Zoek geb.kaartje (oud holl.) met handgeschr naam op voorkant

12-06-2009 22:12 41 berichten
Hoi meiden,

Ben op zoek naar een geboortekaartje op dik wit papier (mag met relief) en het lijkt op zo'n oud hollands kaartje, alleen zit er dan aan de voorkant geen strikje maar is de naam een beetje/stoer handgeschreven over het gehele kaartje. Ik persoonlijk vind het een beetje een klassiek kaartje met een moderne tint.

Ik weet dat het kaartje bestaat want heb het ooit gezien bij vrienden alleen hun weten niet meer van wie het kaartje was (tijdje geleden). Heb het internet afgestruind maar kan het niet vinden.

Iemand hier die misschien weet wat ik bedoel?

Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe ziet een oud-Hollands kaartje eruit dan? Met een strikje?
Peas on earth!
Peas on earth!
Bedoel je dit met een strikje?

Peas on earth!
Volgens mij heeft Unicef hem
Thanks, thanks, maar bedoel ik niet.

Idd een kaartje met zo'n strikje, dubbel kaartje, klassieke letters aan de binnenkant (volgens mij noemen ze dat oud-hollands). Alleen bij mijn eerste heb ik op het kraambed al die strikjes met naam op het kaartje moeten plakken want dat moet je dus schijnbaar zelf doen met die kaartjes, en daar heb ik nu dus geen zin meer in. Nu heb ik dus gezien dat dit type kaartje voortaan ok bestaat met groot de naam op de voorkant geschreven en dan zonder strikje.... Hoop dat ik het een beetje goed kan uitleggen...
Even gezocht en idd, ze verkopen een blanco kaartje waar je door drukker zelf naam op kan laten zetten. Steun je ook nog een mooi doel.
Niet om lullig te doen, maar wat een saai kaartje!
The time is now
Je zoekt dus inderdaad een blanco kaartje? Dat moet toch te vinden zijn? Al in boeken bij drukker gekeken?
quote:Banba schreef op 12 juni 2009 @ 22:23:

Niet om lullig te doen, maar wat een saai kaartje!Als je niet lullig wil doen waarom doe je het dan toch? Ken je die van smaken die verschillen enzo?
quote:Suze2 schreef op 12 juni 2009 @ 22:25:

[...]

Als je niet lullig wil doen waarom doe je het dan toch? Ken je die van smaken die verschillen enzo?Tja, ik dacht ik geef even mijn mening. Doen wel meer mensen op zo'n forum...
The time is now
Hoi Suze, ja is een mooi kaartje maar het is niet wat ik eigenlijk bedoel. Op het kaartje was echt in hele grote letters de naam. Maar dit kaartje is wel iets wat ik onthou, vind 'm mooi en steun idd een goed doel. Thanks!
Prinses op de erwt, ik bedoel idd zo'n type kaartje maar dan een dubbele kaart... aan de voorkant dus effen wit met grote blauwe of rose letters de naam van je babietje...
quote:Banba schreef op 12 juni 2009 @ 22:25:

[...]

Tja, ik dacht ik geef even mijn mening. Doen wel meer mensen op zo'n forum...Tja, en voel je je nu beter? Nu je zo lekker je mening gegeven hebt? Wat doet het voor je zeg maar?
quote:Suze2 schreef op 12 juni 2009 @ 22:32:

[...]

Tja, en voel je je nu beter? Nu je zo lekker je mening gegeven hebt? Wat doet het voor je zeg maar?Zeg, doe eens niet zo raar.
The time is now
Maar je kan dat kaartje van Unicef toch precies zo laten bedrukken als je zelf wil? Das toch juist het voordeel van een blanco kaartje? Palmpapier (even googlen) heeft ook blanco kaartjes. Die hebben vast ook verschillende formaten.
quote:Banba schreef op 12 juni 2009 @ 22:34:

[...]

Zeg, doe eens niet zo raar.Mag toch zeker wel? Openbaar forum enzo???
Jeetje, wat is jouw probleem Suze? Ik geef gewoon mijn mening, ik voel me absoluut niet geroepen me daarover te verantwoorden en zeker niet tegenover jou.
The time is now
Zijn jullie zwanger ofzo?

Ik wel Sarah, Suze misschien ook wel (of anders ongesteld).
The time is now
Gezellig hier
Peas on earth!
Banba, je mag je mening hier natuurlijk geven en natuurlijk hebben we allemaal een andere smaak. Snap alleen ook niet echt waarom dat dan meteen moet worden vermeld... maar verder je goed recht, absoluut, daar is een forum voor (alleen hier vroeg ik nie om )

Suze, dat palmpapier lijkt me een beetje copyshop-achtig... maar ben wel echt serieus al wat geholpen met je unicef-tip. Thanks!
Hihi en dus ook zwanger... horrrrrormoontjes
Je hebt gelijk pilates, je vroeg er niet om en het is inderdaad ook niet heel vriendelijk en handig van me. Ik zag het kaartje en gaf vrij impulsief mijn mening erover.

Het zal vast geen reden voor je zijn om van je keuze af te zien .
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven