Weekendtas
zaterdag 19 maart 2022 om 11:13
Denk dat ik ook voor deze zou opteren als ik maar één reistas zou mogen hebben, wel eentje met lange hengsels in een donkere kleur.tatlitatli schreef: ↑19-03-2022 04:23Longchamp, Le pliage reistas L. Ik heb de mijne al meer dan 20 jaar en hij kan er nog wel 20 mee.
In de praktijk gebruik ik verschillende tassen, afhankelijk van de reismethode. Als ik met de auto reis kies ik meestal een (semi-)gestructureerde tas met tophandle die je gewoon makkelijk neerzet en je je spullen uit pakt, vaak zelfs zonder rits. Reis ik met het OV dan heb ik liever een vormlozere tas met rits die veilig en comfortabel draagt en die je evt. makkelijk ergens weg kan proppen. Als ik lange afstanden moet lopen dan heb ik liever een rugzak (vanwege het gewicht) evt. icm een crossbodytas om m’n kostbaarheden veilig te houden.
zaterdag 19 maart 2022 om 12:44
zondag 20 maart 2022 om 15:17
Ohh dat zijn leuke tassen! Ik kwam er net achter dat binnen de meeste (goedkope) vluchten in europa je niet meer gratis tassen mee kan nemen in de vakken boven je hoofd en dat je tas onder de stoel moet passen, dus ik moet ook een nieuwe tasZeroRose schreef: ↑19-03-2022 09:09The New 24/7 bag van Susan Bijl:
https://www.susanbijl.nl/collections/the-new-24-7-bag
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher