Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 13 juni 2009 om 16:05
Pop wie is ook alweer WWZE ?
Leuk dat je verjaardag zo toppie was.
Over de puppie , ik heb gebeld met de eigenaresse en ik heb haar verkeerd begrepen. Ze wil inenten , alleen doet ze dat alleen op aanvraag van de koper. Sommige kopers willen het risico nou eenmaal om een hondje te kopen zonder inentingen.
Veelal worden deze hondjes gewoon gebruikt bij de paarden in de stallen. Komen niet van het erf af.
Ik en nog 2 andere kopers willen wel graag dat het ingeent wordt en ze deed absoluut niet moeilijk. Geen probleem ze zal zorgen dat de 3 pups ingeent worden. En garantie dat mocht de pup niet goed gekeurd zijn door de dierenarts dat ik van de koop af mag zien.
Leuk dat je verjaardag zo toppie was.
Over de puppie , ik heb gebeld met de eigenaresse en ik heb haar verkeerd begrepen. Ze wil inenten , alleen doet ze dat alleen op aanvraag van de koper. Sommige kopers willen het risico nou eenmaal om een hondje te kopen zonder inentingen.
Veelal worden deze hondjes gewoon gebruikt bij de paarden in de stallen. Komen niet van het erf af.
Ik en nog 2 andere kopers willen wel graag dat het ingeent wordt en ze deed absoluut niet moeilijk. Geen probleem ze zal zorgen dat de 3 pups ingeent worden. En garantie dat mocht de pup niet goed gekeurd zijn door de dierenarts dat ik van de koop af mag zien.
zaterdag 13 juni 2009 om 17:09
tjonge wat veel geschreven zeg, kan ook niet een avondje/nacht/ochtend wegblijven 
Olive: wowwie, een date morgen! is t een blind date of heb je al foto's gezien? En heeft Reiz nu ook een date?
Gefeliciteerd met je hondje Vleer, nu nog een unieke naam verzinnen dus!
Pop; fijn dat je zon leuk feestje had, maar jammer van TM zeg! gelukkkig is t nu wel duidelijk, dus geen energie meer insteken he?
Miran: blij dat je weer terug bent hoor! veel plezier vanavond! en ik vind dat GL/ZSM nu wel eens een datum mag prikken. Vond t de laatste keer toen ie zn uitnodiging weer introk rare actie van hem. Snap t niet helemaal....
Appel: stoerrrrrrr dat je motor gaat rijden, wou dat ik dat kon/durfde! en have fun with the sissies!
Indi: ook veel plezier, fijn dat je sociaal leven zo goed gaat. Zit ik dus vanavond als enige op de bank waarschijnlijk!
Voor rest ook: hooiiiiiiiiii

Olive: wowwie, een date morgen! is t een blind date of heb je al foto's gezien? En heeft Reiz nu ook een date?
Gefeliciteerd met je hondje Vleer, nu nog een unieke naam verzinnen dus!
Pop; fijn dat je zon leuk feestje had, maar jammer van TM zeg! gelukkkig is t nu wel duidelijk, dus geen energie meer insteken he?
Miran: blij dat je weer terug bent hoor! veel plezier vanavond! en ik vind dat GL/ZSM nu wel eens een datum mag prikken. Vond t de laatste keer toen ie zn uitnodiging weer introk rare actie van hem. Snap t niet helemaal....
Appel: stoerrrrrrr dat je motor gaat rijden, wou dat ik dat kon/durfde! en have fun with the sissies!
Indi: ook veel plezier, fijn dat je sociaal leven zo goed gaat. Zit ik dus vanavond als enige op de bank waarschijnlijk!
Voor rest ook: hooiiiiiiiiii
zaterdag 13 juni 2009 om 17:15
Ik heb gisteravond tot 9 uur op kantoor gezeten met collega's. Hadden ontzettend hectische week achter de rug, giga veel stress gehad, dus we moesten het er uit drinken en praten. Was heel leuk! Daarna naar R gegaan, film gekeken (Bride flight...brrr die Waldemar vind ik zo erg) en heerlijk bij hem geslapen. Vanochtend weer naar huis gegaan en toen kwam hij later met de electrische heggeschaar om mn heg te snoeien (hehe wat anders?) en daarna samen bouwmarkten afgestruind voor mijn laminaat-orientatie zeg maar. Heb mn keuze gemaakt en volgende week (als vakantiegeld er is) ga ik t kopen. Nu de klussers nog inschakelen. R moest naar voetbal daarna, dus in mn uppie boodschappen gedaan en nu heerlijk in mn tuintje.
Was superleuk met R, hij zag er ook weer zo lekker uit vandaag. Hij kleedt zich echt goed voor iemand van 44
alleen maar G-Star en zo, helemaal goed!
En de clowm wordt ritueel verbrand hebben we afgesproken
Was superleuk met R, hij zag er ook weer zo lekker uit vandaag. Hij kleedt zich echt goed voor iemand van 44

En de clowm wordt ritueel verbrand hebben we afgesproken
zaterdag 13 juni 2009 om 17:18
Oh Sissie! dikke knuf voor jou! Wat een rotsituatie met je broer zeg, kan me dat heel goed voorstellen (ben daar vaak bang voor bij mn eigen broer, ook 2 kindjes en zo). Hoop dat t allemaal goed opgelost gaat worden en fijn dat je er zo voor hem bent. Geweldige zus heeft ie (en ik ook natuurlijk
Enne....Appel valt toch op kale mannen....?

zaterdag 13 juni 2009 om 17:29
zaterdag 13 juni 2009 om 17:44
zaterdag 13 juni 2009 om 17:54
zaterdag 13 juni 2009 om 18:07
Ik heb een paar keer voorstel gedaan, dan kon hij niet.
Hij is nu weekend in buitenland voor z'n werk, hij had graag morgen afgesproken. Hij heeft gister gezegd dat hij gauw naar me toekomt. Ik zei dat ik dat heel leuk vond natuurlijk. Heb hem vandaag sms gestuurd of we van de week een avondje plannen. Nog geen reactie.
Mannen....!@#$%^&*()
Hij is nu weekend in buitenland voor z'n werk, hij had graag morgen afgesproken. Hij heeft gister gezegd dat hij gauw naar me toekomt. Ik zei dat ik dat heel leuk vond natuurlijk. Heb hem vandaag sms gestuurd of we van de week een avondje plannen. Nog geen reactie.
Mannen....!@#$%^&*()