Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ik was er niet opgekomen Es

Update van gesprek staat in ak. Het werd een beetje lang en wellicht herkenbaar verhaal. Mijn buikpijn is weg want ik denk dat ik wel weet wat ik wil. En nu ik dat weet begint het te kriebelen dat ik maandag aan iets leuks en nieuws ga beginnen
Ik ben aan het instorten, pfff. Met veel gedram en gedreig de kinderen in bed gekregen. Het lijkt nu stil. Ik zit onder een dekentje op de bank, in mijn meest sexy pyjamabroek, en ik kom er niet meer vanaf. Zo.
HIer idem dito. Ben helemaal stuk. Afronding project vanmiddag, middels presenaties. Nu morgen nog en dan waren dat alweer de lessen voor dit jaar. HOEZEE!!!
anoniem_45097 wijzigde dit bericht op 11-06-2009 20:03
Reden: Oeps
% gewijzigd
Oeh, dat is lekker Remma!
Heb nog wel toetsweek, dus toetsen nakijken. En volgende week examenuitslag, ook druk.
Ow oké.

Hier zeikkind met pijntjes en gezeur. Trek het echt niet. En toen belde Pamman dat hij zich vergist had, hij was niet al thuid maar pas bij Mifstad want ik had gister de nav op Zusstad ingesteld en daar stond 'ie nog op. Hij denkt écht niet na.
Jemig. Lekker dan.
Dat vind ik gewoon zo vreselijk stom.

Maar goed.
Jemig, die Pamman.

Ik duik ook zo met boek mijn bed in. De komende 7 weken op het werk gaan wel Heel Erg Druk worden. Even nog maar niet teveel aan denken... Gelukkig is het weekeinde nabij.

Ik ga nog even kijken of ik op AK kan (dit lukt me vaak niet de laatste tijd).
Dat is ook stom.
Eigenlijk vind ik het onnozel
Onnozel. Mooi woord.

Nou ja. Hij haalt ook nog steeds Apeldoorn en Amersfoort doorelkaar. Kun je ook niet verwachten dat Zusstad en onze stad onthoudt, begint ook met dezelfde letter
Nee, dat kun je dan inderdaad niet verwachten, van een man. Die zijn talig toch minder he
Is ie er al dan?
Ik ga naar bed. Ik zat op The Mentalist te wachten maar dat komt niet meer

Trusten
Oh. Laat mij maar weer alleen....... met al mijn verdriet
Ik ben er nog hoor.... ik troost je wel.... Of je 'm al gesmeerd.

Ach ja, die Pamman, heb ik nou altijd, dat ik Apeldoorn en Amersfoort door de war haal...

Ik heb net Annabel haar verjaarstaart bij Hema besteld, hij is weer leuk geworden (zeemeermintaart) nu nog hopen dat Lizzy hem niet laat vallen dit jaar....

Paul is in de kelder bezig met voorbereidingen voor het hoge bed dat Bel voor haar verjaardag krijgt. Het past niet dus het wordt zagen en klussen... Ik ben benieuwd...
Ik heb trouwens het zeemeerminpak binnen, Pam, nogmaals dank voor de tip! Hij is erg leuk en doordat het B-keus was ook niet duur.
Grappig, ik haal ook al mijn hele leven Apeldoorn en Amersfoort door elkaar.

Pammie, kan man niet naar huis rijden zonder nav? Voor een heenweg lijkt zo'n ding me soms nog wel handig, maar thuiskomen lukt me toch meestal zelf ook wel.

Red je het nog met al je verdriet, Remma?

Ik ben nog iets aan het doen voor het werk, maar de inspiratie is een beetje op. Concentratie ook. Volgens mij kan ik maar beter gaan slapen...
Ik kan dus echt maar beter gaan slapen: dubbel
vandaag stralend weer hier, dus alles is weer goed. ben erg aan het ontspannen en genieten. Ga knuf geven aan Pam vanwege Horkman. en zo maar eens tukken.
quote:Miffy schreef op 11 juni 2009 @ 22:40:

Red je het nog met al je verdriet, Remma?

.

Ik was maar gaan lezen. Ook leuk hoor. Maar ik heb een avondje waarop ik niets had, en dus kon forummen. Lang gelee, dus vandaar mijn verdriet

Maar welterusten dan maar voor iedereen die gaat slapen.
Goedemorgen!

Sokje, dat klinkt helemaal goed!

Ik heb nauwelijks gelezen meer gisterenavond: mijn ogen vielen dicht en ik heb A-man niet eens meer thuis horen komen. Vanmorgen wel weer om 5 uur wakker, maar ik ga nu maar extra vroeg werken.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!

Alle sliep vannacht dus ben weer een beetje bij. Nu ga ik met Mannie de autowassen en boodschappen doen. Dan is dat maar klaar.

Pamman kwam me vanmorgen vertellen dat hij een motor heeft gekocht... Ik weet nog niet helemaal wat ik daar nou van vind.

Hij heeft de nav trouwens aanstaan voor de aankomsttijd, niet omdat hij de weg niet weet.

Mini gisteravond uit het niets: 'Mama, ik ben ondersteboven van jou'.
Klinkt goed Sok, geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven