Theehuis!
vrijdag 12 juni 2009 om 21:40
Is al een jaar of twee geleden dat ik 'm zag (volgens mij), maar hij maakte wel indruk op me. Feit dat al die dingen gebeurden in de stasi-tijd en wat voor invloed dat had op de stasimensen (in de knoop met geweten). Kijkze!
Ja, honingnoten klinkt wel goed he. Xan vond ook dat ie gelukt was
Ja, honingnoten klinkt wel goed he. Xan vond ook dat ie gelukt was
Peas on earth!
zaterdag 13 juni 2009 om 11:02
Groetjes aan Jan
Veel plezier met picknicken Inad!. Ik vond de film ook heel mooi, erg indrukwekkend.
Xan wil met mij naar de Ikea, omdat ons bed nogal gammel is. En jawel, vandaag kun je bij de Ikea het geld dat je in 't restaurant uitgegeven hebt, als korting terugkrijgen bij de kassa op dat wat je koopt. Eenmaal raden hoe druk het daar nu is
Oog is iets beter
Veel plezier met picknicken Inad!. Ik vond de film ook heel mooi, erg indrukwekkend.
Xan wil met mij naar de Ikea, omdat ons bed nogal gammel is. En jawel, vandaag kun je bij de Ikea het geld dat je in 't restaurant uitgegeven hebt, als korting terugkrijgen bij de kassa op dat wat je koopt. Eenmaal raden hoe druk het daar nu is
Oog is iets beter
Peas on earth!
zaterdag 13 juni 2009 om 11:23
Ja, film echt goed. Goede acteurs ook. De Stasi man is kippenvelgevend goed. Het is echt een van de moeilijkste dingen om te laten zien als acteur: een innerlijk proces van verandering. Zijn gezicht tijdens de sonate spreekt echt boekdelen. En actrice ook goed. Geloof haar op elk moment, ook als ze liegt. En Sebastian Koch ben ik nu gewoon verliefd op. Ik overweeg hem gewoon van Carice te gaan afpakken
Ikea mijden als de pest vandaag dus
Ik moet ook nog een kado voor Mille zien te scoren tussen de picknickvoorbereid en picknickbeleef bedrijven door
Ze is morgen jarig.
Fijn van oog
Ikea mijden als de pest vandaag dus
Ik moet ook nog een kado voor Mille zien te scoren tussen de picknickvoorbereid en picknickbeleef bedrijven door
Ze is morgen jarig.
Fijn van oog
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 13 juni 2009 om 11:27
Ja, ik vond Stasiman ook écht goed, heel knap hoe hij nonverbaal ook laat zien dat zijn geweten hem parten gaat spelen. En Sebastian Koch
Ik weet nog niet of ik onder Ikea uitkom, had gisteren min of meer toegezegd (mét de mededeling dat we vandaag nog geen bed mochten kopen, want eerst bank en plinten kopen én op vakantie ), maar ontdekte restaurantgebeuren later
Oh, dus morgen verjaardagvieren
Ik weet nog niet of ik onder Ikea uitkom, had gisteren min of meer toegezegd (mét de mededeling dat we vandaag nog geen bed mochten kopen, want eerst bank en plinten kopen én op vakantie ), maar ontdekte restaurantgebeuren later
Oh, dus morgen verjaardagvieren
Peas on earth!
zaterdag 13 juni 2009 om 14:21