Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 12 juni 2009 om 22:29
Indi...fijn dat je zon gezellig avond hebt gehad! Volgens mij gaat het wel beter met je he? Zit je steeds beter in je velletje?
En leuk van die opleiding!!
Miran....spannend met GL. Ik zeg gauw een datum prikken.
En met mijn broer komt het wel goed hoor.....hij heeft alles heel helder en goed op rij. Kan ik van mijn schoonzus niet zeggen hoewel zij degene is die de beslissing heeft genomen. Ik heb trouwens een ontzettend leuke broer! Anyone? hahaaahhah grapje hoor....
En leuk van die opleiding!!
Miran....spannend met GL. Ik zeg gauw een datum prikken.
En met mijn broer komt het wel goed hoor.....hij heeft alles heel helder en goed op rij. Kan ik van mijn schoonzus niet zeggen hoewel zij degene is die de beslissing heeft genomen. Ik heb trouwens een ontzettend leuke broer! Anyone? hahaaahhah grapje hoor....

vrijdag 12 juni 2009 om 22:39
Miran....dat is ook wel heel leuk, gewoon lekker spontaan dus? Wel spannend hoor....zeker omdat jullie elkaar tijdje niet hebben gezien.
Indi....goed zo, you go girl! Lekker genieten van alles en iedereen om je heen.
Jaaaa heb hele leuke broer!! Hij is 40+...leuke kop (zonder haar hahaha) altijd goed gekleed. 2 hele leuke kinderen (jongen en meisje), eigen zaak, leuke vrienden, doet leuke dingen, hij heeft hele leuke humor. Ja ik ben echt trots op mijn broertie hoor! Ik kon hem vroeger niet uitstaan...altijd ruzie...maar ben echt dol op hem!
Indi....goed zo, you go girl! Lekker genieten van alles en iedereen om je heen.
Jaaaa heb hele leuke broer!! Hij is 40+...leuke kop (zonder haar hahaha) altijd goed gekleed. 2 hele leuke kinderen (jongen en meisje), eigen zaak, leuke vrienden, doet leuke dingen, hij heeft hele leuke humor. Ja ik ben echt trots op mijn broertie hoor! Ik kon hem vroeger niet uitstaan...altijd ruzie...maar ben echt dol op hem!
vrijdag 12 juni 2009 om 22:43
Yes ik heb een hondje !
Op de foto hier is het idd een grotere jack russel , die van mij is kleiner , kleiner koppie en kortere pootjes en heel donkerbruin met lichtbruin.
Heel handig dat ze elke week met de beesten naar de camping gaat hier vlakbij. Dus mag en kan elke week t hondje komen bekijken. Volgende week mag ik ook foto's maken. Mocht nu ook wel maar snap nog geen jota van mijn nieuwe telefoon. Dus volgende week ff mijn oude telefoon mee nemen die snap ik wel
Maar tis zo'n poepie , deze viel gelijk op door zijn kleur. Net ff anders dan de rest (net als ik zelluf )
Nu alleen nog een naam :Tarzan (maar dan krijg je hele rare gezichten wanneer ik zeg dat ik met Tarzan ga spelen enzoww )
Yengo vind ik eigenlijk ook wel een leuke naam
Nog andere ideetjes ? ze zijn van harte welkom
Op de foto hier is het idd een grotere jack russel , die van mij is kleiner , kleiner koppie en kortere pootjes en heel donkerbruin met lichtbruin.
Heel handig dat ze elke week met de beesten naar de camping gaat hier vlakbij. Dus mag en kan elke week t hondje komen bekijken. Volgende week mag ik ook foto's maken. Mocht nu ook wel maar snap nog geen jota van mijn nieuwe telefoon. Dus volgende week ff mijn oude telefoon mee nemen die snap ik wel
Maar tis zo'n poepie , deze viel gelijk op door zijn kleur. Net ff anders dan de rest (net als ik zelluf )
Nu alleen nog een naam :Tarzan (maar dan krijg je hele rare gezichten wanneer ik zeg dat ik met Tarzan ga spelen enzoww )
Yengo vind ik eigenlijk ook wel een leuke naam
Nog andere ideetjes ? ze zijn van harte welkom
vrijdag 12 juni 2009 om 22:45
vrijdag 12 juni 2009 om 22:53
ohwww wat een poepies zeg !!!! Wat een knuffelbeertjes....
Ja GL is erg spontaan en vooral ook heel grappig, we hebben het altijd zo gezellig aan de foon.
Ik moet morgen huis opruimen, boodschappen etc etc etc, voor verjaardagsfeestje, pfff........wel gezellig, maar voelde ik me maar wat fitter *klaagmodus weer uit*
welterusten !
Ja GL is erg spontaan en vooral ook heel grappig, we hebben het altijd zo gezellig aan de foon.
Ik moet morgen huis opruimen, boodschappen etc etc etc, voor verjaardagsfeestje, pfff........wel gezellig, maar voelde ik me maar wat fitter *klaagmodus weer uit*
welterusten !

vrijdag 12 juni 2009 om 23:05
Wat een schatjes Vleer! Ga je hem overal heen meenemen? Heb eens een hele chique lange mevrouw gekend die had een pekinees (Harry ) en die ging overal waar zij ging. Ze was er mee op training geweest ook, echt super leuk en hij was ontzettend gehoorzaam.
LB= salarisschaal Indi
Wat naar die scheiding van je broer Erykah!
En Miran - spannendddddddddd
LB= salarisschaal Indi
Wat naar die scheiding van je broer Erykah!
En Miran - spannendddddddddd
vrijdag 12 juni 2009 om 23:07
vrijdag 12 juni 2009 om 23:11
quote:Indi schreef op 12 juni 2009 @ 23:10:
@MP: Hahah..ik ben goed op de hoogte merk ik....Ik weet het eerlijk gezegd niet..dat moet ik even uitzoeken..
@Vleer:Ik heb geen idee..maar inentingen zijn wel belangrijk! Raar eigenlijk dat een fokker dat niet doet...het is geen echte fokker , maar gewoon een huis tuin en keuken fokker. Vandaar ook dat er verder niets bij zit, is niet erg , hond van mijn ouders was ook gewoon bij een boer weggeplukt die een nestje had.
@MP: Hahah..ik ben goed op de hoogte merk ik....Ik weet het eerlijk gezegd niet..dat moet ik even uitzoeken..
@Vleer:Ik heb geen idee..maar inentingen zijn wel belangrijk! Raar eigenlijk dat een fokker dat niet doet...het is geen echte fokker , maar gewoon een huis tuin en keuken fokker. Vandaar ook dat er verder niets bij zit, is niet erg , hond van mijn ouders was ook gewoon bij een boer weggeplukt die een nestje had.
vrijdag 12 juni 2009 om 23:44
Jeetje Erykah, wat een nieuws van je broer... Hoop dat het allemaal of goed komt, of op een goede manier gaat... toch heftig nieuws hoor...
Vleer wat liefff! Hoe lang duurt het nog voordat je 'm mag ophalen?
Miran spannend met GL! Kan me wel voorstellen dat nu het 'mag' de spanning best wel opbouwt... dus spontane actie moet maar snel gebeuren
Ladies, ik ga lekker slapen. Morgen lange dag, moet al om 10:30 in de dansschool zijn. 's middags en 's avonds voorstelling en daarna nog afsluitend feest tot 's nachts... Duim voor me dat ik geen koppijn heb morgen!
Fijn weekend allemaal!
Vleer wat liefff! Hoe lang duurt het nog voordat je 'm mag ophalen?
Miran spannend met GL! Kan me wel voorstellen dat nu het 'mag' de spanning best wel opbouwt... dus spontane actie moet maar snel gebeuren
Ladies, ik ga lekker slapen. Morgen lange dag, moet al om 10:30 in de dansschool zijn. 's middags en 's avonds voorstelling en daarna nog afsluitend feest tot 's nachts... Duim voor me dat ik geen koppijn heb morgen!
Fijn weekend allemaal!
zaterdag 13 juni 2009 om 00:54
Weekend!
Olive, leuk een date in het vooruitzicht Maar hij woont aan de andere kant van het land?
Is dat iets waar jullie op letten bijvoorbeeld op RP of iets anders, afstand dus?
Ik heb wel liever iemand uit de buurt en vind Amsterdam en Utrecht en daartussen nog wel gaan, maar als ik 3 uur onderweg ben voor ik iemand kan zien... Beperk ik dan mijn mogelijkheden??
Vleer, lief hondje ! Tarzan vind ik wel grappig, maar snap dat mensen dan af en toe raar opkijken, haha! Maar je moet nog 6 weken wachten, heb je mooi tijd om erover na te denken.
Moeten de namen niet met een bepaalde letter beginnen? Dat heb je ook vaak toch met een nest?
Nog mensen met leuke plannen dit weekend, naast verjaardagen vieren?
Ik ga slapen!! Slaap lekker!
Olive, leuk een date in het vooruitzicht Maar hij woont aan de andere kant van het land?
Is dat iets waar jullie op letten bijvoorbeeld op RP of iets anders, afstand dus?
Ik heb wel liever iemand uit de buurt en vind Amsterdam en Utrecht en daartussen nog wel gaan, maar als ik 3 uur onderweg ben voor ik iemand kan zien... Beperk ik dan mijn mogelijkheden??
Vleer, lief hondje ! Tarzan vind ik wel grappig, maar snap dat mensen dan af en toe raar opkijken, haha! Maar je moet nog 6 weken wachten, heb je mooi tijd om erover na te denken.
Moeten de namen niet met een bepaalde letter beginnen? Dat heb je ook vaak toch met een nest?
Nog mensen met leuke plannen dit weekend, naast verjaardagen vieren?
Ik ga slapen!! Slaap lekker!
zaterdag 13 juni 2009 om 03:45
Zeg Indi, ik ben net speciaal voor jouw lid geworden van dit forum om jou een enorme harde schop onder je %&%* te geven om vervolgens te lachen naar de Stationsman. Wij mannen vinden het sowieso leuk als een vrouw naar ons lacht. Altijd!
@Appel, wat voor een motor heb je gehuurd? Er is weinig sexyer (wat een woord) dan een vrouw op een motor.
Hallo trouwens iedereen! En tevens sorry voor mijn dronken aanwezigheid.....
@Appel, wat voor een motor heb je gehuurd? Er is weinig sexyer (wat een woord) dan een vrouw op een motor.
Hallo trouwens iedereen! En tevens sorry voor mijn dronken aanwezigheid.....