Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Wm .. Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van .. Elke keer weer gooi je iets op t forum en vervolgens maken wij ons zorgen, en duurt het UREEEEEEEEEEEN voor jij iets komt vertellen.

Je roept iets maar maakt nooit iets direct af of je wacht er idd uren mee. Dat was al met verhalen over dates ,mannen die je lieten zitten en ook afgelopen keer met PV was dat zo , wij allemaal vragen wat er aan de hand was , wat je nu precies bedoelde , uren later kom je met het antwoord.

Nu doe je het weer. Ik begin mij er eerlijk gezegd een beetje heel veel aan te ergeren.

Zet dan OF niets neer of gelijk t volledige verhaal.

Of kick je er soms op dat iedereen volledige aandacht aan jou geeft ?
Oh alle 58 paar schoenen/slippers/laarzen/klompen/muiltjes/pumps/sportschoenen/werkschoenen enzoww passen er in !
Haha nee hoor Vleer... ik kick er niet op om de gehele aandacht op mij te hebben, want ik post niet altijd alleen maar egoposts... ik reageer ook op anderen!

Ik heb nadien alleen maar gepraat en ondertussen ook nog even gegeten.

Ik zou huisje gaan bekijken, zou worden opgehaald worden om te gaan kijken. Maar degene die stond in de file en was dat vergeten aan mij te melden. Toen ik belde hoorde ik dat, maar had niet op gerekend. Dus geen routebeschrijving want zouden met tomtom gaan. Ik in de auto gestapt met bijna lege tank, vriendin gebeld die me probeerde er heen te loodsen om op tijd daar te komen. Helaas zo aan het bellen en luisteren naar de aanwijzingen dat ik verkeerde afslag nam en zo de MEGA file rij.

Dus niet naar bezichtiging van het huis geweest, terwijl ik er een super goed gevoel over had. Nu pas afspraak woensdag. Maar mevrouw zei dat er zoveel animo was dat het misschien te laat zou zijn!
En over PV...heb ik het zo goed mogelijk proberen uit te leggen Vleer, maar hij wilde zelf niet teveel kwijt. Dus dat respecteer ik.
My god, vleer: achtenvijftig paar schoenen! Tjee.....

WM: aardige sheis-dag indd..... zijn er nog andere huizen de moeite waard bij jou in de buurt?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Vind dit wel een leuke WM

http://www.funda.nl/koop/ ... 4859-parklaan-15-d/fotos/

of deze

http://www.funda.nl/koop/ ... -ripperdapark-31-e/fotos/
http://www.funda.nl/koop/ ... ersstraat-45-zwart/fotos/

deze vind ik errug leuk
hoi,

Sorry hoor WM maar ik ban het helemaal eens met Vleer...

Ja je post hier ook gewone post maar euh ik vind het nie leuk om zo'n post als die van jouw te lezen en denken oei wat is er??? En dan pas uren later teweten komen wat er aan de hand is...

Op den duur gaan wij denken oh het is weer van dat en reageren we niet en stel dat je dan wel effe een virtuele opkikker kan gebruiken...

Dat je dat van PV niet helemaal kunt vertellen heb ik respect voor hoor!!!!!!

Dus effe voor jezelf: als je zoiets post nie te lang wachten me het verhaal ;)

Die eerste link is leuk!!!!!!!! en de derde ook!!!! WM kopje nie laten hangen je ziet er is nog zoveel moois

slaapwel iedereen!!!!

Goedenavond Dames!

Net trug van sporten...moet niet zo wezen dat Erykah straks een betere conditie heeft als ik eej

Zal ffies terug lezen...
Miranda: Leuk dat je weer terug bent...staat er al een nieuwe reis in de planning?

MP: We gaan het nog uitgebreid vieren toch je verjaardag?!

Olive: Nogmaals van harte!

Vleer: Sjeezus en dat past allemaal in dat kassie??

Xen: Weet zeker dat het goed komt met je. Heb zelf geen ervaring met psychen, maar hoop dat je er veel aan hebt.

Indi: Laarzen staan klaar hoor! voor de spreekwoordelijke je-weet-wel

Iedereen die ik vergeet... Sorry ben wat kort van stof vandaag zooo hard gesport
Waarom moet ik geschopt worden, Appel???
Ja dat met die stationman!! Of loop ik nu weer achter??
hey sporty Appel! gefitnesst?

Reiz: ga je nu werken of slapen? :-)

Indi; ben ook benieuwd waarom je gschopt gaat worden!

Kijken jullie ook wel es dubbeltje op zn kant? Zo ergerlijk en daarom leuk om te kijken...heel erg eigenlijk dus

Ik heb geen zin meer in tv kijken, dus ga boven maar even wat was opruimen en zo en o ja, 2 jurkjes passen die ik vandaag van Esprit ontving (1 vrij nette en 1 tshirt-jurkje).

heb ook geweldige aanbieding van grijs laminaat gezien, ga zaterdag kijken! krijg weer helemaal zin om verder te gaan met opknappen van mn huis.
Nee hoor..

Ik lach nog steeds niet naar 'm...

Ik denk niet dat ie me leuk vindt..
of hij denkt dat je hem niet leuk vindt....
Dat zou ook nog kunnen..

De ene dag denk ik...hij vindt me leuk.. en de andere dag denk ik..nee..dit is niks...

Indi, de eeuwige twijfelaar..
ik ben op de bank geploft en kijk naar het vrije schaep...
heb je al wel geglimlacht naar hem?
Ik kijk naar Derek Ogilvie...

@Xen: Nee..nog steeeeeeeds niet
ja ik ook appel, leuk he?
ja echt leuk dit!
die opoe over die duitsers, hilarisch!
ik ga lekker douchen en slapen..

Trusten allemaal!
truste indi!
TRuste!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven