Mode & Beauty alle pijlers

Fohnborstel tips?

15-02-2022 22:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een fohnborstel om thuis een salon-fähige blowout te maken. Net als bij krulsets vroeger moest je geluk hebben, zelfs binnen een merk heb je top en prut.
Wie heeft de gouden tip? Max 100 euro.
(Oh ja, ik heb veel en lang haar, dus het liefst met een grote borstel, 32mm ofzo)
-
mode-beauty/roterende-fohnborstel-is-t- ... ges/487183

Wellicht heb je hier wat aan.
Ik gebruik geen fohnborstel, maar de B.R.U.S.H. 40. Dit is een ronde warmteborstel de je gebruikt op drooggefohnd haar. Een geweldig ding, ik ben er superblij mee. Met een normale fohnborstel krijg ik altijd veel pluis, met dit ding niet.
Doei
Als je in Adam woont heb ik wel zo’n borstel voor je. Ik kan er niks mee
smulrol schreef:
15-02-2022 23:20
Als je in Adam woont heb ik wel zo’n borstel voor je. Ik kan er niks mee
Wat lief van je, maar ik woon er best een heel eind vandaan!
-
Ik heb krullen, dus ik gebruik het liefst een simpele losse föhnborstel. Als ik mijn krullen weg wil hebben gebruik ik een stijltang en dan zijn ze 3 uur weg. Als ik mijn krul extra wil aanzetten pak ik de diffuser.
https://www.johnbeerens.com/revlon-salo ... -volumizer

Deze werkt echt fijn . Is niet roterend maar dat is juist fijner vind ik . Roterende komen toch vaak in de knoop .
Yildizlar2 schreef:
16-02-2022 09:04
https://www.johnbeerens.com/revlon-salo ... -volumizer

Deze werkt echt fijn . Is niet roterend maar dat is juist fijner vind ik . Roterende komen toch vaak in de knoop .
Deze heb ik ook, heel blij mee.
Gloriosa schreef:
15-02-2022 23:04
Ik gebruik geen fohnborstel, maar de B.R.U.S.H. 40. Dit is een ronde warmteborstel de je gebruikt op drooggefohnd haar. Een geweldig ding, ik ben er superblij mee. Met een normale fohnborstel krijg ik altijd veel pluis, met dit ding niet.
Idd een heel geweldig ding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven