Zoek geb.kaartje (oud holl.) met handgeschr naam op voorkant

12-06-2009 22:12 41 berichten
Hoi meiden,

Ben op zoek naar een geboortekaartje op dik wit papier (mag met relief) en het lijkt op zo'n oud hollands kaartje, alleen zit er dan aan de voorkant geen strikje maar is de naam een beetje/stoer handgeschreven over het gehele kaartje. Ik persoonlijk vind het een beetje een klassiek kaartje met een moderne tint.

Ik weet dat het kaartje bestaat want heb het ooit gezien bij vrienden alleen hun weten niet meer van wie het kaartje was (tijdje geleden). Heb het internet afgestruind maar kan het niet vinden.

Iemand hier die misschien weet wat ik bedoel?

Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Weet je, ik snap gewoon niet waarom het nodig is dat je tegen iemand zegt dat je het maar niks vindt. De laatste tijd zie ik het steeds vaker gebeuren: "ja maar ik mag dat toch zeggen want het is een openbaar forum". Je hebt natuurlijk gelijk, je mag je mening best geven maar ik vraag me echt af (en nu zonder direct bitchy uit de hoek te komen) waarom je dat nu zou willen doen? TO heeft een vraag, als je er geen antwoord op hebt wat is dan de toegevoegde waarde van een post over de smaak van een ander?

Na ja, maakt ook verder niet uit.... Ik maak me weer druk om niks .
Nee, idd blijf gelukkig zoeken naar dat kaartje... alhoewel ik nu wel gevoelig ben voor commentaar
Suze, even los van Banba, ben ik het wel met je eens. Zie dit ook heel vaak gebeuren... wel een beetje jammer idd!
quote:pilatespas schreef op 12 juni 2009 @ 22:47:

Nee, idd blijf gelukkig zoeken naar dat kaartje... alhoewel ik nu wel gevoelig ben voor commentaar Ik snap het. Ik zal tzt mijn kaartje wel even online zetten voor je. Kun je die afzeiken .
The time is now
Ha ha ha, en zo komt alles toch weer goed....

Banba, hoe lang mag je nog? Ik nog een week of 14 (als het kind er dit keer wel gewoon zo rond de 40 weken uit komt that is....).

Pilatespas, je hebt me wel op een idee gebracht trouwens. Ik ga toch weer voor Unicef kaartje en zo'n blanco daar kan ik wel wat mee. De rest is niet echt mijn ding deze keer (de leukste had ik de vorige keer al :-)).
gewoon een stapel boeken bij de drukker halen, zit t vast wel tussen

(De wereld bestaat ook nog naast t internet )
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Gewoon naar een drukker gaan. Waar ik was, ook voor Oudhollandse kaartjes, hadden ze twee ordners 'Oudhollands' met voorbeelden.
quote:Banba schreef op 12 juni 2009 @ 22:23:

Niet om lullig te doen, maar wat een saai kaartje!

Onze kinderen behoefden geen bijzonder kaartje, zou too much worden. Zal het je nog sterker vertellen: wij hadden twee keer exact hetzelfde kaartje, alleen de naam en datum verschilden.

Nog een klein verschilletje, op kaart nr1 stond:

Er is een lief meisje geboren

Op nr2 stond:

Er is alweer een lief meisje geboren
Oh Fleur vinnik wel schattig

Ik zag in een boek een kaartje met de geniale tekst

"Hij weegt genoeg en is lang zat"

Tzt komt die zéker op mijn geboortekaartje te staan :-D
Ik had zo'n kaartje met strikje

Anders bel je eens met een drukkerij. Mijn drukkerij in Den Haag was echt heel aardig, mischien dat ze je verder kunnen helpen?

Dat kaartje van mij was 'traditioneel' ipv oud Hollands, misschien dat dat al helpt?

Enniewee: klik
Haha Lente, zaten jullie 's avonds ook zelf strikjes te plakken?
Nou Fleurtje, wij dus wel en dat vond ik dus eigenlijk niet zo relaxt! Lente, wat een goede site van je drukkerij. Heb er wat aan gehad, want ga hier in de buurt een drukker zoeken die 1 boek heeft waarin ik ook een leuk kaartje zie, wat een beetje is wat ik bedoel (maar nog niet helemaal...). Thanks!
Ik vond het wel wat hebben, die strikjes plakken. Net uit het ziekenhuis, baby aan de borst en plakken maar!
Hèhèhè, hier ook (weer) strikjes plakken binnen een paar weken. De vorige keer had ik ook een oud-hollands kaartje met roze letters en een zelf gestrikt strikje. Trouwens, ons kaartje was afgekeken uit de boeken en verder 'zelf ontworpen'.

Deze keer wordt het hetzelfde kaartje, maar dan de blauwe variant .

Succes met het juiste kaartje vinden !
What matters most is how you see yourself
Haha, verder ook dezelfde tekst, los van het geslacht?
Ik ben weer net te laat voor de

catfight zie ik
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven