een beetje onze El Ninjoo geworden". Ze krijgt bijna een beetje knuffelgehalte (Sorry El, eigen schuld...)

Juist ook die uitgesproken types met hun soms ongenuanceerde manier van hun mening geven, maken wel dat dit forum pit houdt en de discussies scherp blijven.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:elninjoo schreef op 11 juni 2009 @ 17:46:

[...]

Ik vind dat ieders meest belangrijke levenswens evenveel waarde heeft. Voor jou is dat kinderen, voor mij reizen, voor 'n ander 'n boot of 'n paard.

En voor mij een reizen, een paard én een boot.

Is dat asociaal?

quote:Kym schreef op 11 juni 2009 @ 17:43:

God, wat is dit nu weer...

Elninjoo, wat een eer! Ja, 'k zou er bijna van gaan blozen
quote:elninjoo schreef op 11 juni 2009 @ 17:46:

[...]

Ik vind dat ieders meest belangrijke levenswens evenveel waarde heeft. Voor jou is dat kinderen, voor mij reizen, voor 'n ander 'n boot of 'n paard. Ik heb totaal niets met boten, maar waarom zou ik degene die leeft voor 'n boot minder serieus nemen in zijn levenswens?Is wat anders dan ELKE wens. Want ik heb nl wel 1000 wensen. Ik wens dat ik de staatsloterij win. Dat is mijn meest belangrijke levenswens op het moederschap na.
quote:Kym schreef op 11 juni 2009 @ 17:48:

[...]

En voor mij een reizen, een paard én een boot.

Is dat asociaal?

Eigenlijk best wel ja! Maar gelijk heb je, als het ooit in je bereik ligt pak 't met beide handjes aan!
Poez, mooi geformuleerd. Dus we roepen Elninjoo officieel uit tot de mascotte van de kinderen pijler?
quote:Maleficent schreef op 11 juni 2009 @ 17:47:

[...]

nou Zwieber, als we toch bezig zijn, ik heb vast nog wel wat op jou aan te merken . Let me think.... *duikt gauw weg onder een tafel*
quote:Supersmollie1 schreef op 11 juni 2009 @ 17:50:

Poez, mooi geformuleerd. Dus we roepen Elninjoo officieel uit tot de mascotte van de kinderen pijler?
quote:Supersmollie1 schreef op 11 juni 2009 @ 17:50:

Een betere manier om haar anti-kinderwenspostings te ondermijnen is er niet denk ik
quote:elninjoo schreef op 11 juni 2009 @ 17:50:

[...]

Eigenlijk best wel ja! Maar gelijk heb je, als het ooit in je bereik ligt pak 't met beide handjes aan!

Direct, zonder twijfel!

Wat me wel opvalt Elninjoo: jij hebt niets met kinderen, je wilt ze niet, hetzelfde geldt voor mij, maar jij vindt de discussies die erover gaan dus blijkbaar wél interessant. Ze triggeren je op de één of andere manier, waar ik ze echt altijd gewoon links laat liggen uit pure desinteresse.

Hoe komt dat?
"Stomme kinderen altijd met hun gekrijs. Ik wil RUSTIG op een terrasje zitten!!!"

"Ach Nien, kom hier. Krijg je een Wat kan je toch lekker blazen"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven