Mode & Beauty alle pijlers

Wenkbrauwverf vervagen, tips?

05-03-2022 13:59 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ik doe ook eens mee… wenkbrauwen laten verven. Het is verdorie geen gezicht!!! Ik heb thuis gauw alle verf van de huid geboend, dat scheelt maar mijn wenkbrauwen zijn echt heel donker. Terwijl ik aangaf dat ik dat niet wilde.
Enfin het leed is geschied. Zijn er middeltjes die de verf eruit halen of sneller doen vervagen? Ik heb ze al gewassen met head and shoulders.
Nee veel meer kun je niet doen dan wassen met een antiroos shampoo. Maar het vervaagt vrij snel, binnen twee dagen is het heftige er wel vanaf, als ze zijn uitgeschoten. Bij mij dan...
Wel heel irritant dat ze ze zo donker maken terwijl je zei dat je dat niet wilde.
.
Was dit je eerste keer? Geef het 2 dagen en ze zijn perfect. Als ik mijn wenkies laat doen poeder ik ze wat af de eerste 2 dagen omdat ze zo intens zijn.
Ja dat is wel een beetje jammer…. Ik zie soms zo’n mooie resultaten en dacht dat wil ik ook. Maar dit durf ik echt niet meer aan.

Het was geen gezicht toen ik naar buiten ging. 2 dikke zwarte strepen ook op de huid. Man schrok zich kapot. Gelukkig kreeg ik dat er snel af met een peeling toner. Maar de haartjes zijn bijna zwart. Dat staat niet bij mijn huid en haarkleur.
Supersas09 schreef:
05-03-2022 14:08
Was dit je eerste keer? Geef het 2 dagen en ze zijn perfect. Als ik mijn wenkies laat doen poeder ik ze wat af de eerste 2 dagen omdat ze zo intens zijn.
Ja de eerste keer. Vervaagt het dan vanzelf? Hmm je geeft me een beetje hoop!
Niet meer doen. Gebruik een wenkbrauwmascara.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bloemetjefresia schreef:
Ja, het vervaagt bij mij enorm. 1 dag genant, 1 dag streng, erna prima.
Bloemetjefresia schreef:
Bij mij vervaagt het echt. En, als je nog terug durft, gewoon zeggen dat je het lichter wil. Ik ga elke 4 weken, wenkies en bovenlip epileren met touw en dan met henna verven. Overigens ga ik bij een dame die alleen maar dit doet, in mijn ogen echt een expert.
MadameJean schreef:
05-03-2022 14:19
Ja, het vervaagt bij mij enorm. 1 dag genant, 1 dag streng, erna prima.
Hahaha, dit!
Ik dacht ik doe ook eens mee…

:rofl:
Ik lach je niet uit TO maar jouw openingszin is hilarisch.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Je kunt het voortaan ook zelf doen, dan heb je zelf in de hand hoe donker ze worden. En het is een stuk goedkoper :)

Ik heb van mezelf hele lichte wenkbrauwen en niet zulk licht haar. Ik knap heel erg op van zichtbare wenkbrauwen, ik vind het echt een aanrader als je lichte wenkbrauwen hebt. Maar een zwarte streep is niet de bedoeling.
.
Miskotto schreef:
05-03-2022 14:22
Ik dacht ik doe ook eens mee…

:rofl:
Ik lach je niet uit TO maar jouw openingszin is hilarisch.
Ik ben halverwege de dertig en heb opeens het gevoel dat ik ook aan alle (insta) hypes mee moet doen 😂
Als je het nog eens laat doen, kijk naar de wenkbrauwen van de dame of dames in de salon. Als die zelf van die dikke zwarte Geordie Shore wenkbrauwen hebben moet je wegwezen!
impala wijzigde dit bericht op 05-03-2022 14:47
7.55% gewijzigd
.
Ik heb ze toevallig vandaag ook laten doen en ik word standaard uitgelachen door vriend, die eerste dag. :-D Het vervaagt echt snel hoor. De huid is nu nog mee geverfd.

Ook kan het heftig lijken omdat alle haartjes nu gekleurd zijn en nu heb je gewoon veel meer wenkbrauw. Dan is het gelijk zwaarder.

Zijn je wenkbrauwen wel echt zo donker of ben je dit gewoon niet gewend?
Op zich laten iets donkere wenkbrauwen je jonger lijken. Probeer even af te wachten. Misschien is het toch een combinatie van wennen en dat ze nog iets moeten vervagen.

Make-up helpt. Met een blote billen gezicht ligt alle nadruk op de wenkbrauwen.
Wat ik me bij dit soort situaties altijd afvraag is of je ter plekke ook hebt gezegd dat je dit veel te donker vindt? Heb je gevraagd of dit echt wel de lichtste optie was of niet?

Hoe dan ook, het vervaagt echt snel. En dan heb je je vertrouwde Sinterklaaswenkbrauwen gewoon weer terug ;)
Scrubben! Dan wordt de huid tussen de haartjes in ieder geval al lichter.
Wil je een foto plakken :lol:
entertainment/gekke-wenkies/list_messag ... #p33781209

Wat de rest zegt, de 1e dag is het heel donker, je zult zien morgen of overmorgen is het een stuk minder donker. En volgende keer aangeven dat je een tint lichter wilt. Sowieso als je je normaal gesproken nooit je wenkbrauwen doet dan is een tint te donker(der) altijd heel heftig.
Wenkbrauwen groeien heel snel en de haartjes blijven maar enkele maanden zitten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Waterstofperoxide bleekt heel snel; het breekt pigmentmoleculen af. Maar ik zou alleen maar dagelijks even flink boenen met zeep.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
06-03-2022 08:08
Waterstofperoxide bleekt heel snel; het breekt pigmentmoleculen af. Maar ik zou alleen maar dagelijks even flink boenen met zeep.
Loop je dan niet de kans dat ze rood of groen gaan uitslaan? Dan ben je nog verder van huis.
.
viva-amber schreef:
05-03-2022 14:15
Niet meer doen. Gebruik een wenkbrauwmascara.

Welnee. Gewoon zelf doen. Maar dan met die van syoss en als je van jezelf niet heel donker bent neem je de donkerblond.
Ik verf die van mij al een aantal jaar, aangezien er nogal wat grijze tussen zitten. Zo moeilijk is het niet.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Dat je thuis nog verf van je huid moest boenen is trouwens ook niet normaal. Mij wordt het meestal gevraagd, of ik wel wil dat de huid wordt meegeverfd. In principe proberen ze dat te vermijden. Ik denk dat je echt bij een wenkbrauwkapper from hell terecht bent gekomen.
impala wijzigde dit bericht op 06-03-2022 09:37
0.37% gewijzigd
.
Nog nooit laten doen, ook niet zelf gedaan. Ik blijf met verf ver weg van mijn wenkies.

Ik heb van mezelf heel donker haar, heel donkere wenkbrauwen en heel lichte ogen.
Ik teken ze altijd een heel klein beetje in model met een wenkbrauwpotlood. Maar eigenlijk is dat meer voor het idee dan dat je er daadwerkelijk iets van ziet. Het model is zo geëpileerd.

Ik heb wel lang gelopen met een soort van halve wenkbrauw aan 1 kant. Een overblijfsel van een piercing die ik daar heb gehad. Inmiddels is dat bijgegroeid, maar dat heeft echt jaren geduurd. Zeker 10 jaar. Die kant tekende ik bij.

Ik zou scrubben. Heb je wel eerst rode plekken, maar dat trekt weg. Scrubben met lichaamsscrub, niet gezichtsscrub, die laatste zit te weinig scrub in.
impala schreef:
05-03-2022 14:33
Als je het nog eens laat doen, kijk naar de wenkbrauwen van de dame of dames in de salon. Als die zelf van die dikke zwarte Geordie Shore wenkbrauwen hebben moet je wegwezen!

Goede tip :rofl:
Ceylon schreef:
06-03-2022 09:24
Welnee. Gewoon zelf doen. Maar dan met die van syoss en als je van jezelf niet heel donker bent neem je de donkerblond.
Ik verf die van mij al een aantal jaar, aangezien er nogal wat grijze tussen zitten. Zo moeilijk is het niet.

Hoelang blijft deze zitten? Ik koop mijn verf altijd bij de Wibra en blijft ruim een week zitten. Af en toe wat wenkbrauwpoeder erover heen in de 2e week en dan weer opnieuw verven. Idd klusje van niets.
Laatst in een salon laten doen en bleef een goede 2 weken zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven