Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
ga er nog even langer over nadenken, Miran! veel plezier vanavond, geniet van wat je hebt en vergeet even wat je nu niet hebt... have fun!
thanks ! En ben benieuwd

-
Hihi, heb net mn kado's opgehaald uit de kroeg en ik kreeg meteen te horen dat ik en wwze de (redelijk) nieuwe barvrouw hebben geshockeerd. Die stond blijkbaar te wijzen te roepen: "kijk nou, kijk nou!"

Wwze is mn scharrel van vorige zomer, Vleer!

Ik vind Kobus ook erg leuk. Stoer en lekker simpel. Ik heb gisteren op mn feestje met een hond gespeeld die bierviltjes apporteerde. Dat beest heette Koka, vind ik ook wel leuk! Leuk beestje was dat, 4 jaar en hartstikke speels!

Xen, lekker heikneuterig/burgerlijk met R. Met volle teugen van genieten hoor, want dat is leuk!

Vanmorgen/middag heeft wwze in bed de krant voorgelezen en over mn rug gegaaid, terwijl ik wat lag te dommelen. Heerlijk heikneuterig!
Oja Pop nu weet ik t weer .. Lekker hoor dat heikneuterige met een leuke vent bij je, jullie boffen maar Pop & Xen.

Koka is ook leuke naam .. grrrr Kobus, Yengo
Pop.. die botenvriend he waar we het laatst over hadden. Heeft hij een vriendin terwijl hij ook op RP staat ?
Nee Vleer, hij is single!
Zo, ben weer in het land der levende. De kater was flink maar ik ook

Voorstellen is niet nodig, ik voldoe al een paar jaar niet meer aan de eis "Single". Ik mis het overigens soms wel, het single zijn. Dus aan iedereen, vergeet niet te genieten van singleschap!
Met mn slaapkoppie een kleine reactie!

Xen: fijn dat je zon leuke avond hebt gehad!

Pop: ordinair bekken is best leuk op verjaardag :-), maar dat was het ook wel zon beetje voor WWZE en jou?

Miran: ik denk dat GL vd week voor de deur staat, wacht maar af :-)

VLeeR: Kobus is coel!

Ik heb morgen/vandaag een date met mr Piano. Hij belde om wat af te spreken. Hangt een beetje af van hoeveel ik slaap wat en hoelaat we iets af gaan spreken. Maar ik heb er echt zin in!

Vnvd vriendinnen te eten gehad, en lekker op het balkom aardbeien in chocolade en appelsapjes gedronken >> wat een heerlijk leven heb ik!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Pop: okey.. Lekker aan het bijkomen van je feestje ?

Ing: veel plezier met Mr Piano

Camel : dat doen we allemaal wel genieten van het single leven !
Xen ziet R er zo uit wanneer hij de heg aan het knippen is ?

Baal er van nu dat ik geen heg heb
Xen ik weet niet hoe jij erbij komt maar ik heb geen date

Ben op het moment eigenlijk ook helemaal niet opzoek naar date omdat ik zo van mijn vrijgezellenleven geniet ( camel )

Ingel juij date

Indi hier ist lekker weer hopelijk bij jou in de zoo ook!

Mira die gaat echt van de week aan je deur staan

Vleer goed nieuws van je hondje dat hij toch ingeent word wanneer ging je terug kijken (foto )

Ik ga slapen het was zo'n zaterdag dat er niks leuks te doen was dus met zen 4 naar de film geweest (he's not...) kwam ik om half 1 thuis vraagt broertje doodleuk jij gaat toch nog effe mee gras bijeen rijden klant is bang dat het gaat regenen, effe ik ben net thuis

En zoals het er nu uitziet regent het niet
Oh Olive (sorry) geniet van je date lekker wijntje, zonnetje,... dat kan allen maar goedkomen
Goodmorning!!

Ik ben veel te vroeg wakker! Lag er om ca. half 3 in en om 9 uur was ik alweer wakker. Nou ja kan nog altijd even teruggaan heeej!! -)

Gister met Appel naar "dorpsfeest" geweest in onze hometown...feestje was niet echt supergezellie, daarna nog naar andere kroegje geweest. Dat was wel heel leuk! En met Appel is het sowieso altijd gezellig!

Miran...hoe was je feestje?

Xen...hoe gaat met jou? Ik wil ook mijn heg bijgeknipt hebben als ik die foto van Vleer zie. Als R. er ook zo uitziet in zijn G-star....niks mis mee!! Maar je geniet wel van het samenzijn met hem....helemaal super toch!

MP...hoe was het in Dusseldorf?

Poppie...ik moest zo lachen om jou. Heerlijk schaamteloos bekken in de kroeg....groot gelijk hoor!!

Olive....vanavond je date he? Spannend! Wat doe je aan?

Indi....vandaag naar de diertentuin toch? Hier regent het momenteel....hoop dat bij jou lekker het zonnetje schijnt?

Mozz...hoe ging je dansdag?

Ingel...mr. Piano nog gehoord? Al nieuwe date gepland?

Camel....wij genieten zeker van ons singleleven en soms ook niet. Waarom verlang jij weleens terug naar single zijn? Ennuh ben jij een bekende van iemand van ons?
Ingel....lees net je posting. Hij heeft dus gebeld en vanavond zie je hem! Leuheuuukk!!
Mogguh Ladies!

Ingel: Spannenddd! Leuk een date met mr piano! Enne, ga je hem nu wel zoenen

Pop: Goed bezig op je verjaardag! ordinair zoenen kan soms zooo leuk zijn!

Xen: Wat heerlijk burgerlijk . Maar wel fijn toch?

Vleer: Goed dat ze die pup toch in willen enten. Kobus is wel een echt leuke naam!

Miran: Hoe was je feestje?? Prosecco op? En al wat van GL gehoord?

Ery: Hoe is het met je broer? Mijn date is vanmiddag al... Wat ik aantrek... Daar breek ik echt mijn hoofd nog over hahaha. Geen hakken, want ik ben al iets langer (ik ben gewoon te lang... en moet nu ook echt ff wat overwinnen). Gezien het weer iets met laagjes... het schijnt hier straks zonnig te worden, maar de regen valt nog...

Reiz: Lachen op je werk is goehoed! Regent het bij jullie niet?

Camel: Genieten van het single leven: check!

Appel: Hoe was het op de moter?

Ik ga snel ff douchen en puinruimen van gister. Pik date om 2 uur op hier bij de tram, en dan direct richting strand... Spannenddddd!
Olive....veel plezier op je date! En je gaat toch naar het strand, dus hoef je geen hakken aan maar slippertjes...altijd leuk! Verslag uitbrengen he na de date met alle details!!

Met broer gaat het goed, zit nu tijdelijk in huis van een vriend. Schoonzus is beetje om zich heen aan het slaan...is boos op alles en iedereen lijkt het wel. Tja dan hoef je niet naar jezelf te kijken he?
Slippertjes: check! Rokje met legging, topje met bolero'tje... En uiteraard doe ik verslag

Jammer dat je schoonzus zo om zich heen slaat... Dat is zo oneerlijk. Maar maakt ze je broer ook zwart bij de kids? Zoiets zie ik nu namelijk in mijn omgeving gebeuren en daar kan ik zo boos om worden! Alle mate van volwassenheid wordt overboord gegooid. Prima als je elkaar het leven zuur wil maken, maar betrek NIET je kinderen erin. Ik zie dat jochie er helemaal aan onderdoor gaan, en dat breekt echt je hart.
Goeiemorgen!!!

Ik ben netjes thuis gedropt door vriendin en zoontje (+ zoon in haar buik )...Dagje dierentuin gaat niet door..het regent pijpenstelen hier, en dat vonden we allebei een beetje zonde..

@Olive: Heel veel plezier op je date!

@Xen: Je hebt het weer heel gezellig gehad met R. he? Fijn voor je hoor!!

@Erykah: Vervelend dat je zo vroeg wakker was..vanmiddag kun je ook weer lekker bijslapen, toch?

@Pop: Wat heerlijk heikneuterig...lekker van genieten!

@Ingel: Leuk he die avondjes met vriendinnen in je eigen huisje?? Geniet er maar lekker van!

@Reiz: Lekker aan het bijslapen? Tot half 7 werken..pffffff

@Vleer: Ik ga voor Kobus!

@Miran: Was je feestje leuk???

En nu ga ik eens bedenken wat ik ga doen...

Ik heb een hele leuke middag en avond gehad met mijn beste vriendin. Lekker gegeten, zoon op de foto gezet. Daarna boodschappen gedaan en 's avonds lekker bijgekletst. Vroeger woonde ze 2 huizen van mij vandaan, nu iets verder...soms mis ik dat best heel erg..

We gaan gauw weer wat doen samen..
Goedemorgen allemaal !

Klinkt dat iedereen een leuke avond heeft gehad, super !

Mijn feestje was heel erg gezellig. Leuke cadeautjes en gezelligheid. Niet heel druk maar prima zo, gezellige gesprekken en m'n ouders genieten er altijd zo van om m'n vriendinnen weer te zien en doen lekker mee.

Nu dus...........afwassen en schoonmaken..................

Bedankt voor jullie positieve gedachtes !

Hopelijk gaat GL inderdaad deze week z'n move zetten :-)

Ingel en Olive een date, leuk en spannend !!!
quote:Erykah schreef op 14 juni 2009 @ 10:58:Met broer gaat het goed, zit nu tijdelijk in huis van een vriend. Schoonzus is beetje om zich heen aan het slaan...is boos op alles en iedereen lijkt het wel. Tja dan hoef je niet naar jezelf te kijken he?

nou inderdaad.....

en krijg jij ook kritiek over je heen, of je ouders?
quote:Miranda01 schreef op 14 juni 2009 @ 11:42:

[...]

nou inderdaad.....

en krijg jij ook kritiek over je heen, of je ouders?Nee haar ouders! Gister was ze boos omdat we (broer, moeder en ik) hadden gelachen om grapje die mijn nichtje over haar had gemaakt. Ik heb haar ook duidelijk gemaakt dat ik me totaal niet aangesproken voel en dat het dus echt haar probleem is.
En fijn dat je verjaardagsfeestje zo gezellig was Miran!!

Olive outfitje klinkt goed!!! Is het al mooi weer bij jou?
Wat een gedoe Erykah...

GL heeft sinds een paar weken het contact verbroken met zijn ex.

Hij heeft het nog geprobeerd, zijn als gezin moederdag gaan vieren, varen. Maar discussies (vanuit haar) liepen weer op, gingen telefonisch door toen de kids op bed lagen (bij hem). Toen heeft hij haar de week erna gebeld dat het maar beter was om niet vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Ik vond het wel bijzonder dat hij dat later met mij wilde delen, want tot nu toe wilde hij nooit zo inhoudelijk praten over z'n huwelijksperikelen.
Erg eigenlijk he, dat ze geeneens meer vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan? Vooral voor de kinderen is dat zo belangrijk! Ja helaas vindt de een soms haar (of zijn) frustraties uiten belangrijker.

Wel fijn inderdaad dat hij het met jou deelt! Misschien is hij ook wel voorzichtig met jou afspreken omdat hij nog met afronden van van alles zit? Hij heeft net een scheiding achter de rug.....gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven