Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Miran: baan bevalt zeer goed !! Hele leuke collega's erg leuk team. Zit er al helemaal in .. Fijn !

Moet snel aankleden zusje is hier zo , gaan samen Ikea onveilig maken.
ah MP ook jarig?! Van harte !!!!

Ik was naar Azie, voor het werk...tja rotbaan he ?
Vleer wat ga je nu dan weer kopen? :-) :-)
quote:Vleermuis28 schreef op 11 juni 2009 @ 09:19:

[afbeelding]MP & Olive: gefeliciteerd!! (plaatje maar even gejat :P)
Nu weer ... haha wat zeg je dat leuk .

Een schoenenkast of een lade kast waar die 65 paar schoenen in kunnen van mij.

Alles ligt maar door t huis heen , onder de kapstok deels in de kledingkast. Vind het zo onwies rommelig. Nu zag ik bij vriendin dat ze een mooie houten ladekast had gekocht een bruine maar ze schijnen ze ook in het wit te hebben. 3 hele diepe lades, das mooi daar kunnen zowiezo dan mijn schoenen , slippers ed in. Laarzen tja die kunnen dan nogwel in de kledingkast blijven bv. En daar heb ik er ook niet giga veel van.

En we gaan even naar de Macro geloof ik. Ook altijd wel leuk om rond te slenteren.
Miran ben je nog wel eens thuis ? Je bent de laatste tijd veel weg voor je werk.

Op de group is weer een datum geprikt voor een meeting.. Kijk maar ff , misschien vind je het leuk om deze keer wel te komen (of niet haha)
Voor de jarigen:

Van harte!!
Vleer, ben je al bij de puppies gaan kijken? Kzou zelf ook voor asielhondje gaan, misschien is er wel eentje die gewend is in appartement te wonen?

Xen, geniet gewoon lekker van je momenten met R. Je hebt al genoeg om over na te denken qua psych enzo, dus go ff lekker met de flow, nietwaar? En in ieder geval een zorg minder, nu de clown de deur uit is

Heb zelf ook gister beetje opgeruimd hier. Had WEER koppijn, niet heel heftig, wel zo erg dat er geen werk uit mijn handen kwam, dat beeldscherm is dan zo fel!, dus ben maar beetje gaan puinruimen. Dan word ik zo boos op mezelf hoe veel ik in huis haal en hoe weinig ik weg gooi! Bah, wat een rotzooi. Heb in ieder geval 3 zakken kleren naar de kringloop gebracht, da's al heel wat Daarna toch maar weer aan de pillen gegaan en in bed gekropen. 's avonds ging het wel weer gelukkig. Bah, ik baal er wel van dat het de laatste weken allemaal helemaal niet vanzelf en vrolijk en joepiejoepie gaat.
Olive:

Wat een heerlijke vent MP
Zo Vleer heeft een ladekast voor in de hal , straks t ding maar ff in elkaar zetten.

Tevens een leuk houten keukentrapje en verdersss oja nieuwe accu boormachine in de aanbieding bij de Gamma voor 19 euro ! Hatzeeej
Hey MP,

Nu vind ik Melvin niet leuk, voor hem heb je mij van je hyves gegooid (heel begrijpelijk hoor MAAR) nu was ik vergeten dat jij ook jarig bent (die hyves herinneringen zijn echt handig) DUS:

HAPPY BIRTHDAY

Echt ik kan de hele wereld wel kort en klein slaan!
quote:winkelmandje schreef op 11 juni 2009 @ 17:15:

Echt ik kan de hele wereld wel kort en klein slaan! OEI WM klinkt nie zo happy
Voor de birthdaygirls van ons topic:

MP...gefeliciteerd met je verjaardag!!!

En Olive...jij ook van harte gefeliciteerd!!

Ik zit nog op mijn werk en ga zo bij vriendin eten, ik lees later wel bij maar wilde even de birthday-girls feliciteren!

Ik ben ervandoor...tot later!!! x
oooh..nou ben ik MP vergeten!

jij ook van harte gefeliciteerd!!!!

@WM: wat is er???
Voor Olive:

En voor MP!

HAPPY BIRTHDAY GIRLZZZZ!
Voor de rest ook hoiiiiiiiii!

Oei, WM is beetje kwaad geloof ik. Why?

Miran: leuk dat je er weer bent! Was je nu in Azie geweest? Heb nl. heeeeeel snel bijgelezen.

Erykah: veel plezier bij vriendin!

Mozz; hoe gaat t met je expo? ga je daar zelf elke dag ook kijken? en ik doe ook gowiththeflow met R hoor, ook vanwege het psych-gedoe. Maar omdat ik afgelopen maandag mijn 'issues'heb opgeschreven, kwam bindingsangst ook voorbij en daar werd ik wel heel bewust van toen ik bij R was.

Vleer; leuk zon winkeldagje! moet ook nog iets van schoenenkastje hebben trouwens.

dit is m geworden ideaaal zelfs laarzen kunnen er beetje dubbelgevouwen of plat gelegd in .. erg blij mee !

WM watskebeurt ?
oh denk dat ik ook eens ga ikea-en
Vleer, you go girl!

Winkelmandje was het huis niet leuk of is er iets anders aan de hand?

Dankjewel allemaal voor de fliesietaasies,

*deelt uit*
Hieperdepiep HOERA voor Olive en MP !!!

Hebben jullie een leuke dag gehad vandaag dames? Veel kadootjes gekregen en gebak gegeten?

Ben wel omringd door tweelingen zeg! Ben er zelf een, 90 % van mijn collega's, hier een hoop mensen, paar vriendinnen etc....Zijn toch ook leuk mensen he

WM: what's up?

Moz: waar komt die hoofdpijn vandaan? Heb je last van mirgraine ofzo? Al eens voor bij de huisarts geweest? Pas op he meid!

Vleer: leuke kast!

Pop: wat een fijne klas-vooruitzichten! Hoest nog met TM?

Miran: hoest met je jetlag?

Indi: nog gelachen naar SM vandaag?

Voor de rest: hallo!

Over een uurtje komt mr. Piano langs.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
juuuuuuuuuuuuij mr piano veel plezier he Ingel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven