Inventarisatietopic fotografie challenges Viva forum
zaterdag 18 december 2021 om 11:08
THEMA 14 Van 1 oktober t/m 15 okt: Patronen
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.
Hall of Fame
Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.

Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
maleficent wijzigde dit bericht op 04-10-2022 21:55
84.09% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 4 maart 2022 om 16:29
vrijdag 4 maart 2022 om 17:24
vrijdag 4 maart 2022 om 17:40
Inderdaad de gebandeerde staart en houding maken het voor mij zeker een torenvalk.Hendrikje106 schreef: ↑03-03-2022 20:24Denk je niet dat ie te groot is voor een torenvalk?
Edit: de staart lijkt wel erg op een Torenvalk inderdaad…
En wat een mooierd jouw Gandalf?

vrijdag 4 maart 2022 om 17:41
Hahaha, die wil ik wel zien. Of ga aan de slag met de boerderijmini’shagelslagjes schreef: ↑04-03-2022 09:49Uit pure wanhoop gister een foto gemaakt van boerderijdrop. Maar ook dat is niets geworden.![]()

vrijdag 4 maart 2022 om 18:20
Ja zo schattigVuurenvlam62 schreef: ↑04-03-2022 16:29Heb je geen natuurgebied of park in de buurt. Daar even rustig zitten en je ziet vanzelf een hoop dieren
Ik heb gisteren het eerste bijenkontje van dit jaar gefotografeerd maar is niet zo mooi geworden. Ik ben gek op bijenkontjes die uit bloemen piepen![]()

The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
vrijdag 4 maart 2022 om 22:38
zaterdag 5 maart 2022 om 09:45
Wat mij betreft wel. Zouden het ook t/m zondag kunnen laten duren.. wordt nog mooi weer dit weekend!Vuurenvlam62 schreef: ↑04-03-2022 22:47Als de challenge tot de 6e loopt in plaats van de 5e zou dat best fijn zijn. Wilde morgen op pad gaan maar onverwacht andere plannen. Mag de sluitingsdatum speciaal voor mij een dag verschoven worden?![]()
every journey starts with a single step
zaterdag 5 maart 2022 om 13:35
Tuurlijk!! Succes. Ben benieuwdVuurenvlam62 schreef: ↑04-03-2022 22:47Als de challenge tot de 6e loopt in plaats van de 5e zou dat best fijn zijn. Wilde morgen op pad gaan maar onverwacht andere plannen. Mag de sluitingsdatum speciaal voor mij een dag verschoven worden?![]()
zaterdag 5 maart 2022 om 16:31
Vrees niet! Maar ik wil gewoon iéts insturen in plaats van niks nada noppes

zondag 6 maart 2022 om 16:17
Gisteren was ik met een vriendin op pad en voor de zekerheid met haar telefoon (redelijke camera) de zwanen in 't park geschoten.
Vandaag was ik alleen op pad en veel mooie taferelen gezien maar slechte camera en vooral slechte zoom helaas
Dus dan maar deze knapperd van gisteren:
[url=https://postimg.cc/py38Yj65]
Vandaag was ik alleen op pad en veel mooie taferelen gezien maar slechte camera en vooral slechte zoom helaas

Dus dan maar deze knapperd van gisteren:
[url=https://postimg.cc/py38Yj65]
maandag 7 maart 2022 om 22:11
dinsdag 8 maart 2022 om 19:18
Gesloten voor inzendingen, stem topic aangemaakt! digi/stemtopic-foto-challenge-huis-dier ... ges/488088
vrijdag 11 maart 2022 om 21:34
Ik blijf verbaasd, maar vind het heel cool een keertje gewonnen te hebben.Vuurenvlam62 schreef: ↑11-03-2022 18:15Gefeliciteerd Amby! Met een foto waarvan je zelf dacht dat je geen kans zou maken, zo zie je maar weer![]()

Zullen we t/m 20 maart doen Male? Dan hebben we twee weekenden om te schieten.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in