1 week relatie uitgeweest, hij met ander naar bed geweest..

11-06-2009 23:22 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Dit is mijn eerste bericht op dit forum, dus vind het wel wat spannend.. ik zal meteen maar vertellen waar het om gaat:

3 maanden geleden leerde ik mijn huidige vriend kennen en we waren bezig om een leuke relatie op te bouwen. Ik heb in het verleden wat vervelende dingen meegemaakt, waardoor ik moeite heb met intimiteit in een relatie.

Hij was erg meegaand, steunde mij compleet en deed er alles aan om hier rekening mee te houden. (Ik heb ook gesprekken met een psycholoog om met dit probleem om te gaan, het te accepteren en het achter mij te laten).

Ik voelde mij erg schuldig dat ik hem niet kon geven wat je in een relatie 'hoort te geven'. Hij zei dat hij het geen probleem vond maar bij mij begon er een schuldgevoel te groeien. Ik zag dat het hem pijn deed dat ik afstandelijk was. Ik kon het ook niet opbrengen om met hem te knuffelen of sex te hebben. Ik ga nu weer door een periode heen waarin ik veel angsaanvallen krijg op zo'n moment.

Hierdoor heb ik besloten om het uit te maken, dit was 2 weken geleden. Met pijn in mijn hart heb ik hem dit verteld en hij was er ook kapot van. In die week daarna miste ik hem verschrikkelijk en begon ik te twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Precies een week later hadden we afgesproken om nog eens te praten en kwamen we erachter dat we elkaar ontzettend hadden gemist. Ik heb de keuze aan hem gelaten of hij een relatie met mij wil op dit moment, met de 'bijzonderheden' daarbij genomen zeg maar. Hij zei dat hij er alles voor over had om weer samen te zijn. Ik was er echt heel gelukkig mee, tot ik er gisteren achter kwam(op de 1 of andere manier kwamen we erop) dat hij de nacht voordat we het 'goedmaak'gesprek hadden, sex heeft gehad met een andere meid.

Hier was/ben ik helemaal kapot van en ik kan het niet loslaten. Ik heb tegen hem gezegd dat ik niet boos ben, omdat het op dat moment uit was en hij alle recht had om dit te doen. Het doet mij alleen zo ontzettend veel pijn te weten dat hij 's nachts met een meid sex heeft gehad en de avond daarna met mij op de bank lag te zoenen. Hij heeft er ook veel spijt van en voelt zich er heel lullig onder. ik heb tegen hem gezegd dat hij dat niet moet doen, omdat we op dat moment geen relatie hadden. Het zit mij alleen zo ontzettend dwars.. elke keer zie ik hem weer in gedachten met die andere meid in bed liggen en dat doet me veel pijn.(ik ken haar gelukkig niet)

Ik ben helemaal gek van hem en wil graag een leuke relatie opbouwen, maar hoe ga ik dit vergeten????

Alvast bedankt voor de reacties.

X Chika_09
quote:Very Cherry schreef op 11 juni 2009 @ 23:35:

De vraag is niet zozeer of en hoe je dit gaat vergeten, maar of je op dit moment wel klaar bent voor een echte, stabiele relatie (met alles erop en eraan wilde ik bijna zeggen, maar dat moet ieder voor zich weten). Eerst voelt jij je schuldig, omdat je geen sex met hem kan/ wil hebben, hij vindt het niet nodig, toch ga je door t lint en maakt het uit, vervolgens krabbel je terug, en zijn de rollen omgedraaid, hij voelt zich schuldig, volgens jou is dat niet nodig en toch ga je door een hel. Het klinkt als een emotionele achtbaan allemaal. Misschien eerst jezelf de tijd geven om in balans te komen met wie JIJ nou werkelijk bent? Soms is het gewoon de tijd niet voor een volwassen verbintenis, ook al denk je door het verdriet en het gemis dat je wél verder moet gaan met je relatie.

Je gaf hem de keuze, doorgaan "zonder dat ene stukje", of zonder elkaar, maar je vergeet dat het gebrek aan sex niet de reden was voor de breakup. Het feit dat jij flipte, dát was de reden. En niets wijst erop dat dat inmiddels veranderd is.

Bedenkt even heel goed en eerlijk bij jezelf of je een relatie wel aankan, voordat je straks wederom afhaakt. Dat ben je ook een beetje naar hem verplicht, vind ik. Sterkte!Hélemaal mee eens!

Thx, scheelt een boel getyp.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
't Voelt natuurlijk rot dat ie meteen seks had met een ander.. maar get used to it, ZO ZIJN MANNEN. Seks betekent voor mannen doorgaans iets anders dan voor vrouwen, die zijn er gewoon gemakkelijker in.

Als de relatie over is, staan alle mogelijkheden weer open en duikt er iemand op die wel een wip wil, zegt bijna geen enkele man nee.
Denk niet dat alle mannen zo zijn Emaille .Zou wel erg simpel zijn .

Ben het met je eens dat voor veel mannen seks een andere waarde heeft dan voor vrouwen .
Je schrijft dat je heel erg blij bent dat je je problemen met iemand kan delen. In mijn ogen zou je dit absoluut niet zoveel met je partner moeten doen, daarvoor heb je je psycholoog. Hij is je vriend, niet je hulpverlener. Jij belast hem er nu net zo goed mee. Zou het niet beter zijn om eerst flink aan jezelf te werken en dan pas te kijken of een relatie uberhaupt gaat werken ???

Dat het uit was en hij met een ander naar bed is geweest, so be it.. Laat dat maar los. Hij zegt dat hij om jou geeft, vertrouw daar op. Je maakt het groter dan het is
quote:plompiedom schreef op 12 juni 2009 @ 09:05:

Denk niet dat alle mannen zo zijn Emaille .Zou wel erg simpel zijn .

Ben het met je eens dat voor veel mannen seks een andere waarde heeft dan voor vrouwen .

Er zijn ook mannen die hier laaiend van worden als vrouwen denken dat ze zo zijn.

mannen worden negatief overschat vind ik in die denkwijze.
quote:eenman1979 schreef op 12 juni 2009 @ 08:44:

rachel and ross...... ross and rachel......... WE WERE ON A BREAK!

Dat was ook het eerste wat ik dacht

@TO

Als je niet denkt (eerlijk zijn) dat je je hier overheen kunt zitten is het einde verhaal. Zonde, jammer, maar ja... Je gaat er voor of niet.
Overigens, voordat hij met jou samen was is hij ook wel eens met een ander naar bed geweest. Zit dat je ook dwars?

Zo nee, probeer het dan in dezelfde categorie te gooien.

(hoewel ik nog steeds denk: hou op, stop, dit gaat niet werken)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:sarah2ndlife schreef op 12 juni 2009 @ 09:09:

[...]

Er zijn ook mannen die hier laaiend van worden als vrouwen denken dat ze zo zijn.

mannen worden negatief overschat vind ik in die denkwijze.Sja, we kunnen er wel omheen draaien, maar zo simpel is het idd. Zelfs mannen in een relatie zeggen MEESTAL geen nee als ze seks wordt aangeboden op een manier dat niemand erachter zou kunnen komen.. Is ook proefondervindelijk bewezen (en nee, die door mij )
Pffff, 3 maanden samen met heel veel gedoe, dat voortkomt uit het feit dat jij niet toe bent aan een relatie. En nu neem je het hem kwalijk dat hij in de tijd dat hij single was met een andere meid seks heeft gehad. Dus jullie doorstart begint met nog meer problemen dan er al waren.

Dit moet je niet eens willen joh.
Shit happens. Ik vind het logisch dat dit pijn doet alleen kun je dat hem niet aanrekenen.
quote:emaille schreef op 12 juni 2009 @ 09:12:

[...]

Sja, we kunnen er wel omheen draaien, maar zo simpel is het idd. Zelfs mannen in een relatie zeggen MEESTAL geen nee als ze seks wordt aangeboden op een manier dat niemand erachter zou kunnen komen.. Is ook proefondervindelijk bewezen (en nee, die door mij )Ik vind dit wel erg generaliserend hoor.
Cum non tum age
Ik ook Noa .
Zo wat een hoop reacties weer! Fijn om van veel verschillende mensen verhalen te lezen. ik wil wel benadrukken dat ik hem niks kwalijk neem, want dat heb ik al meerdere malen bij berichten gelezen. Ik neem hem niks kwalijk en heb ook tegen hem gezegd dat dit geen reden is voor mij om het uit te maken. We hadden op dat moment inderdaad geen relatie, dus hij hoeft zich niet te verantwoorden voor deze ONS.

@ sweetcandy: Moeilijk om het onder woorden te brengen, maar mijn problemen delen doe ik inderdaad met mijn psycholoog. Alleen op de momenten dat ik het wat moeilijk heb is hij er wel voor mij en dat vind ik belangrijk. Hij wordt er in ieder geval niet boos om, wat ik al vaak genoeg heb meegemaakt .

Ik heb in ieder geval besloten om het tijd te geven, we zien elkaar ook niet veel, we hebben afgesproken om het rustig aan te doen. We gaan weer lekker daten

Thnx voor alle reacties!
Dus jullie gaan weer daten, jullie hebben dus niet terug een relatie. Hebben jullie nu wel afspraken over andere ONS-en? Want tja, het is nog steeds uit toch?
Nou je kan het wel een relatie noemen, maar we beginnen gewoon een beetje overnieuw. Ik wil het gebeurde heel graag vergeten en wil met hem verder.. Dus we zien wel hoe het gaat, maar heb goede hoop. We zijn nog steeds erg verliefd op elkaar.
Dus jullie zijn niet aan het daten, jullie hebben een relatie. Oke.

Succes ermee iig. Het klinkt nog steeds niet leuk (want overnieuw beginnen..tja, dat kan nu eenmaal gewoon niet).
quote:sarah2ndlife schreef op 12 juni 2009 @ 09:09:

[...]

mannen worden negatief overschat vind ik in die denkwijze.Er zijn ook mannen die over zoveel domme generalisatie hun schouders ophalen. Verder helemaal met je eens.
quote:Madhe schreef op 12 juni 2009 @ 22:20:

Dus jullie zijn niet aan het daten, jullie hebben een relatie. Oke.

Succes ermee iig. Het klinkt nog steeds niet leuk (want overnieuw beginnen..tja, dat kan nu eenmaal gewoon niet).

Eens maar misschien scheelt het dat ze nog maar nét een relatie hadden toen het gebeurde.....

Good luck in ieder geval!
quote:Chika_09 schreef op 11 juni 2009 @ 23:22:

[...] Ik heb in het verleden wat vervelende dingen meegemaakt, waardoor ik moeite heb met intimiteit in een relatie. [...] Ik voelde mij erg schuldig [...] Ik zag dat het hem pijn deed dat ik afstandelijk was. Ik kon het ook niet opbrengen om met hem te knuffelen of sex te hebben. Ik ga nu weer door een periode heen waarin ik veel angsaanvallen krijg op zo'n moment. [...]

Hier was/ben ik helemaal kapot van en ik kan het niet loslaten. elke keer zie ik hem weer in gedachten met die andere meid in bed liggen en dat doet me veel pijn.[...]

Ik ben helemaal gek van hem en wil graag een leuke relatie opbouwen, maar hoe ga ik dit vergeten????

Je kan het in ieder geval vergeten dat je een makkelijke leuke relatie gaat opbouwen. Je brengt duidelijk een hoop bagage mee de relatie in, maar daar staat tegenover dat jullie beiden blijkbaar graag verder willen met elkaar. Vergeet nou maar gewoon dat het makkelijk zal worden, dat wordt het niet. Maar dat betekent niet dat het niet heel goed kan worden. Geef het de tijd, ontdek dat je hem kan vertrouwen, en geef hem de kans van je te houden. Dan komt het wel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven