Mode & Beauty alle pijlers

Lippenstift

11-02-2022 13:54 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een cadeaubon van Ici Paris en die wil ik fijn omwisselen voor een lippenstift die goed en lang blijft zitten.

Die ik nu heb is van Jeffrey Star, geen stift maar zo'n sponsje op een stokje. Die is best wel fijn, mooie kleur ook, maar na een tijdje en 2 kopjes koffie gaat ie toch een rand vormen op m'n lippen.

Wie heeft een goede lippenstift tip? :lips:
Ik vind mijn Mac lippenstift (wel met primer en potlood) verbazingwekkend netjes blijven zitten.
Chanel Rouge Allure.
Chanel idd en dan vooral de matte tinten
Chanel le rouge duo ultra tenue. Perfect!
Bourjois Rouge Edition Velvet Lippenstift - 09 Happy Nude Year
Slijt heel mooi bij mijzelf vind ik en niet zo kurkdroog als andere vloeibare lipsticks
Ik heb vorig jaar de Maybelline Superstay Matte Ink gekocht en heb nu bijna alle kleuren. Super. Geeft niet af, blijft goed over de gehele lip zitten. Mooie kleuren. Wel wat droog maar ik doe er altijd wat purol over.
Bergje65 schreef:
11-02-2022 14:20
Ik heb vorig jaar de Maybelline Superstay Matte Ink gekocht en heb nu bijna alle kleuren. Super. Geeft niet af, blijft goed over de gehele lip zitten. Mooie kleuren. Wel wat droog maar ik doe er altijd wat purol over.
Die vind ik te strak aanvoelen en eraf halen is geen pretje heb best gevoelige lippen
Bergje65 schreef:
11-02-2022 14:20
Ik heb bij deze altijd het probleem dat ik last krijg van 'velletjes', ook als ik van tevoren netjes mijn lippen heb verzorgd. Jij hier geen last van? Vind het wel jammer, want heb 3 verschillende kleuren en ik vind deze verder heel fijn!
Mac lippenstift vind ik het beste.
Ik heb de prijzen van jullie aanbevolen lippenstiften opgezocht en m'n bon is van een zodanig bedrag dat ik ze allemaal kan kopen en uitproberen.

Dan hou ik nog over om de door mij best geteste nog een keer aan te schaffen :)

Morgen maar eens op lippenstift jacht.......leuk!!!

Dank voor de reacties tot nu toe..... meer tips zijn welkom!
Wat leuk!
Leuke manier zo testen van die van Bourjois zijn meerdere kleuren die ik noemde was voor mij de beste Nude match
Max Factor blijft ook goed zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven